Goeie môre aan almal.
Ek wil net begin om te sê dat ek n nuweling is as dit kom by jakkals jag. My Pa is n vee boer en as ek kon sou ek ook een gewees het. Hy is naby Leonardville, Namibia en die Jakke in daardie werld word al vir baie jare gejag en met die gevolg is hulle BAIE WAKKER.
Ek het n vriend wat baie gewillig is om raad te gee rondom jakkals jag en die die fynner detail daar rondom. Hy het my vertel van JARACAL en ek moet sê dat met al die kenners en kennis hier kan n jong man soos ek net leer.
Ek het toe so 5 weke terug begin om vir my n stoel te maak want ek het ervaar dat sonder een gaan dit maar swaar. Laat weet asb. as ek dit kan verbeter en hoe. Ek plaas n foto.
Ek gebruik n baie ou FoxPro caller ( model 416 ) en leer maar met hom. Ek kyk ook nou na die ICOTEC want FoxPro se prys is maar styf. Laat asb. weet wat jullie dink van die ICOTEC.
Ek het darem al n paar jakke in gekry met die hulp van die kenners hier. Ek sit fotos by.
Nuweling
-
Guillaume Nel
- Newbie

Nuweling
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Elke dag is n Leer skool...
CZ .22lr bull barrel, Tikka T3X .243 Varmint
- tripodmvr
- Administrator

Re: Nuweling
Welkom. Sien jy is nie skaam oor jou blyplek nie.
Jou stoel lyk baie gemaklik. Ek dink die aanbeveling sal wees dat jou lig nader aan jou geweer moet wees en dus saam met die geweer moet beweeg.
Jou stoel lyk baie gemaklik. Ek dink die aanbeveling sal wees dat jou lig nader aan jou geweer moet wees en dus saam met die geweer moet beweeg.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
visser
- Newbie

Welkom.
Op daardie hoogte van jou stoel sou ek die lig onder die geweer monteer.Ook n plek vir jou remote of wat jy ook gebruik.
Voorspoed
Op daardie hoogte van jou stoel sou ek die lig onder die geweer monteer.Ook n plek vir jou remote of wat jy ook gebruik.
Voorspoed
-
Guillaume Nel
- Newbie

Dankie. Ek Sal die veranderinge aan bring.
Elke dag is n Leer skool...
- Boesman10
- Hero Member

Welkom op die forum
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
-
Guillaume Nel
- Newbie

- DawieKotze
- Hero Member

Baie welkom op die forum!
Het vir jou 'n pm gestuur.
Dawie
Het vir jou 'n pm gestuur.
Dawie
Dawie Kotze