Parte vir ou springbok band saag en meul

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
finch
Full Member
Full Member

Parte vir ou springbok band saag en meul

Post by finch » Mon Aug 28, 2017 2:22 pm

Waar kry mens parte vir n ou springbok bandsaag? Of by wie kan mens dit laat diens in die kaap? Die saag se lem bly afspring en die meul gedeelte se komponente het verdwyn.

Hier onder is n paar fotos van die meul se kompenente wat ek soek:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

finch
Full Member
Full Member

Re: Parte vir ou springbok band saag en meul

Post by finch » Mon Aug 28, 2017 2:37 pm

Nou net met meat-o-matic in PTA gepraat. Hulle kan n nuwer tipe meul op sit en monteer punt vervang. Die uitstappie behoort so naby R5000 te kos. Hulle hou nie meer die ou meul wat vas klamp soos in die foto aan nie en dus moet die monteer punt ook vervang word.

Hulle se ook maar net stuur saag op vir diens maar ek wonder of hier nie iemand in die kaap is wat die saag ordentlik kan reg maak nie?

Parker
Full Member
Full Member

Post by Parker » Mon Aug 28, 2017 3:01 pm

Kan nie regtig bepaal watter parte jy soek vir jou meul nie. As ek so vinnig kyk blyk als daar te wees. Op die wurm is daar wel so n teflon tipe spacer, weet nie of hy daar is nie? Daar is verstellings op die boonste pulley se hoek asook op die tensioner bout aan die kant wat jy moet maak om die blade se afklim uit te skakel.
Stoot lood!

Henry 7
Hero Member
Hero Member

Post by Henry 7 » Tue Aug 29, 2017 5:56 am

Dink ek het erens ---gee net kans die ooie lam

zipp
Full Member
Full Member

Post by zipp » Tue Aug 29, 2017 7:21 am

Die Meulietjie lyk voledig. Die probleem is, normaalweg, dat die agterkant van die wurm en die agterkant binne in die meul teen mekaar slyt en dan nie meer die lem teen die snyplaat vasdruk nie. Ek het laat n ingeneurs werke vir my n paar washers uit vesconite uit laat sny. Sit 2 washers in sodat hulle teen mekaar gly en nie maklik slyt nie.

Die lem is dalk al pap as die spanning nie afgehaal is nadat dit gebruik is nie. Ek sou daar begin. Dit is ook moontlik dat die laers besig is om te groet.
Sit die lem op en draai dit dan met die hand. (Veiligheid: prop natuurlik eers uit !!) Hy sal wys na watter kant toe hy afkom. Daar is stel boute agter die boonste poelie. Klein verstellings op n slag sal wys waarheen. Onthou n band (in hierdie geval, die lem) sal na die hoogste punt toe trek (grootste omtrek). As hy voor afspring moet die onderkant van die boonste poeliie agtertoe gestel word.

hoop dit help

Viking
Hero Member
Hero Member

Post by Viking » Tue Aug 29, 2017 8:03 am

Finch

Ek het 2 ou meultjies, sal net moet soek, wat moontlik nog op die koppelings wat jy het sal pas.

PM my dan gesels ons verder.

Ek is nader as Pretoria.
" My idea of gun control is using BOTH hands!"

finch
Full Member
Full Member

Post by finch » Tue Aug 29, 2017 8:29 am

Dankie vir die terugvoer.

Daai fotos is van iemand anders se saag, ons sin kort al die meul parte.

Viking asb. man, jy sal my hero wees as jy n ekstra meultjie het. Ek pm verder.

finch
Full Member
Full Member

Post by finch » Mon Sep 04, 2017 9:54 am

//cloud.tapatalk.com/s/59ad067fc9e ... WA0000.mp4

Viking het die naweek my hero geword! Mits die skim uiteindelik sy rieme styfloop.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

Post Reply

Return to “Vleis verwerking /beroking van vleis”