Gebede versoek
-
PWV
- Hero Member

Re: Gebede versoek
Deon, ons dink aan jou!! Mag jy spoedig herstel!!
- DWB
- Hero Member

Dankie Almal.
Ek is darem buite gevaar. Is gisteraand per ambulans oorgeplaas Milpark in JHB toe.
Gesig is liggies geskroei maar lugweg darem nie beskadig (dis die groot risiko).
Dit gebeur wanneer ñ bonfire ñ bombfire raak...
Ek is darem buite gevaar. Is gisteraand per ambulans oorgeplaas Milpark in JHB toe.
Gesig is liggies geskroei maar lugweg darem nie beskadig (dis die groot risiko).
Dit gebeur wanneer ñ bonfire ñ bombfire raak...
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Overkill is underrated!
- tripodmvr
- Administrator

Wat het jy aangevang? Petrol opgegooi?
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- DWB
- Hero Member

Ek het ñ ou stomp probeer uitbrand en petrol en diesel oorgegooi en bietjie laat asem haal, toe trek ek ñ stok uit dat ek van ñ afstand af kan aansteek. Stok was seker te kort. Maar vuur het direk na my toe gespoeg
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
- wynis
- Sr. Member

Ongelukke gebeur vinnig. Jy is in die beste hospitaal in die land vir die tipe beserings! Word gou gesondDWB wrote:Ek het ñ ou stomp probeer uitbrand en petrol en diesel oorgegooi en bietjie laat asem haal, toe trek ek ñ stok uit dat ek van ñ afstand af kan aansteek. Stok was seker te kort. Maar vuur het direk na my toe gespoeg

Sent from my iPhone using Tapatalk
- tripodmvr
- Administrator

Petrol en vuur aansteek is nie maats nie. Ek is bly jy het nie erger seergekry nie. Ou olie (enjin of kook), diesel en paraffien is die veiliger opsies synde hulle nie so vinnig verdamp nie. Ek hoop die plasing help om verdere ongelukke te vermy. Sand in 'n blik met petrol daarin brand beheerd en neig nie om te ontplof nie. Petroldampe is die groot gevaar.
Sterkte met jou herstel.
Sterkte met jou herstel.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Kaalvoetthysie
- Sr. Member

Baie sterkte!!
- DWB
- Hero Member

Oom Marius, juis hoekom ek petrol en diesel gemeng het. Maar nou ja....
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
- jankraay
- Hero Member

Sterkte Deon. Bly jy is nie te ernstig beseer nie.
-
Toxxyc
- Hero Member

Mense, ek vra asb vir gebede vir my skoonpa. Hy is opgeneem vanoggend met 'n hoë koors, lyfseer en kort asemhaling. Hy is tans op suurstof en hulle wag vir die uitslae van sy COVID toets. Hy sukkel met bloeddruk en is nie die kleinste man in Pretoria nie. Ons is maar bekommerd, veral omdat ons die hele nuwejaar se paar dae met hulle spandeer het.
- prohunt
- Hero Member

Ons bid vir julle en vra ons Here Jesus se krag van bewaring en genesing oor julle.Toxxyc wrote: Mon Jan 04, 2021 11:24 am Mense, ek vra asb vir gebede vir my skoonpa. Hy is opgeneem vanoggend met 'n hoë koors, lyfseer en kort asemhaling. Hy is tans op suurstof en hulle wag vir die uitslae van sy COVID toets. Hy sukkel met bloeddruk en is nie die kleinste man in Pretoria nie. Ons is maar bekommerd, veral omdat ons die hele nuwejaar se paar dae met hulle spandeer het.
- naas222
- Hero Member

- jdpretorius
- Hero Member

+1Prohunt wrote: Mon Jan 04, 2021 11:37 amOns bid vir julle en vra ons Here Jesus se krag van bewaring en genesing oor julle.Toxxyc wrote: Mon Jan 04, 2021 11:24 am Mense, ek vra asb vir gebede vir my skoonpa. Hy is opgeneem vanoggend met 'n hoë koors, lyfseer en kort asemhaling. Hy is tans op suurstof en hulle wag vir die uitslae van sy COVID toets. Hy sukkel met bloeddruk en is nie die kleinste man in Pretoria nie. Ons is maar bekommerd, veral omdat ons die hele nuwejaar se paar dae met hulle spandeer het.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Groete, Johan
-
Toxxyc
- Hero Member

Opdatering.
Sy eerste bloedtoeste het die dokter laat dink hy mag dalk bloedklonte in sy longe hê. Hulle het vir hom plek gemaak in die ICU en hom vir CT scans gestuur. Die CT scan het darem skoon teruggekom so hy het die ICU voorlopig vrygespring.
Sy bloeddruk is "through the roof" soos die Ingelsman sal sê en hy is sopas gediagnoseer met diabetes. Dit verduidelik hoekom hy so sleg gevoel het die hele week wat ons by die kamp was - hy het in plaas van sy gewone Coke Zero vir hom 'n kas gewone Coke gekoop en dit gedrink vir die week lank.
Die COVID toets is nog uitstaande, so nou hoop ons hy het die NIE want dit speel nie lekker saam met bloeddrukprobleme en diabetes nie.
Dokter weet nie wat veroorsaak die lae saturasie nie, so hy is nog op suurstof.
Sy eerste bloedtoeste het die dokter laat dink hy mag dalk bloedklonte in sy longe hê. Hulle het vir hom plek gemaak in die ICU en hom vir CT scans gestuur. Die CT scan het darem skoon teruggekom so hy het die ICU voorlopig vrygespring.
Sy bloeddruk is "through the roof" soos die Ingelsman sal sê en hy is sopas gediagnoseer met diabetes. Dit verduidelik hoekom hy so sleg gevoel het die hele week wat ons by die kamp was - hy het in plaas van sy gewone Coke Zero vir hom 'n kas gewone Coke gekoop en dit gedrink vir die week lank.
Die COVID toets is nog uitstaande, so nou hoop ons hy het die NIE want dit speel nie lekker saam met bloeddrukprobleme en diabetes nie.
Dokter weet nie wat veroorsaak die lae saturasie nie, so hy is nog op suurstof.
- Eduard Venter
- Hero Member

Sterkte Wynand. Ons bid saam
Sent from my Nokia C2 using Tapatalk
Sent from my Nokia C2 using Tapatalk
- DWB
- Hero Member

Sterkte!
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
-
Toxxyc
- Hero Member

Sy COVID toets het positief teruggekom. So nou moet die hele familie self-isoleer.
Hy sê hy voel beter van kortisoon in sy drup. Ons hou hoop en gebede na bo.
Hy sê hy voel beter van kortisoon in sy drup. Ons hou hoop en gebede na bo.
- DWB
- Hero Member

Baie Sterkte. Mag die Here julle omvou en beskerm
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
- jdpretorius
- Hero Member

Ons bid saam met julle
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Sent from my SM-A515F using Tapatalk
Groete, Johan
Groete, Johan
- ruaanb
- Hero Member

Sterkte daar.
-
Toxxyc
- Hero Member

Vanoggend met hom gepraat. Hy's nog op suurstof maar sê hy voel goed. Sy bloedsuiker bly hoog (was vanoggend, vastend, op
. Hy wag nog vir die dokter om hom die kort en die lank te kom vertel.
Dis net kommerwekkend dat hy nie van die suurstof kan afkom nie.
Dis net kommerwekkend dat hy nie van die suurstof kan afkom nie.
- jdpretorius
- Hero Member

Toxxyc as die Covid in sy longe is dan gan dit verseker 'n rukkie wees voor dit beter gan want sy ligaam moet nou eers begin teen-ligaampies op bou om dit te beveg. Dit het my minstens 'n week gevat voor asemhaling verbeter het dat ek nie gevoel het of ek versmoor nie.
Groete, Johan
Groete, Johan
-
Toxxyc
- Hero Member

Goeiste. En net so is die dokter daar, suurstof is af en dokter sê COVID is die minste van sy bekommernisse. Hy moet gewig verloor en 'n leefstylverandering aanpak, meer gesond eet en sy diabetes onder beheer kry.
Volgens die dokter word hy more ontslaan as hy so aanhou. Ek moet byvoeg hy is al meer as 'n week lank siek. Hy was al siek voor hulle gaan kamp het, laasweek Maandag. Dinsdagaand was blykbaar die rofste vir hom, met koors en kouekoors, slapeloosheid, hoes en lyfseer.
So ek neem aan hy het eintlik maar self herstel. Die hospitaal het net die gatkant van die ding beetgekry.
Volgens die dokter word hy more ontslaan as hy so aanhou. Ek moet byvoeg hy is al meer as 'n week lank siek. Hy was al siek voor hulle gaan kamp het, laasweek Maandag. Dinsdagaand was blykbaar die rofste vir hom, met koors en kouekoors, slapeloosheid, hoes en lyfseer.
So ek neem aan hy het eintlik maar self herstel. Die hospitaal het net die gatkant van die ding beetgekry.
- Frederik
- Hero Member

Sterkte met almal ek is bevrees ons gaan baie meer Covid gevalle van alle kante af kry ek sien self dit kom al hoe nader aan mense wat ons ken gelukkig nog nie direkte familie nie.
Ek bid vir genade God ons almagtige Vader vir beskerming vir ons groep mense op Jaracal en hulle families in Jesus naam, Amen.
Ek bid vir genade God ons almagtige Vader vir beskerming vir ons groep mense op Jaracal en hulle families in Jesus naam, Amen.
- jdpretorius
- Hero Member

Toxxyc, hoop nou nie die is vals hoop nie maar dan klink dit amper of hy dalk al deur die ergste is t.o.v. covid en sy ligaam al bakly teen die virus. Belankrik dat hy bietjie tyd in die son en vars lug elke dag spandeer.
@ Frederik, ditto boeta.
@ Frederik, ditto boeta.
Groete, Johan
Groete, Johan