2011 BOSVARK JAG EN SKIETSTOEL KOMPETISIE

Post Reply
Freek
Hero Member
Hero Member

Re: 2011 BOSVARK JAG EN SKIETSTOEL KOMPETISIE

Post by Freek »

Skolla, baie dankie vir jou ondersteuning het jou kaartjie nommer vir jou ge PM.

Peet daar is 'n volle 8 kaartjies verkoop so dit is v?r onder my minimum verwagting. Nie teen staande gaan ons voort met die kompetisie. Ek het dit oorweeg om die sluitings datum uit te stel tot volgende maand maar as mens mooi gaan dink glo ek nie dit gaan enigsins 'n verskil maak nie, inteendeel ek dink dit gaan die kompetisie onnodig lank en uitgerek maak. So die manne wat wel deelneem, dit gaan 'n close call wees die jaar.

Ek s? weereens baie dankie aan elkeen van die deelnemers vir julle bydraes en toe gewyde betrokkenheid by hierdie forum. Vir die manne wat nog oorweeg en dink of hulle moet deel neem aan die kompetisie julle het nog net vandag en more om in te skryf.

Skietstoel groete
Freek
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
Shindzela (Pierre)
Full Member
Full Member

Post by Shindzela (Pierre) »

Freek, tel my maar in.As ek hom wen het ek nie n clue waarvoor ek hom gaan gebruik nie, maar wat te hel! Sal jou deur die dag die geldies in betaal.
Life's a journey, enjoy the ride!
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Pierre  
...het ek nie n clue waarvoor ek hom gaan gebruik nie!

Heybo! Hoe bedoel Mnr dan nou...??????  Jag jy nie jakkalse nie? Doen julle nie predasie bestuur op daai plaas nie? Indien nie, is jy meer as welkom om daai stoel voor die TV te gebruik, hy het 'n skinkbord waarop jy jou kos kan sit as jy so voor die TV wil sit en eet, 'n glas houer vir jou drankie (wat verhoed dat jy hom sal omstamp... ) en jy het ook 'n plek vir jou remote nl. die voorste geweer rus. Moet ek vir jou nog gebruike lys?

;D
Last edited by Freek on Wed Mar 30, 2011 9:32 am, edited 1 time in total.
Shindzela (Pierre)
Full Member
Full Member

Wel ek het toevallig gister n stelletjie jakals spore gekry by die 1 dam, miskien moet ek dit as motivering sien.
Ek kyk maar net as die ouens so praat van jakkalse op 300m skiet, hel hier by ons sien jy dalk 300m as jy van die koppies af kyk! Ek het ook nie idee van hoeveel hulle hierrond is nie, nog net 1 keer vroeg oggend gehoor, maar my rooibok lammertjies is nie soveel soos hulle was nie.
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Shindzela (Pierre) wrote: Wel ek het toevallig gister n stelletjie jakals spore gekry by die 1 dam, miskien moet ek dit as motivering sien.
Ek kyk maar net as die ouens so praat van jakkalse op 300m skiet, hel hier by ons sien jy dalk 300m as jy van die koppies af kyk! Ek het ook nie idee van hoeveel hulle hierrond is nie, nog net 1 keer vroeg oggend gehoor, maar my rooibok lammertjies is nie soveel soos hulle was nie.
Pierre

Jy sal bo van dai skietstoel, bo van die bakkie afdonner as jy beginne besef watse skade jakkals en rooikat in n wildkamp/reservaat kan aanrig. En as hulle nie gou beheer word nie groei hulle getalle eksponensieel!

Dankie vir jou ondersteuning!
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
Skolla
Hero Member
Hero Member

Post by Skolla »

Stefan764 wrote:
Shindzela (Pierre) wrote: Wel ek het toevallig gister n stelletjie jakals spore gekry by die 1 dam, miskien moet ek dit as motivering sien.
Ek het ook nie idee van hoeveel hulle hierrond is nie, nog net 1 keer vroeg oggend gehoor, maar my rooibok lammertjies is nie soveel soos hulle was nie.
Pierre
Jy sal bo van dai skietstoel, bo van die bakkie afdonner as jy beginne besef watse skade jakkals en rooikat in n wildkamp/reservaat kan aanrig. En as hulle nie gou beheer word nie groei hulle getalle eksponensieel!
Ek ken jou nie en weet ook nie waarvandaan jy is nie maar, jy sal moet wakker slaap. Dit wat Stef hier bo s? is waar en jy gaan gou geen klein wild oor h? nie.
Skolla
Skolla
Hero Member
Hero Member

Post by Skolla »

Freek wrote: Peet daar is 'n volle 8 kaartjies verkoop so dit is v?r onder my minimum verwagting. Nie teen staande gaan ons voort met die kompetisie.
Freek

Net n idee,as jy nie jou minimum verkope haal nie.(na die sluitings datum)
Kan jy nie dan vir die manne wat wel kaartjies gekoop het vra of hulle bereid is om meer te koop nie, in verhouding natuurlik vir die wat meer as een gekoop het.
Dit hou mos die kanse vir n wen dieselfde? Of redeneer ek nou verkeerd?

Skolla
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Skolla en Almal,

Die reel met die kaartjie verkope is dat daar glad nie 'n beperking bestaan op die hoeveelheid inskrywings per individu nie. Deelnemers mag soveel kaartjies koop as wat hulle verkies. Ek sou ook redeneer dat hoe meer kaartjies jy besit, dit jou kanse om te wen versterk. Dit is 'n besluit wat elke deelnemer vir homself moet neem.

Die laaste ding wat ek wil doen is om op my kniee te staan en te soebat  vir deelnemers, ek het dit goed gedink om hierdie kompetisies te hou spesifiek om mense te help wat nie 'n duur stoel kan bekostig nie. Vir R200 staan jy die kans om 'n R7000 se prys te wen... Die geleentheid is daar en ek sal voortgaan daarmee so lank ek dit kan bekostig. Soos meeste hier wil ek nie net ontvang nie maar darrem so nou en dan ietsie terug gee ook vir die bedryf.

Skolla
Kan jy nie dan vir die manne wat wel kaartjies gekoop het vra of hulle bereid is om meer te koop nie...
Dankie, geldige punt wat jy noem en het self nog nie so daaroor gedink nie. Ek kan dit oorweeg.
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Sekondeer wat oom Skollaman se. Ek sal ook bykoop as dit so besluit word na die sluitingsdatum.

Stef
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
Shindzela (Pierre)
Full Member
Full Member

Ek wens dit was so maklik, onthou dis n vakansie oord ook. Mense mag dalk snaaks dink van skote in die nag, ek is klaar by party mense in die poef omdat ons SA Wild en Jag se tydskrif verkoop.
Dalk n goeie verskoning vir 1 van daai Terminator silencers.
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Pierre, ons sal moet ges?ls. As julle nie die goed(roofdiere) beheer nie gaan julle binnekort negatiewe aanwas op jul kleiner wild spesies kry - as dit nie alreeds die geval is nie.

Soos enige plaas is diere wat in gekamp is, blootgestel aan 'n kunsmatige omgewing en met 'n kunsmatige omgewing beteken dit dat ons as mens die natuur verhoed om die balans effektief natuurlik te beheer. So Mnr, jy gaan jou baas baie vinnig moet beginne inlig dat sodra hy met so 'n situasie te doene het hierdie diere se getalle bestuur moet word asook die risiko's wat julle diere se aanwas bedreig. Ek maak die afleiding dat die wild nie jul hoof inkomste stroom is nie, maar as daar nie wild oor is nie neem die effektiwiteit van die vakansieplaas ook af, nie waar nie? As jy goeie wild aanteel en speen % kry kan jy laat vang of jag, nog so klein inkomste stroompie wat in die hoofstroom invloei om die dam vinniger voller te maak.... ;)

Net my 2c
Last edited by Freek on Wed Mar 30, 2011 1:30 pm, edited 1 time in total.
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Die laaste dag vir inskrywings het aangebreek. Die kompetisie sluit amptelik om 23:55 vanaand 31/3/2011.
henslin
Sr. Member
Sr. Member

Post by henslin »

Al sit ek ook voor die TV - gebruike sal daar altyd wees. Lyk of mens die stoel maklik kan aanpas vir karpvang  ;D

Gaan gou my kaartjies 'koop'

Freek

Klaar gedoen en nou net wag !!!
Last edited by henslin on Thu Mar 31, 2011 9:21 am, edited 1 time in total.
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
300Winmag

Post by 300Winmag »

;D Haha ek sal 'n bakkie moet koop as ek die stoel wen.
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Oom Hans verseker, dit is die gees!  ;D Daar is soveel gebruike vir die stoel, ek het selfs nou die dag my tandarts in die dorp raak geloop en die kyk toe die bosvark vanuit 'n tandarts oog punt, net so paar veranderingtjies nodig en JARACAL gaan binnekort die mediese bedryf betree... Nee wat ek grap net, iewer moet mens die streep op die gebruike ook trek. Ek duck en dive die genikiloog op hierdie stadium... ;D
Last edited by Freek on Thu Mar 31, 2011 9:26 am, edited 1 time in total.
henslin
Sr. Member
Sr. Member

Post by henslin »

Ek duck en dive die genikiloog op hierdie stadium...

Lyk my die stoel is groter as op die foto - nou het jy die jong mannetjies regtig nuuskierig  :-*
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Oom is reg, hy is groot...    8)
Jeagermeister
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jeagermeister »

Oom Freek,

Inskrywingsfooi inbound!!

Iewers moet my geluk draai!!

Daai nuwe stoel sal seker gaaf lyk op my nuwe Cruiser.. Sal maar eers die buurtwag ding doen in die stoel en dan later veld toe glip!!

Mooi dag!!

JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
243 HOWA Varmint (Die "Hulk" herdoop nou na  "Shrek")
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
en dan nog die vuisgewere....
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Johan
.. Sal maar eers die buurtwag ding doen...
Sien daar noem jy sommer nog 'n gebruik, ek kry daai skelm jammer as hy nie sy kop laag hou en in "S'e" weg hardloop nie, veral as jy 'n 243 vas gestrap het in daai "gun rest".

As julle NAM manne die prys vat kom hou ek weer vakansie in daai mooi land. Juis die kompetisie datum so beplan dat sou dit die geval wees, ons darrem die buurland slaan as die son nie so hard brand nie.

Baie dankie vir die ondersteuning.
300Winmag

Post by 300Winmag »

Jeagermeister wrote: Iewers moet my geluk draai!!
Daai nuwe stoel sal seker gaaf lyk op my nuwe Cruiser..
Daar is bietjie van 'n contradiction in daai stelling  ;D ;D

As jy nuwe Cruiser het het die geluk klaar gedraai ....
Jeagermeister
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jeagermeister »

Daar is bietjie van 'n contradiction in daai stelling   ;D ;D

As jy nuwe Cruiser het het die geluk klaar gedraai ....
[/quote]

Die nuwe Cruiser het die Bank aan my toevertrou... dink dit het meer met jammerkry as geluk te doen!!

Nee, is nou ligtelik, ek is diep dankbaar teenoor my Skepper vir al my Seeninge..

Mooi Dag

JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
243 HOWA Varmint (Die "Hulk" herdoop nou na  "Shrek")
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
en dan nog die vuisgewere....
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

300Winmag... veral as die bank jou toelaat om hom te ry as hy nog op hul naam is. Dit s? al klaar baie van 'n ou se luck. Laas toe ek die onderwerp van Landcruisers met my bank bestuurder wou bespreek, toe verander daai man sommer die topic.
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

... Hy weet seker nie baie van cruisers nie.
Last edited by Freek on Thu Mar 31, 2011 11:07 am, edited 1 time in total.
300Winmag

Post by 300Winmag »

;D ;D Ek kry nie eers 'n Hilux uit myne nie!! Hulle het net nie smaak nie - dis al.
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Moet wees, betroubare hulp is maar skaars deesdae.
Post Reply