Dit klink na 'n redelike uitdaging, soos Francois en Louis tereg noem die "back seat driving" van die boer se kant af kan ineteresant raak. Amper soos vlieg opleiding vir die lugmag loodse destyds op die Havard. Self al aanskou op Denotar lughawe hoe so 'n student loods en instrukteer sirkels en landings oefen. Op 'n staduim sit die student die Havard bietjie hard neer dat die vliegtuig so 2 keer hop voordat hy die "main landing gear" uiteindelik permanent op die aanloop baan hou. Daarna Taxi die vliegtuig tot voor die lug beheer toring, kom tot stilstand maar engin word nie afgeskakel nie, canopy skuif oop instrukteer (wat agter die student loods sit) staan regop uit sy sitplek, rek voorentoe en gee die student so 'n paar klappe teen sy helmet met iets wat lyk soos 'n "Clip board". Daarna gaan sit hy weer "canopy" skuif toe en daar trek hulle vir die volgende rondte oefeninge.
Ek sien nie kans vir 'n paar klappe agter my kop van die boer se kant af nie, dit kan moontlik permanente skade los...
Ander uitdaging is om die bearing meganisme op die stoel sterk genoeg te maak om 2 groot manne gelyktydig te dra. Die besigheid gaan ook lank en breedt wees met 2 stoele in tandem so jy gaan 'n bakkie met 'n bre? lang bak nodig h? - iets in die lyn van 'n Ford F250 of soortgelyk...
Maar ja die gedagte is goed en ek is seker Dr Jaracal sal met so iets ook sy kursusse in 'n meer individuele prakties oefening kan stuur. Laat weet ons hoe vorder die projek.
Mooi loop!