Maklikke "field dressing" van wild.

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Maklikke "field dressing" van wild.

Post by Gawie(13mm) » Thu Dec 01, 2016 6:30 pm

Dagsê.
Soos die opskrif sê, wys die video hoe om vinnig 'n bok se ingewande te verwyder.

Daar is nog 'n paar oulike videos in die man se reeks wat die moeite werd is om te kyk.

Dont make expensive noise! Make the first shot count!

DawieKotze
Hero Member
Hero Member

Re: Maklikke "field dressing" van wild.

Post by DawieKotze » Fri Dec 02, 2016 10:04 am

Werk lekker as mens by die slagpale eers jou binnegoed wil uithaal. Dan is daar ook 'n voorkeur vir of jy die bok aan sy agterpote ophang of aan die voorpote/kop.

Ek verkies egter om my bokke se pense in die veld, net na hulle geskiet is, uit te haal. Daar is nie sulke lekker ophang plekke nie ;D ;D

Op die grond kan mens nogal so bietjie sukkel as jy alleen is - veral jou groter bokke.

Wie van julle manne weet op watter sy om die bok te draai sodat die pens makliker uitkom?

Groetnis
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!

Supacow
Hero Member
Hero Member

Post by Supacow » Fri Dec 02, 2016 10:07 am

50% van die manne gaan reg wees ;)
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum

Gian_dP
Hero Member
Hero Member

Post by Gian_dP » Fri Dec 02, 2016 10:15 am

DawieKotze wrote:Werk lekker as mens by die slagpale eers jou binnegoed wil uithaal. Dan is daar ook 'n voorkeur vir of jy die bok aan sy agterpote ophang of aan die voorpote/kop.

Ek verkies egter om my bokke se pense in die veld, net na hulle geskiet is, uit te haal. Daar is nie sulke lekker ophang plekke nie ;D ;D

Op die grond kan mens nogal so bietjie sukkel as jy alleen is - veral jou groter bokke.

Wie van julle manne weet op watter sy om die bok te draai sodat die pens makliker uitkom?

Groetnis
Ek sou raai op regtersy le sodat lewer nie so in die pad is nie
Howa .300 WM
Musgrave .308

Dolf014
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dolf014 » Fri Dec 02, 2016 12:36 pm

Ek sien die manne op die video en ander videos haal die harslag saam met die pens uit ::)

Jip; ek laat lê ook die bok op sy regter sy. Nie oor die lewer nie, maar my slimmer hand (regs) gaan dan makliker tot by die slukderm.
Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.

Post Reply

Return to “Vleis verwerking /beroking van vleis”