Jis manne julle skiet mooi! Hier is my poging op 700m met my 338LM Truvelo. 28" loop. Lapua doppe, 250gr Berger OTM Tacticals 88.5gr S385/12 1mm vanaf lande.
Ja nou sit ek met my vinger in my exhost want my lot 12 S385 is klaar asook my Fed 215 primers en ek het nog net 80 van die Bergers.
Ek skiet van die bipod af en gebruik geen bean bag vir die kolf want om al die items in die jagveld te vervoer is net malligheid.
Ek probeer maar jagtoestande simuleer alhoewel ek skiet op n militerere tipe skietbaan met mooi gelyk skietpunte en dit gebeur nou nie juis in die jagveld.
Toestande was mooi 8C met n 2.5km windjie van links na regs wat my gedwing het vir n verstelling so halpad deur die string. Lyk eitlik vir my of ek die 0.5min verstelling eitlik maar moes gelos het.
Die is geskiet met die koue loop 1ste skoot ingesluit wat reg onder die rooi kol le.
Edit: So bietjie meer inligting. Die koeel hardloop so 2930fps in 25C. Ek kan nie meer die densitiy alt onthou maar die kruit sensitiwiteit faktor is 1.5 in Strelok Pro so ek dink die snelheid die oggend was in die omgewing van 2890fps. Oh ja dit is n 6" groepie die
88.5gr 2015-08-21 S385 lot12 Berger 250 OTM 0-4 700m_3 Resize.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.