Pro Chrono Akkuraatheid

Post Reply
obasch
Hero Member
Hero Member

Pro Chrono Akkuraatheid

Post by obasch »

Iemand het my gesê dat my Pro Chrono se spoedlesings waarskynlik verkeerd is.
Is daar iemand met 'n chronograaf in Centurion omgewing wat bereid is om tyd aan my af te staan om te kontroleer of my Pro Chrono korrek meet al dan nie?

nulagttwee 456 3565
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Pro Chrono Akkuraatheid

Post by tripodmvr »

Gebruik 'n afstand van 5 meter tussen loop se punt en die chrony. Maak seker jy skiet parallel en teen 90 grade oor die chrony. Maak merke op die ysters van die skerms sodat jy nie die apparaat raakskiet nie. As die wind sterk waai en die chrony beweeg, gaan jy swakker lesings kry. Onder is 'n vergelyking van die Prochrono met 'n Magnetospeed. Die prochrono doen baie goed en ek het ander vergelykings ook al gesien wat soortgelyk is.

https://www.snipershide.com/shooting/th ... s.7034119/
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
JF123
Sr. Member
Sr. Member

Post by JF123 »

ń Vriend se Prochrono het 2950 fps gemeet toe die spoed eintlik 2850 was. Ons kon nie verstaan hoe die man gemaklik vol talle skiet op kort afstand maar bly sleg doen op lang afstand. Tot iemand genoem het sy koeëls gaan subsonies deur die teiken. Dis toe ons agterkom sy Prochrono is vol nonsens.

Met die Prochrono is dit maar hit-and-miss. Goeie idee om dit te toets teen iets wat meer akuraat is.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Probeer dalk skiet oor die onderste derde 'lyn'.....as n ou te hoog deur hom skiet gee hy soms snaakse lesings of self geen lesing nie.

My Pro Chrony se 'deviation' tolleransie is maks so 15fps

Sent from my SM-A536E using Tapatalk

338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Aceofspades
Hero Member
Hero Member

Post by Aceofspades »

So as my DLX en F1 binne 5fps van mekaar meet is altwee verkeerd of is dit net die Prochrono?

Moet ek 'n derde opinie kry? 4de en 5de?

Klink soos die ou wat 6 skale het en heeltyd wonder watter een presies reg is.

Sent from my BV9900E using Tapatalk

Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Die punt is, kalibreer jou chrony. Meet teen 2de een of ‘n tipe wat veronderstel is om akkurater te wees.

Die voorstel hier is nie wat sê die 4/5/6de een nie.

As joune 5fps verskil, dan het jy die nommer.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Aceofspades wrote:So as my DLX en F1 binne 5fps van mekaar meet is altwee verkeerd of is dit net die Prochrono?

Moet ek 'n derde opinie kry? 4de en 5de?

Klink soos die ou wat 6 skale het en heeltyd wonder watter een presies reg is.

Sent from my BV9900E using Tapatalk
Natuurlik kan jou ProCrono, of enige ander mens gemaakte ding 'for that matter', verkeerd/voutief wees....n pel sin (die model met bluetooth) het moeilikheid gegee met snaakse lesing en moes hom terug vat vir herstel.

Sent from my SM-A536E using Tapatalk

338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Giepie
Hero Member
Hero Member

Post by Giepie »

Ek het ook al getwyfel oor my Prochrono se akkuraatheid, om agter te kom die laer spoed was by die geweer. :): Met 'n nuwe geweer is my metings "meer akkuraat". Wat ek ook besef is dat geen Prochrono, Chrony, of watter van daardie ontwerp gaan "akkuraat" wees as dit nie elke keer op presies dieselfde metings opgestel is nie. As dit 'n aks van 'n graad in 'n rigting anders is, gaan jy verskille kry teen die spoed waarmee die koeël regtig beweeg. Die lesing wat jy gaan kry is in werklik maar 'n "om en by" getal. Dit gee 'n aanduiding.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Ek dink tog nie so "om en by" as wat jy dink nie.

https://bulletin.accurateshooter.com/20 ... ehler-35p/
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Philip J
Hero Member
Hero Member

Post by Philip J »

Wat ek wel met my Chrony agter gekom het, is dat ek sovêr as moontlik, altyd op dieselfde tyd van die dag moet skiet.

Vroeg oggend en laat middag, is in my ondervinding, die slegste tyd om n akkurate lesing te kry . Ek vermoed dit het iets te doen met die hoek van die son en dus die koeël se skaduwee oor die ogie.
Groetnis
Philip
JF123
Sr. Member
Sr. Member

Post by JF123 »

Dit is hoekom die Labradar, FX crony, magnetospeed so goed werk. Geen lig word benodig nie en gee dieselfde lesing ongeag waar die son sit.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Lewies
Newbie
Newbie

Post by Lewies »

Ek het al gesien op my Pro Chron dat hy snaakse lesings gee as die diffuser 'n skadu gooi op een van die sensors
Sabatti 12 ga
Krico .22lr
Winchester .270win
Musgrave .375 H&H
Post Reply