Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
madako wrote:Hoekom moet ek elke keer wat ek die forum besoek eers weer inlog? Die "Log me in automatically" ikon is gemerk en op my forum preferences ook so gemerk.
Watter browser gebruik jy?
Kyk of jou adres nie jaracal.net is ipv jaracal.com is nie. jaracal.net is "ge-redirect" na jaracal.com met die laaste probleme wat ek ondervind het.
Jy kan ook wanneer jy op die forum is nadat jy ingelok is die site "bookmark" en jou ou een delete.
onder elke bord is daar Display posts from previous: Sort by ens As jy descending click dan sal die post van oudste een eerste, volg. Ascending van nuutste na ouer.
Groete
Heinrich
madako wrote:Hoekom moet ek elke keer wat ek die forum besoek eers weer inlog? Die "Log me in automatically" ikon is gemerk en op my forum preferences ook so gemerk.
Kyk of jou adres nie jaracal.net is ipv jaracal.com is nie. jaracal.net is "ge-redirect" na jaracal.com met die laaste probleme wat ek ondervind het.
Jy kan ook wanneer jy op die forum is nadat jy ingelok is die site "bookmark" en jou ou een delete.
Groete
Heinrich
Hein - ek gebruik Firefox en die adres is jaracal.com/index.php. Ek sal probeer om die ou adresse te delete en dan die "nuwe" forum te boekmerk.
Groete
Heinrich
Hein - ek gebruik Firefox en die adres is jaracal.com/index.php. Ek sal probeer om die ou adresse te delete en dan die "nuwe" forum te boekmerk.
Dankie in elk geval vir al jou moeite!!!
Groete
Dawie
Willie werk nie!! As daar nog manne is wat dieselfde probleem gehad het, laat weet asb hoe julle dit uit gesort het!
Jacquesb
Post subject: Re: Forum gebruikers is maar min deesdae
Unread postPosted: Wed Feb 06, 2013 7:50 pm
Hero Member
Hero Member
Manne, ek glo 'n mens maak nie iets reg wat nie gebreek is nie. Ek is nie 'n voorstaander van groot verandering nie.
Ek werk slegs van die Blackberry af op die forum. Dis moeiliker en dit gaan my tyd vat om gewoond te raak. Ek moet meer scroll en zoom as voorheen. Ek kry ook nie 'n avatar gelaai nie, ek kry nog geen prentjie of foto wat klein genoeg is nie!
Nou kry ek nie die Huil Smiley om hier te plak nie!
Ek het dit oorweeg om nou af te gaan.
Die view new posts is 'n funksie om te sien watter nuwe posts gemaak is sedert jou vorige besoek en nadat jy die posts op die board index as read gemerk het. Dit gee elke nuwe post in alle afdelings sonder om die spesifieke board/afdeling oop te maak.
groete
Heinrich
Ek lees die posts wat my interesseer, gaan dan na die Board index, en mark forums as read.......
As ek dan later View new posts op klik, dan kom nuwe posts en die ander wat ek reeds gelees het weer op...die wat ek reeds gelees het, het dan geen nuwe posts by nie.
Cobus
Heelonder op die forum is drie images
1) unread post
2) no unread post
3) lock topics
Die unread posts se image verander na nr2 as jy die link "mark forums read" click.
Maw dit is nog steeds die nuwe posts wat gemaak is maar die forum bevestig jy het almal klaar gelees het.
Indien daar 'n nuwe post kom wat jy nog nie gelees het nie of nog nie geclick het as read nie sal hy weer item 1 image vertoon.
Groete
Ek kry skielik die boodskap as ek enige funksie by my User Control Panel will acess:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
Got error 28 from storage engine [1030]
An SQL error occurred while fetching this page. Please contact the Board Administrator if this problem persists.
Please notify the board administrator or webmaster: hein@jaracal.com
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD