243 Musgrave & Sons- bloemfontein

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Re: 243 Musgrave & Sons- bloemfontein

Post by Hein M. »

Pietman

Terug na jou probleem. Daardie 4de en vyfde skote wat weg van die groep is, is 'n tipiese gevolg van 'n drukpunt iewers. Dit kan tussen die aksie en die hout / tussen die loop en die hout wees.

Hein M
CobusMeyer
Full Member
Full Member

Post by CobusMeyer »

Hi Manne / Pietman
Jammer ek hijack die post, wat is dan die verskil tussen die een en die een wat op die aksie se Lyttleton RSA, op loop slegs Musgrave of is dit dieslefde ding. Ek het n 243 wat se Lyttleton RSA en Musgrave op die loop, weet nie wat die serial nommer is nie, kan kyk. Hoe oud is die gewere? Hoor graag.
Groete
C
CobusMeyer
Full Member
Full Member

Post by CobusMeyer »

Hi Manne

@ Willie, my 243 doen dieselfde, jy moet hom voer vanuit die magasyn. Blybaar omdat dit n control feed is of so iets (dis wat iemand my vertel het) myne maak die slot nie mooi toe nie en jy kan glad nie skiet as jy hom voer met die hand nie. Patroon sit dan so dat jy eers die patroon moet uithaal voor jy voortgaan

Groete

C
PietmanvWyk
Newbie
Newbie

Post by PietmanvWyk »

Goeie naand almal,

Baie dankie vir almal se raad en advies i.v.m. My vrae, word waardeur!!

Ek gaan kolf afhaal en daar begin kyk met groepeering probleem.

Groete,
Pietman
PietmanvWyk
Newbie
Newbie

Post by PietmanvWyk »

Willie,

Ek ondervind nie die probleem soos met jou wapen nie.

Myne kan n los rondte injey en hak hom elke keer met die extractor.
Finfan
Hero Member
Hero Member

Post by Finfan »

Het n 30-06 Musgrave op Lyttleton RSA. Het selfde probleem ondervind met drukpunte op die loop. Na ek ander kolf opgesit het skiet hy soos n droom. My staatmaker geweer!
Neil Scholtz

22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
AFRICAN LEADWOOD
Sr. Member
Sr. Member

Post by AFRICAN LEADWOOD »

Pietman

Ek stem saam.

Het jy foto's van die kussing op die kolf en die onderkant van die greep en die punt van die kolf voor?

Ek dink die die President is dieselfde geweer was met die grip cap en fore-end tip van ander hout. Die skok kussing is "ventilated" met 'n swart en wit lyn "spacer". Of is daar ander verskille?

Jou loop behoort 26" te wees.

Ander wat ek gesien het was dof afgewerk op die aksie (receiver) waar joune 'n blink blou is.
Post Reply