Weet iemand dalk wat die rede hiervoor kan wees dat ek die laaste 2-3 weke baie jongerige jakkalse raakloop voor die son sak?
Ek het juis so teen kwart voor sewe vanmiddag 'n jak met die .22 op 30 tree gelooi. Daar was seker nog so vyf wat net te ver vir die .22 was.
Enige gedagtes?
O ja, en hulle was baie naby aan 'n groot blinkblaar wag-'n-bietjie bos wat derduisende kwelas in het.
Skielik baie jakke voor 7uur laat middag
- kwagga
- Full Member

- tripodmvr
- Administrator

Re: Skielik baie jakke voor 7uur laat middag
Ek het gister geplaas oor die volwasse jakkals wat ek 14h00 op die pad gekry het. Al is hy die boer se vyand het hy wragtag 'n mooi prentjie geskilder toe hy oor die pad hardloop. Deel van Afrika.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
PWV
- Hero Member

Kwagga, is dit dalk na 'n reenbui dat jy hulle gesien het?
- Capt. Yoda
- Hero Member

Krieke, rysmiere en al daai goed vlieg hier by ons rond daai tyd met al die reen?
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
PWV
- Hero Member

My swaer wat in die Molopo boer sê altyd na so 'n somer reënbui: "Kry jou geweer, ons gaan gou 'n jakkals skiet". Sewe uit tien keer kry ons die jakkals! Die rede moontlik dit wat CO hierbo noem.
- kwagga
- Full Member

Nee, meer as 10 dae laas reen gesien.PWV wrote:Kwagga, is dit dalk na 'n reenbui dat jy hulle gesien het?
Wens dit reen soveel as wat daar jakke is.
-
Henrie_270
- Full Member

Jakke is al aktief van 4 uur in middag afhangend van temperatuur. Mens kry net minder die grotes omdat hul al skelmer is. Jonges is nog dom en hardloop nie sommer weg nie daarom kry jy hul baie die tyd van die jaar helder oordag. Daar waar jy n jonge helder oordag kry sal jy broers en susters en ouers ook kry.
Mooiloop
Mooiloop
243 win, Howa Varmint, Swarovski z3 4-12x50 BRH
'n Jakkals verloor nie slaap oor die opinie van n skaap nie...
'n Jakkals verloor nie slaap oor die opinie van n skaap nie...
- kwagga
- Full Member

Was gelukkig genoeg om nog 4 van hulle te looi met die 7x57 - almal binne 'n minuut geskiet. Klomp jonges, 2 x tefies en 2 x reuntjies.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Jaco vdW
- Hero Member

Die tyd van die jaar verlaat die kleintjies hulle ouers, en moet hulle eie gebied soek. Seker n kans dat hulle nog saam beweeg, veral as daar maklike kos is.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk