Nee weet nog nie!Het gedink daai TTSX gaan beter wees oor die Barnes website se hul maak vinniger oop.Anders probeer ek Interbonds in die hande kry.OupaZA wrote:Nou wat gebruik jy nou G-Force?![]()
Groete
Barnes TTSX,300m in wetpack
- G-force
- Hero Member

Re: Barnes TTSX,300m in wetpack
Last edited by G-force on Wed Apr 08, 2015 9:29 am, edited 1 time in total.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
- sako 30-06
- Hero Member

Maar dan is die vraag hoe sal die vleisskade lyk met so vinnige punt as hy nie been tref nie?Capt. Oblivious wrote:Klink my mens moet maar soos die Amerikaners maak en hom eder deur die blad stoot as agter die blad.
Behoort seker minimal te wees?
Maar as skouerbeen getref word sal dinge heelwat anders lyk.
- mossie
- Sr. Member

Plaaslike produk soos Spartan en GS Custom staan nie n tree terug nie - inteendeel is dalk so tree of wat voor. Ek het met Spartan en tot n meerdere mate GS Custom nog nooit so probleem gehad nie ( GS Custom se beskikbaarheid is net n pyn). Ek dink die SA vervaardigers (GS, Spartan, Kriek, Peregrine - issue met hulle "expansion initiator - ens.) moet aandag gee aan hulle bemarking in SA, want hierdie produkte is van die beste te wereld.
MOSSIE
MOSSIE
as jy mis, probeer net weer!!!!!!
- MichielC
- Sr. Member

Ek het self my bedenkinge gehad nadat ek die 7mm se punte gesien het die naweek, in dieselfde asem kan ek nie sleg praat van die 150gr TTSX nie.
Ek het verlede jaar die 1ste keer met die 7mmRemMag gaan jag met 150gr TTSX teen 2850 fps op daardie stadium in die Noord Kaap, en dit het my goed bedien. Ek het n Gemsbok en Rooihartbees onder 100m geskiet, en moet bieg dit was van my swakker skote. Nie een van hulle het ver gegaan nie, ongelukkig moes ek op al2 diere genade-skote toedien.
Op die rooibokke wat ek daar geskiet het, onderskeidelik 60m en 150m was daar ook nie pyne nie, die een rooibok het net daar in sy spore geval en die ander een nie 10 meter verder gegaan nie.
Die sprinbokke was 2 so 100m selfs minder, en 2 by die 300m(afstand ge -range) , ook geen pyne ondervind nie. Op die nader skote op al die bokke was daar wel noemenswaardige vleis skade.
Die een springbok op die 300m merk, het die TTSX vir die 1ste en enigste keer rerig gelyk of hy sy werk perfek doen, as jy kyk na vleis skade alleen. Doodmaak vermoe was ook 100%.
Op die stadium van die geveg gaan ek by dit hou, juis omdat die geweer en kombinasie vir vlaktes aangewend word, ek n lading het wat werk, en genoeg TTSXé het.
Ek het verlede jaar die 1ste keer met die 7mmRemMag gaan jag met 150gr TTSX teen 2850 fps op daardie stadium in die Noord Kaap, en dit het my goed bedien. Ek het n Gemsbok en Rooihartbees onder 100m geskiet, en moet bieg dit was van my swakker skote. Nie een van hulle het ver gegaan nie, ongelukkig moes ek op al2 diere genade-skote toedien.
Op die rooibokke wat ek daar geskiet het, onderskeidelik 60m en 150m was daar ook nie pyne nie, die een rooibok het net daar in sy spore geval en die ander een nie 10 meter verder gegaan nie.
Die sprinbokke was 2 so 100m selfs minder, en 2 by die 300m(afstand ge -range) , ook geen pyne ondervind nie. Op die nader skote op al die bokke was daar wel noemenswaardige vleis skade.
Die een springbok op die 300m merk, het die TTSX vir die 1ste en enigste keer rerig gelyk of hy sy werk perfek doen, as jy kyk na vleis skade alleen. Doodmaak vermoe was ook 100%.
Op die stadium van die geveg gaan ek by dit hou, juis omdat die geweer en kombinasie vir vlaktes aangewend word, ek n lading het wat werk, en genoeg TTSXé het.
- Hein (Haan)
- Hero Member

Ek het al n paar bokke met die 80gr Ttsx geskriet @ 3300vps
Ek is nou n groot Barnes fan hier is n paar uit n sandwal op 200m[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04 ... 1e6a42.jpg[/IMG][IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04 ... b647fa.jpg[/IMG]
Ek is nou n groot Barnes fan hier is n paar uit n sandwal op 200m[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04 ... 1e6a42.jpg[/IMG][IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/04 ... b647fa.jpg[/IMG]