Musgrave 6mm met P14 aksie

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere
Post Reply
deserthuntr
Full Member
Full Member

Musgrave 6mm met P14 aksie

Post by deserthuntr »

Hallo al die manne. Hoop julle kan my help. Het my eerste bok met 'n 6mm (Musgrave loop op 'n P14 aksie) geskiet. Het toe onlangs vir my so 'n soortgelyke geweer aangeskaf, ook 'n 6mm met 'n P14 aksie en 'n musgrave loop. Die holf lyk soos die oorspronklike P14 kolf wat net afgewerk is. OP die loop staan nog: "Musgrave & Seuns" en die serial nommer is OB 4**93. Nou ek het verneem dat Musgrave se rekords en datums van vervaardiging nie meer beskikbaar is nie, maar kan iemand my dalk 'n ongeveer-datum gee van waneer die geweer so omgebou was? Dink die "Musgrave & seuns" op die loop maak dit nogal 'n ou geweer? Blykbaar is die geweer baie akkuraat, sal uitvind sodra ek my lisensie kry ;D

Enige hulp en inligting sal waardeer word. Dankie
CZ Varmint .308
Mugrave 6mm P14
God is getrou. I Kor 1:9
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Musgrave 6mm met P14 aksie

Post by tripodmvr »

Vra vir Daan Els wat daar gewerk het. Hy het so post waar jy kan vrae vra.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
swys
Newbie
Newbie

Post by swys »

Beslis n ou geweer, post n foto dat ons kan sien hoe lyk hy
deserthuntr
Full Member
Full Member

Post by deserthuntr »

Ja Swys, jy is nog jonk, vir jou is alles oud..... he he.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
CZ Varmint .308
Mugrave 6mm P14
God is getrou. I Kor 1:9
Bees
Full Member
Full Member

Post by Bees »

Ek het ook presies daai P14 aksie op my 7mm Rem Mag. Ek hoor dis van die beste aksies wat jy kry...myne is ook al so mooi blink gevat...

Geweer by my pa ge erf maar ek wil eintlik n 308. Ek het gewonder wat ek vir die 7mm RM sal kry as ek hom moet verkoop eendag.
7mm Rem Mag
.243 Brn
12ga Franchi Feeling
.308 Howa Varminter
.308 Ruger Varminter
6.5 Swedish Mauser CZ 550

____Wildebeeste word siek gebore en hoe meer jy hom skiet hoe gesonder word hy___ ^-^
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

Ek dink die 6mm moet lekker skiet met daai aksie. Hoe akkuraat is hy?
Alwin
Hero Member
Hero Member

Post by Alwin »

Die naam sê vir my hy is nog gebou, voor die "Krygkor" oorname van Musgrave, waarskynlik nog onder Oom Ben Musgrave se hand. En ek verwag dat daai geweer uiters akkuraat moet wees. Die 6mm Mus op 'n P14 aksie, leen hom ook uitstekend to warmer ladings, as wat met 'n Lee-Enfield ombouing moontlik is. Hy kan verrigting gee, wat gaan grens aan die 6mm Rem. Laat weet tog asb hoe hy skiet.
Post Reply