Musgrave manne.

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere
Post Reply
Speelmansjagter
Hero Member
Hero Member

Musgrave manne.

Post by Speelmansjagter »

Middag.
Help my asseblief.
Wat is die verkoopswaarde van die ou musgrave gewere in n goeie kondisie. .243 en .270 en .308 en so aan. Ek het opsie op n paar, maar weet nie regtig wat om aan te bied nie.
Ek gaan nou nie hier fotos plaas nie, maar hulle lyk goed en die scopes op die gewere is maar ou tasco's en sulke goed.
Hulp sal baie waardeer word.

Groete
Jaco
.22Lr Norinco,.22Lr Mauser, .22 Hornet, 7 x 64 Brenneke, .30-06 Springfield, 9.3 x62 Mauser, .338 Lapua, BSA shotgun, 9mm Par
skollie
Sr. Member
Sr. Member

Re: Musgrave manne.

Post by skollie »

Ek het my Musgrave 30-06 (Santa Barbara aksie) vir R8000 verkoop (sonder ekstras)
Vriend van my het onlangs Musgrave 308 Win gekoop vir R6000

............ Ek weet nie of dit regtig alles markverwante pryse was nie, maar gee jou dalk 'n indikasie. Hang natuurlik van toestand van geweer.

Soos hulle sê "dit is net die geld werd wat die volgende ou bereid is om te betaal"

Sent from my SM-T815 using Tapatalk
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Post by Hein M. »

Ek het 6 jaar gelede my Musgrave SB 243 verkoop vir R8500. Baie spyt nou natuurlik, maar dit is die goiing rate vir 'n goed opgepasde Musgrave. Die Mod. 80, 83 en 90 is meer werd. Dalk die RSA Enkelskoot gewere ook.
Die nuwe goed is so goed geprys - en sommige is bitter goeie waarde vir geld. Ek en 'n paar ander hardcore Musgrave-aanhangers sal egter altyd meer hou van die lekker gladde "old school" aksies se "feel"...

Mooi aand!
Philip J
Hero Member
Hero Member

Post by Philip J »

Hein M. wrote:Ek en 'n paar ander hardcore Musgrave-aanhangers sal egter altyd meer hou van die lekker gladde "old school" aksies se "feel"...

Mooi aand!
Waarheid!!!!

Jammer vir die kaping, maar ek kon myself net nie keer nie ++>:
Groetnis
Philip
dehacked
Hero Member
Hero Member

Post by dehacked »

Ja nee kyk 'n mod80 se aksie is glad soos seep.
Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
Post Reply