Lang haar Jack Russel gesoek

Post Reply
Bernhardt
Newbie
Newbie

Lang haar Jack Russel gesoek

Post by Bernhardt »

Hi julle. Ek is opsoek na iemand wat lang haar, aka wire hair Jack russells verkoop. Sal graag n baba hondjie wil he

Ek is van Secunda, maar is nog tot 7de of 8ste Januarie in Mosselbaai area.

Sal julle hulp waardeer as iemand kan help.

Groete

Bernhardt
vaalseun
Newbie
Newbie

Re: Lang haar Jack Russel gesoek

Post by vaalseun »

Jy kan vir Thys du Toit bel hy boer net so 40 km van Geoege af agter die Outeniqua berge in die lang kloof
Hy het kleintjies gehad so ruk terug weet nie of hulle nog beskikbaar is nie ma probeer ma. Dis die moeite werd
om net te gaan kyk na sy honde . Sy nr is 082 854 2585
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Hallo Bernhardt,
Ons het van hulle. My Pa is op Secunda. PM my om te reel dat jy na sy honde gaan kyk. Ons kan jou dan op die regte telers sit.

My teef behoort volgende maand of Maart op hitte te kom, dan gaan ons haar by 'n bitter goeie reun sit, sou jy wou wag.
Goed, beter, 6millimeter!
vossie1
Hero Member
Hero Member

Post by vossie1 »

Geno ek sal ook later belang stel,ek soek al lank na n steekbaard teef vir my reun. Hy word nou 11 die 2de April en is die beste slimste hond met uitstekende temperament en snot vinnig (was). Hy is n medium been en my plan was om hom by n mooi steekbaard teef te kty want dit sal n absolute sonde wees om sy gene tot nuut te laat gaan. Ek het al een van sy kleintjies vir n vriend van my gegee en hy het presies dieselfde eienskappe as sy pa.
Bernhardt
Newbie
Newbie

Post by Bernhardt »

Dankie Vaalseun en Geno. Ek sal verseker bietjie met Thys kontak maak en Geno ek sal jou kontak sodra ek terug is in Secunda!
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Pieter Matthee het hierdie reun beskikbaar.
11Julie gebore. Een van ons tewe kom uit dieselfde werpsel uit. Sy is die hond met die meeste jagdryf wat ek nog gesien het.

Pa - Crunch uit Zinzan en Sprite.
Ma - Moyra uit Fred en Moya.
R1500.00
Thabazimbi.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20160106/42984923ee3053081c7e350cdd091bb5.jpg

//uploads.tapatalk-cdn.com/20160106/95a07b6217ea3f2e62d7984236483187.jpg
Bernhardt
Newbie
Newbie

Post by Bernhardt »

Hi Geno. Dankie maar wil graag op 8 weke he. Het nou al met JR's gesien jy moet eintlik al van 6 weke af hul leer om daai hardkoppigheid te verminder. Het my reun wat oorlede is op 6 weke gekry en dit is ongelooflik dat hy binne 2 dae geleer het om te sit. Hulle leer ontsettend vinnig as hul so klein is. Ek is weer maandag in Secunda dan sal ek graag na jou pa se JR wil gaan kyk
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Dood reg. Ek het weer die teenoorgestelde ervaar.
My een teef wou niks weet van leer tot sy 'n jaar oud was nie. Nou is sy 'n plesier om mee te werk.
Hein (Haan)
Hero Member
Hero Member

Post by Hein (Haan) »

My buurman se jack russel het my seun se wirehaired terrier bygekom ek die 6 hondjies is die naweek gebore. As jy belangstel in een kan jy met my praat ek sal hulle hier op die forum sit vir n goeie huis as hulle oud genoeg is.
Bernhardt
Newbie
Newbie

Post by Bernhardt »

Dankie aan Geno en sy pa met die hulp om die meneer op te spoor. Is baie opgewonde en kry hom 12 Feb
IMG-20160112-WA0004.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
vossie1
Hero Member
Hero Member

Post by vossie1 »

Lekker man,geniet daai brak as hy mooi geleer is dan is hy net n plesier.
honda2
Full Member
Full Member

Post by honda2 »

Ons het self so een en hy is n muisjagter duisend. Hy is geweldig intelligent en as hy die dag besluit hy wil iets doen dan sal hy. Daar is min drade wat hom sal binne hou. Baie lojaal maar soek baie aandag. Sal n fantastiese plaashond maak.
Post Reply