WARRIOR
- WARRIOR
- Newbie

WARRIOR
More julle..
Warrior is n geruime tyd (passief) deel van die forum en wil dankie se aan elke individu of handelaar se bydrae tot hierdie fantastiese gemeenskap.
Ons sien verseker daarna uit om gedurende 2021 n groter las (soos dit vir ons moontlik is) tot die jaracal ervaring te maak.
Die beplanning vir ons jaar sluit in om ons bestaande aanbiedings met kraakvars produkte aan te vul, daarmee saam ook om n sterk teenwoordigheid by soveel moontlik kompetisies en/of skietdae te he en sommer ook met die algemene deel van info (en ervarings) wat mag bydrae tot die vooruitgang van hierdie platform wat ons almal daagliks geniet. Natuurlik ook om saam stoom af te blaas en lekker te kuier.
Loer gerus na ons webblad en laat weet of ons iewers met iets kan help op julle skietlewe meer gemaklik of effektief te maak
Als van n chassis vir jou K98 / RSA (of iets meer fancy) tot n lekker modulere knaldemper of tromprem vir hom is by ons te vinde..
www.gunwarrior.co.za
Sien daarna uit om van julle te hoor,
Ryke seen en WARRIOR groete
Warrior is n geruime tyd (passief) deel van die forum en wil dankie se aan elke individu of handelaar se bydrae tot hierdie fantastiese gemeenskap.
Ons sien verseker daarna uit om gedurende 2021 n groter las (soos dit vir ons moontlik is) tot die jaracal ervaring te maak.
Die beplanning vir ons jaar sluit in om ons bestaande aanbiedings met kraakvars produkte aan te vul, daarmee saam ook om n sterk teenwoordigheid by soveel moontlik kompetisies en/of skietdae te he en sommer ook met die algemene deel van info (en ervarings) wat mag bydrae tot die vooruitgang van hierdie platform wat ons almal daagliks geniet. Natuurlik ook om saam stoom af te blaas en lekker te kuier.
Loer gerus na ons webblad en laat weet of ons iewers met iets kan help op julle skietlewe meer gemaklik of effektief te maak
Als van n chassis vir jou K98 / RSA (of iets meer fancy) tot n lekker modulere knaldemper of tromprem vir hom is by ons te vinde..
www.gunwarrior.co.za
Last edited by WARRIOR on Thu Mar 18, 2021 7:50 am, edited 1 time in total.
-
wlm
- Hero Member

Re: WARRIOR
Welkom
Ek het 1 van julle "range friendly" trompremme op 'n 243. Baie tevrede met hom.
Ek het 1 van julle "range friendly" trompremme op 'n 243. Baie tevrede met hom.
- Francoisv
- Hero Member

- ruaanb
- Hero Member

Welkom van n tevrede gebruiker!
- jankraay
- Hero Member

Dit is tyd laat jy kom gesels maat. Ek sal my fotos van julle puik produkte bly deel!!WARRIOR wrote:More julle..
Ons sien verseker daarna uit om gedurende 2021 n groter las (soos dit vir ons moontlik is) tot die jaracal ervaring te bied.
www.gunwarrior.co.za
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Geno
- Administrator

- Frederik
- Hero Member

Hou van julle website baie netjies en baie netjiese produkte.
- WARRIOR
- Newbie

Dankie vir die vewelkoming en elke gawe woord manne, dit word waardeer!!
Verder net so vir elke persoon wat sou kies om n WARRIOR produk te koop en gebruik.
ONthou ons is eers tevrede wanneer jy is, sien uit om terugvoer van julle te ontvang.
WARRIOR groete
Verder net so vir elke persoon wat sou kies om n WARRIOR produk te koop en gebruik.
ONthou ons is eers tevrede wanneer jy is, sien uit om terugvoer van julle te ontvang.
WARRIOR groete
- joe rocket
- Hero Member

Ek wag in spanning vir my Gen 6 chassis en demper.
GROETE
-
Valley Pursuits
- Jr. Member

Fantastic service when I ordered my Warrior Large silencer 3 weeks ago and very happy with the product 
One suggestion - how about being able to configure and order directly on the website?
One suggestion - how about being able to configure and order directly on the website?