Rare musgrave K98
-
Connieret
- Newbie

Rare musgrave K98
Hi all
I recently bought a Musgrave K98. It did not have a trigger but everything else is original I had the rifle re-blued. When I took the rifle to Zimbi the guys there got very excited because the barrel number was K980001 which indicates that this was the first K98 Musgrave .270 ever made by Musgrave in Bloemfontein. I was told that the gun had a high value to collectors and i would like to hear from the form what they think the gun is worth. I do love the gun but if its so rare I am sure a collector would value and keep it much more than I would. Any comments welcome, I will attach a couple of pics.
I recently bought a Musgrave K98. It did not have a trigger but everything else is original I had the rifle re-blued. When I took the rifle to Zimbi the guys there got very excited because the barrel number was K980001 which indicates that this was the first K98 Musgrave .270 ever made by Musgrave in Bloemfontein. I was told that the gun had a high value to collectors and i would like to hear from the form what they think the gun is worth. I do love the gun but if its so rare I am sure a collector would value and keep it much more than I would. Any comments welcome, I will attach a couple of pics.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
F.L.A.S.H
- Hero Member

Re: Rare musgrave K98
would also like to hear what the guys have to say
- NEGE3
- Hero Member

Connieret ek dink ek het dit vir jou uitgewys toe jy die geweer by Skerpknal kom afhaal het.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
-
F.L.A.S.H
- Hero Member

Daar is Oom 9.3 ook deel van geskidenus
- NEGE3
- Hero Member

Musgrave het gewoonlik die kaliber, dan die tipe aksie en dan die reeks nr van die loop gebruik as die geweer nr.
Het nou die dag die probleem gehad dat die polisie nie 'n geweer op hulle stelsel kon opspoor nie toe se ek hulle moet die kaliber voor die nr intik toe wys hy op die stelsel.
Het nou die dag die probleem gehad dat die polisie nie 'n geweer op hulle stelsel kon opspoor nie toe se ek hulle moet die kaliber voor die nr intik toe wys hy op die stelsel.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
-
Connieret
- Newbie

Yes oom Koos baie dankie dat jy dit vir my uitgewys het.
Groete
Connie
Groete
Connie
- James Wilson
- Hero Member

Forget the number, bit remember the fact rhat this is a real Musgrave.
Recently helped sell a Vrystaat Model 7x57 Oberndorf Mauser K98 1912(original Mauser and Musgrave components) ser no 7x57 k980098. The deal was done for R7000.
Bargain!
Recently helped sell a Vrystaat Model 7x57 Oberndorf Mauser K98 1912(original Mauser and Musgrave components) ser no 7x57 k980098. The deal was done for R7000.
Bargain!
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

James
Hoe was daai geweeer inmekaar gesit? Die Vrystaat Modelle was nie K98 nie.
Hoe was daai geweeer inmekaar gesit? Die Vrystaat Modelle was nie K98 nie.
- James Wilson
- Hero Member

As ek die storie reg verstaan het die man uit twee gewere een, laat maak by Musgrave se custom shop.
Die huidige eienaar het papiere gehad wat dit kon staaf. Ek het gereken hy gaan meer kry vir die wapen kry
Die huidige eienaar het papiere gehad wat dit kon staaf. Ek het gereken hy gaan meer kry vir die wapen kry
-
Connieret
- Newbie

Hi James
Die geweer was in sy oorspronklike toestand toe ek hom gekoop het, net sy sneller was weg. Die geweer het vir baie jare in die kluis gestaan.
Die geweer was in sy oorspronklike toestand toe ek hom gekoop het, net sy sneller was weg. Die geweer het vir baie jare in die kluis gestaan.
- James Wilson
- Hero Member

Ek laai vir twee sulke gewere, baie betroubaar
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

Het iemand n foto van die k98 Vrystaat. Dit sal intressant wees want dit is n rariteit.
- James Wilson
- Hero Member

Grommit, ek het self nie geweer gesien nie. Ek glo die llop van die k98 is oorgesit na die aksie van die Vrystaat. Ek raai
- Frikkie Coetzee
- Hero Member

James
Kan seker wees maar dan is dit nie meer n k98 nie. Die nommer is nogal besonders vir n k98.
Kan seker wees maar dan is dit nie meer n k98 nie. Die nommer is nogal besonders vir n k98.
-
afrikanerbloed
- Sr. Member

Toe ek my eerste geweer laat bou het was ek die opsie gegee om my eie nommer vir Cfr te gee.As dit nie al klaar op die sisteem was nie dan was die nommer myne .So dws ek het n 300H&H gebou en my voorleters is JvdM.
Dus kan jou nommer lui as volg: 300hhjvdm1
Dit is maar net n voorbeeld maar miskien kon dit ook n opsie gewees het met die bou van die geweer.
Groete
Johan
Dus kan jou nommer lui as volg: 300hhjvdm1
Dit is maar net n voorbeeld maar miskien kon dit ook n opsie gewees het met die bou van die geweer.
Groete
Johan