Werfkatte eet lammers
- tripodmvr
- Administrator

Werfkatte eet lammers
Vanmiddag by my fisio gewees om my skouer te oefen.
Sy vertel dat die werfkatte by haar pa op die plaas ingeperk is binne die elektriese omheining buite om die huis. Hy het gevind dat die katte van die swak lammers wat op kraal gehou word, lewendig gevreet het. Selfs die jong katte het ook deelgeneem. Baie van die lammers moes vernietig word synde die buikwande weggevreet is.
Iemand op die plase al so iets beleef?
Sy vertel dat die werfkatte by haar pa op die plaas ingeperk is binne die elektriese omheining buite om die huis. Hy het gevind dat die katte van die swak lammers wat op kraal gehou word, lewendig gevreet het. Selfs die jong katte het ook deelgeneem. Baie van die lammers moes vernietig word synde die buikwande weggevreet is.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
222 Sako
- Full Member

Re: Werfkatte eet lammers
Ek het al baie gesien dat hulle lammers vreet wat dood aankom of gevrek het net na geboorte. Maar self vang en dood byt nog nooit.
As mens sou wou weet of die lam geleef het na geboorte kan jy die longe in water gooi, as dit dryf het die lam geleef en kon die kat hom dalk vrek gebyt het as hy sink het hy nooit asem gehaal nie.
As mens sou wou weet of die lam geleef het na geboorte kan jy die longe in water gooi, as dit dryf het die lam geleef en kon die kat hom dalk vrek gebyt het as hy sink het hy nooit asem gehaal nie.
- tripodmvr
- Administrator

Dankie vir inligting oor nadoodse ondersoek.222 Sako wrote:Ek het al baie gesien dat hulle lammers vreet wat dood aankom of gevrek het net na geboorte. Maar self vang en dood byt nog nooit.
Hier is dit 'n geval van swak lammers wat lewend in 'n beperkte gebied geplaas word. Die katte vreet net gedeeltes en byt nie noodwendig dood nie. Die dood tree later in a.g.v. bloedverlies en skok.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Finfan
- Hero Member

Baie interessant hierdie.222 Sako wrote:Ek het al baie gesien dat hulle lammers vreet wat dood aankom of gevrek het net na geboorte. Maar self vang en dood byt nog nooit.
Neil Scholtz
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
-
222 Sako
- Full Member

tripodmvr wrote:Dankie vir inligting oor nadoodse ondersoek.222 Sako wrote:Ek het al baie gesien dat hulle lammers vreet wat dood aankom of gevrek het net na geboorte. Maar self vang en dood byt nog nooit.
Hier is dit 'n geval van swak lammers wat lewend in 'n beperkte gebied geplaas word. Die katte vreet net gedeeltes en byt nie noodwendig dood nie. Die dood tree later in a.g.v. bloedverlies en skok.
Ek self glo die storie want katte is tog goeie jagters en op die ou end leer jy n dier baie dinge met kos.
As die lot dalk nog so af en toe oorgeslaan word met kos des te meer.
- Baasvark
- Hero Member

Ek het al gesien dat hulle klein varkies vang en vreet!tripodmvr wrote:Vanmiddag by my fisio gewees om my skouer te oefen.
So ek kan dit glo ja!
375 CZ H&H
7X64 CZ
243 MUSGRAVE
223 Mini Ruger 14 Semi Auto
22-250 SAVAGE VLP
22 Remington
12 Ga Harrington & Richardson (ou Sanna)
9mm CZ 75B
7X64 CZ
243 MUSGRAVE
223 Mini Ruger 14 Semi Auto
22-250 SAVAGE VLP
22 Remington
12 Ga Harrington & Richardson (ou Sanna)
9mm CZ 75B
- andre007
- Hero Member

Marius. Ek het al op paar plase dieselfde / soortgelyk ondervind. In my geval was dit maar stoorkatte of die volk se katte wat wildgeraak het en marakkas gemaak het. Op 2 spesifieke plase vra die boere dat hulle moet omgedop word weens lammers byt.
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
Groete
Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
- Geno
- Administrator

Finfan wrote:Baie interessant hierdie.222 Sako wrote:Ek het al baie gesien dat hulle lammers vreet wat dood aankom of gevrek het net na geboorte. Maar self vang en dood byt nog nooit.
Baie leersaam! Dankie!
Goed, beter, 6millimeter!
- tripodmvr
- Administrator

Dr G - medical examiner222 Sako wrote:Ek het al baie gesien dat hulle lammers vreet wat dood aankom of gevrek het net na geboorte. Maar self vang en dood byt nog nooit.
-
johans
- Hero Member

ja hier by my het wilde huiskatte dag oud persie lammers gevang.hulle sal dit doen as hulle honger word
.22 mauser,223,22-250,12 boor,12boor pomp,cz9mm,glock19,.22magnum
-
Johann Marais
- Sr. Member

Baasvark, ek het ook al gesien hoe daai katte varkies vreet. Sommige boere sukkel regtig daarmee.
-
Delrico
- Jr. Member

Nie heeltemal dieselfde onderwerp nie, maar ek het eenkeer op die plaas 'n klein katjie gaan haal waarvan die Pa 'n wilde groukat en die ma 'n gewone huiskat was. Ons het al ons dae gehad om te keer dat die kat nie my dogter se miniatuur Doberman vang nie. As die hondjie tjank moet ons hol laat dit vrek, want dan het die kat die hond aan die keel beet.
- Hein M.
- Hero Member

Dit sal ek beslis glo. My pa het so 'n kat gehad. Daardie wilde nuk bly maar in hom. Hy het die buurt se honde gas gegee. As 'n vreemdeling naby hom kom, knor hyDelrico wrote:Nie heeltemal dieselfde onderwerp nie, maar ek het eenkeer op die plaas 'n klein katjie gaan haal waarvan die Pa 'n wilde groukat en die ma 'n gewone huiskat was. Ons het al ons dae gehad om te keer dat die kat nie my dogter se miniatuur Doberman vang nie. As die hondjie tjank moet ons hol laat dit vrek, want dan het die kat die hond aan die keel beet.