Wie is ook oppad jagveld toe?
- sako 30-06
- Hero Member

Re: Wie is ook oppad jagveld toe?
Ry net nou Orania toe.
Kan hopelik n paar bokke laat bakkie ry.
Op die lys is, Springbok, Gemsbok, Blesbok, SWB, BWB en rooiribbok.
Kan hopelik n paar bokke laat bakkie ry.
Op die lys is, Springbok, Gemsbok, Blesbok, SWB, BWB en rooiribbok.
-
Wouter Roets
- Administrator

Lekker Manne
Julle moet dit gate uit geniet. Reis veilig en skiet reguit en onthou klein slukkies om die vuurtjie!
Groetnis
Wouter
Julle moet dit gate uit geniet. Reis veilig en skiet reguit en onthou klein slukkies om die vuurtjie!
Groetnis
Wouter
- sako 30-06
- Hero Member

Dis hoekom ons uit die klein glasies drinkWouter Roets wrote:Lekker Manne
Groetnis
Wouter
-
koos 2
- Hero Member

Skerp manne !!!sako 30-06 wrote:Dis hoekom ons uit die klein glasies drinkWouter Roets wrote:Lekker Manne
Groetnis
Wouter
-
Wouter Roets
- Administrator

Sako
Die teorie is dat n mens dit uit groter glase ook kan doen, maar my praktiese ondervinding dui egter dat ek daarmee sukkel.
Groetnis
Wout
PS My glas grote bepaal net my spoed waarteen ek my gewenste resultate bereik, maar bereik bereik ek hom.
Die teorie is dat n mens dit uit groter glase ook kan doen, maar my praktiese ondervinding dui egter dat ek daarmee sukkel.
Groetnis
Wout
PS My glas grote bepaal net my spoed waarteen ek my gewenste resultate bereik, maar bereik bereik ek hom.
- Trompie
- Hero Member

Daarsy more oggend 3uur is dit uiteindelik sulke tyd! Hoedspruit moet wakker staan!
If it heard the shot, I wasn't aiming for it...
- Alwyn
- Hero Member

Sodra die meeting kla is ry ek Matlabas toe vir die naweek!!!
- DawieKotze
- Hero Member

So kry ek ook gisteraand 'n oproep van my ouditeur............
"Wil jy volgende Woensdag saamry Suidwes toe? Ons gaan jag op Blinkoog"
Nou wil ek net vir julle vertel dat Blinkoog die plaas is waar ek as laaitie my 1ste springbok geskiet het saam met my ou groot skoolvriend Erich von Schauroth. Sy broer Gunther boer nou daar.
Wat kan 'n man nou beter as geskenk kry vir jou 60ste!! Ek is super opgewonde!
Groetnis
Dawie
"Wil jy volgende Woensdag saamry Suidwes toe? Ons gaan jag op Blinkoog"
Nou wil ek net vir julle vertel dat Blinkoog die plaas is waar ek as laaitie my 1ste springbok geskiet het saam met my ou groot skoolvriend Erich von Schauroth. Sy broer Gunther boer nou daar.
Wat kan 'n man nou beter as geskenk kry vir jou 60ste!! Ek is super opgewonde!
Groetnis
Dawie
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
-
JVT172
- Sr. Member

Ry more om te gaan jag. Tussen Bedford en Tarkastad
- Marlin
- Jr. Member

Die naweek is blesbokke,
Volgende naweek is swart wildebeeste,
Die naweek daarna is rooi ribbok met die boog (walk & stalk) en a springbok of 3.
Daarna maak ons nog planne....
Volgende naweek is swart wildebeeste,
Die naweek daarna is rooi ribbok met die boog (walk & stalk) en a springbok of 3.
Daarna maak ons nog planne....
-
Stefan Fourie
- Sr. Member

Saterdag namiddag se poging, was die kinders se beurt om te skiet.
Raai bietjie wie se eerste jagtrip was dit...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Jakkalsgat
- Hero Member

Seker die een wat die derde bok van regs af verwoes hetStefan Fourie wrote:Saterdag namiddag se poging, was die kinders se beurt om te skiet.
- Cor Jacobs
- Sr. Member

Die Jagseisoen is al lank aan die gang, en ons jaarlikse jag begin eers oor twee weke.. Maar ek is al klaar reg en omtrent klaar gepak. Die Rooi Duine wag. Ongelukkig is my maat Piet Pille nie die jaar saam nie. Sal maar my belbeurt in die aand moet gebruik om hom op hoogte te hou,, 
-
Stefan Fourie
- Sr. Member

Jakkalsgat, daardie bok het reg op ons afgehardloop van onder 'n duin af, ons het bo-op gestaan. Hy sou nie verder as 10 meter langs ons uitgekom het en dan was dit die laaste sien van hom. Laaitie het toe 'n kans gevat en hom in die hardloop op ±40 meter geskiet. Die boude het genadiglik niks oorgekom nie, net die helfte van een rug biltong was weg, was gelukkig meer 'n kapskoot gewees. As dit trompop in sy lyf gewees het was dit 'n disaster, my herlaaide patrone was op en op daardie stadium het ons met Pro Am 130gr loodpunte geskiet.
-
koos 2
- Hero Member

Uiteindelik !!!!
Ons ry maandag Vosburg toe in Noord Kaap. Sal saterdag terug wees. Springbokke op spyskaart. Kan nie meer wag nie,was n lang wag.
Sal fotos plaas sodra ek terug is.
Ons ry maandag Vosburg toe in Noord Kaap. Sal saterdag terug wees. Springbokke op spyskaart. Kan nie meer wag nie,was n lang wag.
Sal fotos plaas sodra ek terug is.
-
Frikadel
- Full Member

Sopas teruggekom van Shingalana Game Lodge naby Hartbeesfontein.
Beste jag van my lewe gewees!!!
4 x Waterbokke
2 x Swatrwildebeeste
4 Blesbokke
Beste jag van my lewe gewees!!!
4 x Waterbokke
2 x Swatrwildebeeste
4 Blesbokke
Net een gunne, 30.Sukses! Howa Harvest Moon!
-
Wouter Roets
- Administrator

Manne
Ek gaan nou my opsie uitoefen om nou te ry en die nodige goedjies te gaan koop vir die jagtrippie.
More oggend as die twee swaeljies nog stry oor wie se poep is die stinkste sal ek en my broer dieselfde maar vir mekaar vra oppad na Pongola toe. Daarna sal ons ander goed oor kry om te stry tot Sondag wanneer ons weer die wiele terug weste toe draai.
Groetnis
Wouter
Ek gaan nou my opsie uitoefen om nou te ry en die nodige goedjies te gaan koop vir die jagtrippie.
More oggend as die twee swaeljies nog stry oor wie se poep is die stinkste sal ek en my broer dieselfde maar vir mekaar vra oppad na Pongola toe. Daarna sal ons ander goed oor kry om te stry tot Sondag wanneer ons weer die wiele terug weste toe draai.
Groetnis
Wouter
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Geniet die wegbreek! Soos my predikant vrind altyd sê: Breek weg, nie af nie!"Wouter Roets wrote:Manne
Groetnis
Wouter
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
willers
- Newbie

KLaar gejag nou net klaar met wors maal vleis, stop more 1 eland so vet soos vark moes van vet af sny op Tbone,en 2 gemsbok wat ook mooi vet was.Tripod het gesien hoe lyk vet rib.Dis net 365 dae na volgende jag nie te lank nie.
- Frederik
- Hero Member

Geniet Wouter, wat is op die skiet lys?
-
Carl
- Hero Member

Geniet dit Wouter! En onthou skiet vir die kop, pak jou bi-pot vir die pap en skree so bietjie vir die Wilde Leeus van EllisparkWouter Roets wrote:Manne
Groetnis
Wouter
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
-
Wouter Roets
- Administrator

Dankie Manne
Sien nogal erg uit na die trip. Was lanklaas in daai wereld. Freek seker maar die usual suspects jong, maar ek kan geensins waarborg dat die skoot nie gaan loop as iets snaaks my koggel nie. Die plaas is nogal bekend vir sy groot kudu bulle so meskien is ons gelukkig in die department.
Carl ek maak so. Tussen die ogies!
Terloops ek kan nie glo ek skree so hard vir n ander span nie en dit nogal vir die Leeus. Kom ons hou duim vas vir Saterdag. Gaafster sal dit probeer onthou,
Groetnis
Wout
Sien nogal erg uit na die trip. Was lanklaas in daai wereld. Freek seker maar die usual suspects jong, maar ek kan geensins waarborg dat die skoot nie gaan loop as iets snaaks my koggel nie. Die plaas is nogal bekend vir sy groot kudu bulle so meskien is ons gelukkig in die department.
Carl ek maak so. Tussen die ogies!
Groetnis
Wout
- BennieO
- Full Member

More middag na werk draai die Ford se Neus Noord. Waterpoort hier kom ons!
Traditions Vortek .50 (Swartkruit)
Aya 12Br (Swartkruit)
CZ550 Lux 30-06
BRNO .22LR MOD 2
Colt detective .38spl
Gecado mod 50 .177
Aya 12Br (Swartkruit)
CZ550 Lux 30-06
BRNO .22LR MOD 2
Colt detective .38spl
Gecado mod 50 .177
- VdWalt
- Hero Member

Geniet die jag!
- Sean3006
- Sr. Member

Ry Vrydag na werk na Noord Kaap toe. Gaan oornag op Calvinia en daarna by Augrabies. As alles goed en veilig afloop, skiet ons Maandag op n plaas naby Hotazel. Ek sien uit na die geleentheid om my eerste Gemsbok te skiet. Hou maar vir my duimvas!
Last edited by Sean3006 on Wed Jul 27, 2016 9:18 pm, edited 1 time in total.
.30-06, 6.5CM, .22lr, 9mmP