Pieter Malan aka PietSkiet

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
jankraay
Hero Member
Hero Member

Re: Pieter Malan aka PietSkiet

Post by jankraay »

Eugene wrote:Ek het nou ongelukkig nie 'n dashcam in my toyota bakkie waarin ek 'n video kan maak nie. Wat dalk nie 'n slegte ding is nie, want ek het 'n gesig vir radio en 'n stem vir die geskrewe woord, so ek gaan maar moet terugval op 'n ander "outydse" euwel..... die sogenaamde "ope brief"!

Beste Pieter

Ek ken jou ongelukkig net uit die boodskappe hierbo en jou 2 videos wat al die polemiek veroorsaak het en ek wil myself oortuig dat dit te min inligting is om jou werklik te ken.

Ek is self 'n ywerige lang afstand jagter, maar ook 'n ywerige loop & bekruip jagter en was voorheen, ook 'n ywerige boogjagter (ja, ek het by water gesit en wag vir my prooi...). Voor jy egter dink dat ek nou gaan begin klippe lanseer, kan jy gerus ontspan. Niks wat jy in jou videos gesê het, is nuut of meer ontstellend vir my nie. Dit is hier op hierdie forum en om braaivleisvure en op facebook, al tot vervelens toe bespreek en ek sien regtig nie meer die punt in, om dit weer of verder te bespreek nie. Dit is egter jammer dat my mede-jagters, so in jou karakter ingeklim het en persoonlik geraak het. Jy moet egter verstaan dat jou (ongelukkige) woordkeuses in jou 1ste video, dit vir die manne laat voel het of jy hulle karakter aanvat, vandaar die reaksie. Ek moet jou ook respekteer vir jou 2de video, waarin jy probeer skade beheer toepas. Ek het nog altyd geglo dat dit bietjie ruggraat neem om verskoning te vra. Maar ek is tog jammer dat jy nie onvoorwaardelik verskoning gevra het nie en 'n "maar" ingesluit het.... Jy was egter nie al een wat moes verskoning vra nie en sommige persone wat kommentaar gelewer het, dink ek skuld jou ook 'n verskoning. Dis egter maar die slaggate en uitdagings van sosiale media, elke ou met 'n foon, of sleutelbord of kamera, kan sy opinie uitbasuin aan almal.

Pieter, ek weet nie hoe lank jy al op hierdie forum is nie en of jy hier was of kennis dra van die argumente wat gevoer is teen en vir lang afstand jag nie? Ek self was baie uitgesproke in my kritiek en nou dat my storm en drang jare grootliks verby is, voel ek nogal skaam oor sommige van my kommentare. Nie oor die inhoud daarvan nie, ek voel nog steeds net so sterk daaroor, maar op die manier wat ek dit aangebied het. Dit het 'n skeuring in die forum veroorsaak en sommige mense is permanent weg en ander baie stiller. Meer onlangs was daar net sulke sterk opinies oor leeujag gewees en weereens het harde woorde geval. Ek wil nie enige van hierdie 2 argumente heropen nie, want beide kante het sterk opinies en sterk argumente gehad en ek twyfel of enige "kamp" al intussen oortuig is deur die ander.

Die punt van hierdie ope brief, is om die volgende aan jou uit te lig. Ek het self geen begeerte om sekere diere te jag (of te skiet) nie. Maar ek besef dat daar mense is wat so 'n begeerte het. Ek het nie nodig dat hulle my moet oortuig van hulle redes nie. Wat ek wel moet doen, is om hulle reg daartoe te verdedig, indien dit wat hulle doen, wettig, verantwoordelik en volhoubaar is. As ons as jagters ons stem verleen teen 'n verbod op die jag van sekere diere (wat gewoonlik die hoofrolle speel in Walt Disney rolprente), het die eerste domino geval en gaan ons nie daardie besluit kan terugtrek nie. Dieselfde geld vir tipes jag dissiplines en vir sekere vuurwapens. As die bietjie inligting wat ek oor jou kon kry, net gedeeltelik waar is, dan is jy goed bewus van hoe politiek werk in die skietgemeenskap en ek kan jou waarborg dat die politiek van die anti-jag en anti-vuurwapen brigade, heelwat erger en meer bloeddorstig is.... In hierdie era van sosiale media en die drang van die mensdom om alles wat hulle doen, af te neem, op te neem en uit te basuin, het jagters en vuurwapen eienaars 'n moeilik paadjie om te loop. Ons passies is onder die vergrootglas en alles wat ons doen en in die publieke arena plaas, word ontleed en gebêre en verdraai om 'n sekere agenda te pas.

Ek het nie 'n youtube kanaal nie en verstaan dus nie heeltemal die waarde van 'n klomp "likes" en "followers" nie, maar uit my beperkte kennis, is dit duidelik dat jy 'n redelike gevolg en ondersteuning het. Ek aanvaar dat dit vir jou baie voordeel inhou, maar onthou asseblief ook dat dit vir jou ook verantwoordelikheid meebring. Wat jy in jou videos sê word deur baie mense aangehang, waarvan baie nog nie oor die kennis en ervaring beskik om hulle eie opinies te kan formuleer nie en dus net jou opinie slaafs gaan navolg. Pieter die persoon, is geregtig op sy opinie, al maak dit baie mense kwaad, maar Pieter die openbare figuur, het 'n verantwoordelik teenoor sy volgelinge en die breë jagters- en vuurwapeneienaar gemeenskap. Dit is ongelukkig 'n verantwoordelikheid wat nie lig gaan weeg nie.... Onthou dat ons kinders die rekening gaan kry vir die besluite wat ons tans neem. Nie net as jagters en as vuurwapen eienaars nie.

Pieter, as ek nou dit hierbo weer deurlees, dan klink dit of ek jou wil uitsonder en dit is nie my doel nie. Elkeen van ons het 'n plig teenoor onsself, ons kinders en mekaar. Kom ons probeer so verskil van mekaar, dat beide partye met eer uit die stryd kan tree en ons koppe hoog kan hou. Ons kom argumenteer die feite en nie die man of emosies nie. Kom ons argumenteer en debatteer met wedersydse respek vir mekaar, sonder om persoonlik en afbrekend te raak. En kom ons argumenteer met die wete, dat mooi, lekker en lelik, nie vir almal dieselfde is nie. Om die woorde van een van Bok van Blerk se liedjies te leen, die grootste vyand kom uit eie geledere. Ons, as die skietgemeenskap, kan nie bekostig om verdeeld te raak nie, selfs al verskil ons oor sekere aspekte.

Sterkte met jou doen en late Pieter. Ek hoop van harte dat jy eendag kan terugkyk en 'n warm gevoel kry oor jou nalantenskap aan die skietgemeenskap. Ek is te oud, te dik en bewe te veel om oor winkel poppe en vanuit buitebande te skiet, maar ek hoop ons loop mekaar eendag raak waar ons lekker kan gesels oor al die dinge.

Beste wense en groete
Jou mede-jagter
Voice note asb...

Sent from my iPhone using Tapatalk
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Julle manne moet maar lekker saam met hom braai
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Capt. Oblivious wrote: Wed Jun 17, 2020 9:12 am Julle manne moet maar lekker saam met hom braai
Wel, ons braai saam met jou, dink jy dit kan erger gaan? >:D
Aim small, miss small
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Was dit nie ons eie Flapsie222 wat vir Pieta so gedrop het op daai gong shoot nie? As plore sy A game gebring het sou hy en Piet seker loshande gewen het
Cbird
Full Member
Full Member

Post by Cbird »

Ek stem saam Eugene mooi gesê.
Last edited by Cbird on Wed Jun 17, 2020 10:35 pm, edited 1 time in total.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Vissie wrote: Wed Jun 17, 2020 2:52 am Wouter, met alle respek;

Dit wil voorkom of jy die man nou wil uitnooi na jou “tuisgrond” en hom dan te probeer oortuig van jou opinie. Hoekom nie net daar gelaat nie...? Hoekom nie net die verskille tussen mense respekteer en dan aanbeweeg nie...? Hy mag mos maar van jou verskil, of hoe...?

Jou inskrywing hierbo kom maar vir my baie neerhalend en verkleinend voor, al het jy dit probeer toedraai as ‘n grappie. Dis onmoontlik om ‘n noemenswaardige gesprek te voer as die deelnemers nie respek het vir mekaar, of in die heel minste, vir mekaar se argumente nie.

Beledig hom.
Verkleineer hom.
Daag om uit. (Skoolboelie style)
As hy opdaag, wen jy. As hy nie opdaag nie, wen jy ook.

Ook, is dit jou mening dat omdat hy die forum al gebruik het om sy besigheid te bevorder, dat hy jou nou die argument verskuldig is?

As ‘n groep mense wat gaan moet saamstaan om ons passie, reg to vuurwapen eienaarskap en self verdediging te beskerm teen die owerhede, moet ons versigtig wees om nie ons ondergang te bevorder deur mense te oorweldig of vervreem nie.

Hallo Vissie

Ek sien jy brand die midnight oil as te ware so ek gaan vir die rede jou die voordeel van die twyfel gee. Ek dink jy neem my skrywe totaal verkeerd op aangesien my bedoeling nie vir een oomblik was wat jy insinnieer nie. Doen my asb die guns om my skrywe weer deur te lees en hopelik sal jy tot ander insigte kom.

Terloops was ek destyds ook nie n voorstaander vir langafstand jag nie, maar die gesonde dabat hieroor op Jaracal het my tot ander insigte laat kom. Verder het ek geen probleem om elke persoon sy gesonde opinie te gun nie, maar wel n wesentlike probleem as iemand iets aanval wat vir my naby aan die hart le. Onthou Vissie niemand hier het vir Pieter aangeval nie, maar suiwer net reageer op n aanval teen hulle.

Eugene baie mooi skrywe. Jy het wel nie n gesig vir radio nie, maar Pappie jy het verseker die gift of the gab! ;D

Groetnis
Wouter
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket »

Capt. Oblivious wrote: Wed Jun 17, 2020 9:47 am Was dit nie ons eie Flapsie222 wat vir Pieta so gedrop het op daai gong shoot nie? As plore sy A game gebring het sou hy en Piet seker loshande gewen het
[/quote

Jammer dat ou flapsie se 243 AI se loop uitgekiet was want dan was die gala aan. Ou flapsie 222 het mos die wen skote een night shoot saam met Geno geskiet, nie waar nie.
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

As hier nou 'n "like" knoppie was, het ek jou post sommer 'n paar keer ge-"like" Eugene, welgedaan!
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
JDEls
Full Member
Full Member

Post by JDEls »

Johan Nel wrote:As hier nou 'n "like" knoppie was, het ek jou post sommer 'n paar keer ge-"like" Eugene, welgedaan!
+1

pwdejager
Sr. Member
Sr. Member

Post by pwdejager »

My pa het altyd gese ek moet die mooi in almal raaksien, en dit verkondig. Dit is egter baie moeilik, ek het in my leeftyd nog net 2 persone ontmoet wat dit regkry: Devlin Player en Matt Martin. Ek het in my hele lewe nog nie 'n slegte woord van iemand uit die menere se monde gehoor nie. As vriende "moan" oor iemand, sal hulle ons altyd uitwys na die "goeie" en "positiewe" punte van die persoon.

Ek sukkel somtyds baie om so 'n tipe persoon te wees, maar ek strewe elke dag daarna.

My seun is gebore op 6 April 2020, en as ek een wens het, is dat hy soos Devlin of Matt kan wees. Dis seker ook hoekom Matt (wat 'n kleuling is, en 'n baie goeie vriend) en sy vrou nou my seun se peetouers is.

So op daai noot, Pieter het nog altyd uit sy pad gegaan om almal te help om in die sport te kom. Hy het al menigte tye sy gewere by kompetisies (NRL22) vir nuwe persone geleen, met ammunisie, sonder om hulle 'n sent te vra.

Pieter het my nog altyd advies gegee, en baie gehelp.

So ek kan se, in my oe is hy 'n smart ou, is hy perfek, nee, maar hel ek is ook defnitief nie.
Perry de Jager
Beretta Mod71 .22LR
CZ P07 (EDC)
CZ 455 .22LR
Tikka T3x CTR 6.5 CRD
Tikka T3x Varmint Hunter 300WSM
Bergara B14R 308Win
Ralph Badenhorst 6GT
Remington 870 12Boor
BenJacobs
Hero Member
Hero Member

Post by BenJacobs »

Ek het die draad nou lekker dopgehou. En ek stem saam met baie van julle, veral oom Eugene!

Al wat ek kan sê, is ek like sy video's, maar op twee geleenthede stem ek nie saam met sy optrede nie. Die geval van die LA jag en dan in die een video van die bobbejaan jag, wat hy teen oor die plaaswerker af gaan omdat hy met sy trekker daar ry. Dit gesê dink ek, soos hierbo genoem, hy is geregtig tot sy eie opinie. Hy kon dit egter beter gestel het.

Groete Ben
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

Capt. Oblivious wrote: Wed Jun 17, 2020 9:47 am Was dit nie ons eie Flapsie222 wat vir Pieta so gedrop het op daai gong shoot nie? As plore sy A game gebring het sou hy en Piet seker loshande gewen het
Dit is Tapsie222
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
Vissie
Full Member
Full Member

Post by Vissie »

Wouter Roets wrote: Wed Jun 17, 2020 11:29 am
Vissie wrote: Wed Jun 17, 2020 2:52 am Wouter, met alle respek;

Dit wil voorkom of jy die man nou wil uitnooi na jou “tuisgrond” en hom dan te probeer oortuig van jou opinie. Hoekom nie net daar gelaat nie...? Hoekom nie net die verskille tussen mense respekteer en dan aanbeweeg nie...? Hy mag mos maar van jou verskil, of hoe...?

Jou inskrywing hierbo kom maar vir my baie neerhalend en verkleinend voor, al het jy dit probeer toedraai as ‘n grappie. Dis onmoontlik om ‘n noemenswaardige gesprek te voer as die deelnemers nie respek het vir mekaar, of in die heel minste, vir mekaar se argumente nie.

Beledig hom.
Verkleineer hom.
Daag om uit. (Skoolboelie style)
As hy opdaag, wen jy. As hy nie opdaag nie, wen jy ook.

Ook, is dit jou mening dat omdat hy die forum al gebruik het om sy besigheid te bevorder, dat hy jou nou die argument verskuldig is?

As ‘n groep mense wat gaan moet saamstaan om ons passie, reg to vuurwapen eienaarskap en self verdediging te beskerm teen die owerhede, moet ons versigtig wees om nie ons ondergang te bevorder deur mense te oorweldig of vervreem nie.

Hallo Vissie

Ek sien jy brand die midnight oil as te ware so ek gaan vir die rede jou die voordeel van die twyfel gee. Ek dink jy neem my skrywe totaal verkeerd op aangesien my bedoeling nie vir een oomblik was wat jy insinnieer nie. Doen my asb die guns om my skrywe weer deur te lees en hopelik sal jy tot ander insigte kom.

Terloops was ek destyds ook nie n voorstaander vir langafstand jag nie, maar die gesonde dabat hieroor op Jaracal het my tot ander insigte laat kom. Verder het ek geen probleem om elke persoon sy gesonde opinie te gun nie, maar wel n wesentlike probleem as iemand iets aanval wat vir my naby aan die hart le. Onthou Vissie niemand hier het vir Pieter aangeval nie, maar suiwer net reageer op n aanval teen hulle.

Eugene baie mooi skrywe. Jy het wel nie n gesig vir radio nie, maar Pappie jy het verseker die gift of the gab! ;D

Groetnis
Wouter
Ek sien nie mooi raak waar hy langafstand jag “aangeval” het nie. Buitendien, is ek verbaas dat al die klipharde manne so vinnig aanstoot geneem het net omdat hy dink langafstand jag is stupid. Ek meen, ek ken klein dogtertjies wat nie eers so onsteld raak as iemand hulle vertel dat Barbie poppies stupid is nie, al het hulle al hulle sakgeld daarop spandeer...

Maar nietemin, omdat ek alles heeltemal verkeerd interpreteer, aanvaar my nederige verskoning op ‘n totale regverdige en verdraagsame bydrae vanaf julle ent van die debat. Ek is seker julle het baie mense oorgwen na julle kant met die kwaliteit van julle deelname.
PietSkiet6.5
Newbie
Newbie

Post by PietSkiet6.5 »

Sjoe ek het nie eers geweet die thread bestaan nie, tot Ben my van dit vertel het. Thanks B. Voor julle verder lees, jammer ek kan nie spel nie :-(

Dit was baie lekker om te sien dat hier n gesonde dabat gehou word. Wat ek op FaceBook sien gebeur het was aaklig. Laat my ook wens ek het nie Facebook nie :-)

Ek is seker dat ek met almal van julle om n vuur kan sit. Ek het op n plaas langs die berg rivier groot geraak en werk al my allie af vandat ek kant onthou. Ek het koerante af gelewer, odd jobbies gedoen waar ek kon tot ek oud genoeg was om te begin waiter om my eie verblyf na skool te kry. Ek het vir 10jaar lank as n financial advisor gewerk, dit het nie my vreugte gebring na die einde toe nie. Alles in my se jy is besig om jou lewe te mors in n loopbaan wat jou niks terug gaan gee behalwe geld nie en jou lewe glip uit jou hande by die dag. My vrou was swanger met ons dogterjie en ek het besluit om te bedank en my eie besigheid te begin. In daardie tyd het ek ook al videos gemaak oor skiet maar nooit in my wildste droome het ek gedink ons gaan kom tot waar dit nou is nie. Nie so vinnig nie veral.

Enige iemand wat al videos gemaak het sal n idee he van hoe harde werk dit is. Ek doen alles self, ek is die script writer (well, meeste van die tyd gooi ek hom net), eks die cinematographer, key grip, sound designer, editor en al die lange lysie van goed wat jy aan die einde van n fliek sien. Natuurlik is my videos nie naasten by so baie werk soos n feature film nie. Die punt wat ek wil maak is, dat ek is so vrek besig en overwhelmed dat ek erns n bal gaan drop. Eks ook net n mens. Ek kyk ook terug op goed wat ek 5-10jaar terug gedoen en se het en dink vir myself. What an idiot. Dis deel van lewes paadjie wat ons stap.

My kanaal bestaan my skiet verhaal te vertel, vir niks meer nie. Dit bestaan nie om enige organisasie te bevorder nie. Alhoewel ek deel is van die NRL leirskap span, is die NRL events op my kanaal net n bonus. Die ironie is, dat vir iemand wat n lewe nou maak deur sociale media is ek glad nie mal oor dit nie, dit is all consuming en ek is klaar onder n geweldige werk laading. Maar ek het daai lat vir my eie gat gepluk soos hulle se. As Ben my nie gese het van hierdie forum post nie sou ek dit seker nooit gesien het nie, so weereens dankie Ben.

Laaste ding, ek en Fransie met sy kraai gun by Swarovski. Een van die meer fun events wat ek al in my lewe gedoen het en ek sal more dit weer saam met Frans doen. Ek gaan net dalk vir hom n kettie bring die keer. My maag was seer gelag daardie dag saam met hulle in die veld en as jy daar was sou jy weet ek trek net Frans se been in daardie video. Ek glo ook ons kon lekker goed doen saam, maybe next time Frans.

Right ek het twee videos om klaar te maak vandag. So eks eers weg vir nou.

Ps, ek het n manier gekry om die slegte woord keuse uit daardie video te gaan haal.
Apie
Hero Member
Hero Member

Post by Apie »

Dirkvh wrote:
Wouter Roets wrote:Boys

So paar jaar terug op n jaareindfunksie van een van ons groot kliente is daar n gasspreker wat praat oor die dinamika en die inpak oor generasie gapings. Nou baie van ons hier vergeet om dit ingedagte hou, is dat dinge n dramatiese ommekeer ondergaan het veral in die laaste tyd. Ek het nou n hele paar van Pieter se videos gaan kyk en tot die slotsom gekom dat ek wel n bosveldvuur met hom sal deel, maar dit tog nie sonder n insident of twee sal plaasvind nie. Nie oordat ons op fondamentele vlak verskil nie, maar wel oordat ons op ons huidige lewensomstadighede verskil. Hy sal nie kan glo dat ek nog nooit n facebook profiel gehad het nie en ek sal weer nie kan glo dat hy nie nog nie in n bar fight was nie.

Ek sal hom vertel dat ek destyds my PH kurses gaan doen het om my passie vir jag en gewere te kan navolg net om agter te kom dat dat die enigste manier om dit te kan doen is om hard te werk. Hy sal vir my lag en se al wat hy moes doen is om n snaakse aksent te kweek, n Go Pro te koop en n scope maatskappy te kry om jou te borg met n Youtube rekening en Bob's your Uncle. Ek grap nou maar dit wys vir jou hoe anders die lewe geraak het. Wat wel nie verander het nie is die verantwoordelikheid wat jy opneem in en nie vir n oomblik te ligtelik moet opgeneem word nie. Persoonlik het ek nooit in my wildste drome gedink my opinie kon soveel mense afekteer nie en soveel van julle hier op Jaracal kan seker dieselfde se. Hoeveel te meer vir iemand wat sy eie reeks videos op youtube het nie. Nou Pieter jy dink seker nou as jy die lees, waaroor die bohaai en gesanik, maar my maat jy het hier aangesluit en verder het jy dit ook gebruik as advertensie vir jou eie gewin so as jy mans genoeg is, sal jy hier kom saam praat. Ek belowe jou van my kant af dat enige gesprek op die gees van jaracal sal plaasvind en dat jy nie blootgestel sal word aan die die normale crap van sosiale media nie. Verder word niemand hier geban tensy jy nou werklik daarvoor aansoek doen nie. So asb kom stel jou kant van die saak hier want aan die einde van die dag gaan dit tog oor ons passie.

Groetnis
wouter
Dankie vir jou opinie Wouter.

Tussen die lyne lees ek die boodskap, "Die mannetjie moet maar hier kom skryf en verduidelik wat hy bedoel, hy is ons dit verskuldig want van ons lede het al iets by hom gekoop."

My opinie is teenstrydig met joune, hier is sy reaksie en verskoning in video vorm, vertrou dit is dan goed genoeg vir ons almal:

https://youtu.be/LZY75rK6hB0

NS- Wouter ek het nog nooit saam met jou gekuier nie, maar ek het al genoeg van jou goed gelees en gesien hoe behulpsaam jy is teenoor ander, insluitend myself, om te weet jy is 'n gawe mens. Ek voel dieselfde teenoor Pieter, en sal nooit een van julle afskiet, afbreek of slegsê agv een post of opinie nie.

Sent from my POT-LX1AF using Tapatalk
Daai jammer video is meer in die lyn van

Ek is jammer oor wat ek gesê het MAAR.......

Ajviljoen260rem
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ajviljoen260rem »

Eugene wrote: Wed Jun 17, 2020 8:47 am Ek het nou ongelukkig nie 'n dashcam in my toyota bakkie waarin ek 'n video kan maak nie. Wat dalk nie 'n slegte ding is nie, want ek het 'n gesig vir radio en 'n stem vir die geskrewe woord, so ek gaan maar moet terugval op 'n ander "outydse" euwel..... die sogenaamde "ope brief"!

Beste Pieter

Ek ken jou ongelukkig net uit die boodskappe hierbo en jou 2 videos wat al die polemiek veroorsaak het en ek wil myself oortuig dat dit te min inligting is om jou werklik te ken.

Ek is self 'n ywerige lang afstand jagter, maar ook 'n ywerige loop & bekruip jagter en was voorheen, ook 'n ywerige boogjagter (ja, ek het by water gesit en wag vir my prooi...). Voor jy egter dink dat ek nou gaan begin klippe lanseer, kan jy gerus ontspan. Niks wat jy in jou videos gesê het, is nuut of meer ontstellend vir my nie. Dit is hier op hierdie forum en om braaivleisvure en op facebook, al tot vervelens toe bespreek en ek sien regtig nie meer die punt in, om dit weer of verder te bespreek nie. Dit is egter jammer dat my mede-jagters, so in jou karakter ingeklim het en persoonlik geraak het. Jy moet egter verstaan dat jou (ongelukkige) woordkeuses in jou 1ste video, dit vir die manne laat voel het of jy hulle karakter aanvat, vandaar die reaksie. Ek moet jou ook respekteer vir jou 2de video, waarin jy probeer skade beheer toepas. Ek het nog altyd geglo dat dit bietjie ruggraat neem om verskoning te vra. Maar ek is tog jammer dat jy nie onvoorwaardelik verskoning gevra het nie en 'n "maar" ingesluit het.... Jy was egter nie al een wat moes verskoning vra nie en sommige persone wat kommentaar gelewer het, dink ek skuld jou ook 'n verskoning. Dis egter maar die slaggate en uitdagings van sosiale media, elke ou met 'n foon, of sleutelbord of kamera, kan sy opinie uitbasuin aan almal.

Pieter, ek weet nie hoe lank jy al op hierdie forum is nie en of jy hier was of kennis dra van die argumente wat gevoer is teen en vir lang afstand jag nie? Ek self was baie uitgesproke in my kritiek en nou dat my storm en drang jare grootliks verby is, voel ek nogal skaam oor sommige van my kommentare. Nie oor die inhoud daarvan nie, ek voel nog steeds net so sterk daaroor, maar op die manier wat ek dit aangebied het. Dit het 'n skeuring in die forum veroorsaak en sommige mense is permanent weg en ander baie stiller. Meer onlangs was daar net sulke sterk opinies oor leeujag gewees en weereens het harde woorde geval. Ek wil nie enige van hierdie 2 argumente heropen nie, want beide kante het sterk opinies en sterk argumente gehad en ek twyfel of enige "kamp" al intussen oortuig is deur die ander.

Die punt van hierdie ope brief, is om die volgende aan jou uit te lig. Ek het self geen begeerte om sekere diere te jag (of te skiet) nie. Maar ek besef dat daar mense is wat so 'n begeerte het. Ek het nie nodig dat hulle my moet oortuig van hulle redes nie. Wat ek wel moet doen, is om hulle reg daartoe te verdedig, indien dit wat hulle doen, wettig, verantwoordelik en volhoubaar is. As ons as jagters ons stem verleen teen 'n verbod op die jag van sekere diere (wat gewoonlik die hoofrolle speel in Walt Disney rolprente), het die eerste domino geval en gaan ons nie daardie besluit kan terugtrek nie. Dieselfde geld vir tipes jag dissiplines en vir sekere vuurwapens. As die bietjie inligting wat ek oor jou kon kry, net gedeeltelik waar is, dan is jy goed bewus van hoe politiek werk in die skietgemeenskap en ek kan jou waarborg dat die politiek van die anti-jag en anti-vuurwapen brigade, heelwat erger en meer bloeddorstig is.... In hierdie era van sosiale media en die drang van die mensdom om alles wat hulle doen, af te neem, op te neem en uit te basuin, het jagters en vuurwapen eienaars 'n moeilik paadjie om te loop. Ons passies is onder die vergrootglas en alles wat ons doen en in die publieke arena plaas, word ontleed en gebêre en verdraai om 'n sekere agenda te pas.

Ek het nie 'n youtube kanaal nie en verstaan dus nie heeltemal die waarde van 'n klomp "likes" en "followers" nie, maar uit my beperkte kennis, is dit duidelik dat jy 'n redelike gevolg en ondersteuning het. Ek aanvaar dat dit vir jou baie voordeel inhou, maar onthou asseblief ook dat dit vir jou ook verantwoordelikheid meebring. Wat jy in jou videos sê word deur baie mense aangehang, waarvan baie nog nie oor die kennis en ervaring beskik om hulle eie opinies te kan formuleer nie en dus net jou opinie slaafs gaan navolg. Pieter die persoon, is geregtig op sy opinie, al maak dit baie mense kwaad, maar Pieter die openbare figuur, het 'n verantwoordelik teenoor sy volgelinge en die breë jagters- en vuurwapeneienaar gemeenskap. Dit is ongelukkig 'n verantwoordelikheid wat nie lig gaan weeg nie.... Onthou dat ons kinders die rekening gaan kry vir die besluite wat ons tans neem. Nie net as jagters en as vuurwapen eienaars nie.

Pieter, as ek nou dit hierbo weer deurlees, dan klink dit of ek jou wil uitsonder en dit is nie my doel nie. Elkeen van ons het 'n plig teenoor onsself, ons kinders en mekaar. Kom ons probeer so verskil van mekaar, dat beide partye met eer uit die stryd kan tree en ons koppe hoog kan hou. Ons kom argumenteer die feite en nie die man of emosies nie. Kom ons argumenteer en debatteer met wedersydse respek vir mekaar, sonder om persoonlik en afbrekend te raak. En kom ons argumenteer met die wete, dat mooi, lekker en lelik, nie vir almal dieselfde is nie. Om die woorde van een van Bok van Blerk se liedjies te leen, die grootste vyand kom uit eie geledere. Ons, as die skietgemeenskap, kan nie bekostig om verdeeld te raak nie, selfs al verskil ons oor sekere aspekte.

Sterkte met jou doen en late Pieter. Ek hoop van harte dat jy eendag kan terugkyk en 'n warm gevoel kry oor jou nalantenskap aan die skietgemeenskap. Ek is te oud, te dik en bewe te veel om oor winkel poppe en vanuit buitebande te skiet, maar ek hoop ons loop mekaar eendag raak waar ons lekker kan gesels oor al die dinge.

Beste wense en groete
Jou mede-jagter

Goed gestel Eugene👏🏻
Tikka SuperVarmint 260 Rem
Tikka SuperVarmint 300 WinMag
Howa 243 Win
Howa 22-250 Rem
BRNO Mod 2 .22
Tikka GRTech 22-250 Rem
Ben
Hero Member
Hero Member

Post by Ben »

PietSkiet6.5 wrote:Sjoe ek het nie eers geweet die thread bestaan nie, tot Ben my van dit vertel het. Thanks B. Voor julle verder lees, jammer ek kan nie spel nie :-(

Dit was baie lekker om te sien dat hier n gesonde dabat gehou word. Wat ek op FaceBook sien gebeur het was aaklig. Laat my ook wens ek het nie Facebook nie :-)

Ek is seker dat ek met almal van julle om n vuur kan sit. Ek het op n plaas langs die berg rivier groot geraak en werk al my allie af vandat ek kant onthou. Ek het koerante af gelewer, odd jobbies gedoen waar ek kon tot ek oud genoeg was om te begin waiter om my eie verblyf na skool te kry. Ek het vir 10jaar lank as n financial advisor gewerk, dit het nie my vreugte gebring na die einde toe nie. Alles in my se jy is besig om jou lewe te mors in n loopbaan wat jou niks terug gaan gee behalwe geld nie en jou lewe glip uit jou hande by die dag. My vrou was swanger met ons dogterjie en ek het besluit om te bedank en my eie besigheid te begin. In daardie tyd het ek ook al videos gemaak oor skiet maar nooit in my wildste droome het ek gedink ons gaan kom tot waar dit nou is nie. Nie so vinnig nie veral.

Enige iemand wat al videos gemaak het sal n idee he van hoe harde werk dit is. Ek doen alles self, ek is die script writer (well, meeste van die tyd gooi ek hom net), eks die cinematographer, key grip, sound designer, editor en al die lange lysie van goed wat jy aan die einde van n fliek sien. Natuurlik is my videos nie naasten by so baie werk soos n feature film nie. Die punt wat ek wil maak is, dat ek is so vrek besig en overwhelmed dat ek erns n bal gaan drop. Eks ook net n mens. Ek kyk ook terug op goed wat ek 5-10jaar terug gedoen en se het en dink vir myself. What an idiot. Dis deel van lewes paadjie wat ons stap.

My kanaal bestaan my skiet verhaal te vertel, vir niks meer nie. Dit bestaan nie om enige organisasie te bevorder nie. Alhoewel ek deel is van die NRL leirskap span, is die NRL events op my kanaal net n bonus. Die ironie is, dat vir iemand wat n lewe nou maak deur sociale media is ek glad nie mal oor dit nie, dit is all consuming en ek is klaar onder n geweldige werk laading. Maar ek het daai lat vir my eie gat gepluk soos hulle se. As Ben my nie gese het van hierdie forum post nie sou ek dit seker nooit gesien het nie, so weereens dankie Ben.

Laaste ding, ek en Fransie met sy kraai gun by Swarovski. Een van die meer fun events wat ek al in my lewe gedoen het en ek sal more dit weer saam met Frans doen. Ek gaan net dalk vir hom n kettie bring die keer. My maag was seer gelag daardie dag saam met hulle in die veld en as jy daar was sou jy weet ek trek net Frans se been in daardie video. Ek glo ook ons kon lekker goed doen saam, maybe next time Frans.

Right ek het twee videos om klaar te maak vandag. So eks eers weg vir nou.

Ps, ek het n manier gekry om die slegte woord keuse uit daardie video te gaan haal.
Plesier my vriend! Ons is almal lief v die game en ons sport! Saam kan ons ver kom! Verdeeld val ons vinnig!

"Failure is NOT an Option"
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Ja saam kom ons ver maar alleen as ons iets kwyt raak kan ons baie vinnig iets af breek ook veral as ons dit nie verstaan nie.
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Ek het lank gedink en wou eers nie my tyd mors om hier iets te skryf nie. Maar ja. Kort en kragtig.

As iemand op n publieke forum uitlatings maak oor iets wat hulle vir praktiese onthalwe niks weet nie maak hy homself oop vir n pakslae.

As jy dom of onvanpaste uitlatings maak moet jy pa staan daarvoor.

As iemand se die sport waarvoor ek lief is, moer hard aan werk en oefen en wat ek doen is “stupid” dan vat ek dit as n persoonlikke aanval.

Die wat dink eks verkeerd- jammer. Ek sal altyd baklei vir die goed waarvoor ek lief is.
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

+1 vir jou brief Eugene
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Frikkie Coetzee
Hero Member
Hero Member

Post by Frikkie Coetzee »

Nico Harris wrote: Wed Jun 17, 2020 5:35 pm Ek het lank gedink en wou eers nie my tyd mors om hier iets te skryf nie. Maar ja. Kort en kragtig.

As iemand op n publieke forum uitlatings maak oor iets wat hulle vir praktiese onthalwe niks weet nie maak hy homself oop vir n pakslae.

As iemand se die sport waarvoor ek lief is, moer hard aan werk en oefen en wat ek doen is “stupid” dan vat ek dit as n persoonlikke aanval.

Die wat dink eks verkeerd- jammer. Ek sal altyd baklei vir die goed waarvoor ek lief is.
Nico

Ek verstaan my vriend. Ek het glad nie dit goed gevat om stupid genoem te word nie. Ek weet hoeveel tyd en moeite jy insit in jou skiet en jag.
Vissie
Full Member
Full Member

Post by Vissie »

Nico Harris wrote: Wed Jun 17, 2020 5:35 pm Ek het lank gedink en wou eers nie my tyd mors om hier iets te skryf nie. Maar ja. Kort en kragtig.

Maar Nico, ons hoef mos nie oor alles saam te stem nie.

Hy kan mos maar dink langafstand jag is stupid. Dis mos sy reg om so te dink? Hoekom sien julle sy opinie as ‘n aanval op langafstand jag. Hy het mos uitdruklik gesê dat hy geen probleem het met ander mense wat dit wil beoefen nie, maar volgens sy waardesisteem wil hy nie daaraan deelneem nie.

Kan ons hom nie sy waardesisteem toelaat sonder dat ons hom daarvoor persoonlik aanval nie?

Ek glo in vryheid en vryheid van spraak. Sonder dat daar gevolge gaan wees vir die ou wat sê. As ons sy mening wil sensuur dan tree ons nou mos maar eintlik presies op soos die “anti’s.”

Anti-jag, Anti-geweer, Anti-vleis, Anti-dink vir jouself, Anti-geloof! Ons wil mos nie soos daardie mense wees nie.

Hel, ek het ‘n paar pelle wat Ford’s ry! Ons gun hulle mos maar hulle keuses.

En hy het ‘n platform vir homself geskep waar ‘n paar mense luister wat hy te sê het. Ons kan mos nie nou aanspraak maak op wat hy vir hulle mag of nie mag sê nie.

As ons vryheid vir onsself wil aanvra, moet ons bereid wees om vryheid vir ander ook toe te staan.

Lekker dag manne. Lyk of daar paar verslappings kom met die inperking en ons dalk weer by die skietbaan gaan kan uitkom.
Apie
Hero Member
Hero Member

Pieter Malan aka PietSkiet

Post by Apie »

Vissie wrote:

Maar Nico, ons hoef mos nie oor alles saam te stem nie.

Hy kan mos maar dink langafstand jag is stupid. Dis mos sy reg om so te dink? Hoekom sien julle sy opinie as ‘n aanval op langafstand jag. Hy het mos uitdruklik gesê dat hy geen probleem het met ander mense wat dit wil beoefen nie, maar volgens sy waardesisteem wil hy nie daaraan deelneem nie.

Kan ons hom nie sy waardesisteem toelaat sonder dat ons hom daarvoor persoonlik aanval nie?

Ek glo in vryheid en vryheid van spraak. Sonder dat daar gevolge gaan wees vir die ou wat sê. As ons sy mening wil sensuur dan tree ons nou mos maar eintlik presies op soos die “anti’s.”

Anti-jag, Anti-geweer, Anti-vleis, Anti-dink vir jouself, Anti-geloof! Ons wil mos nie soos daardie mense wees nie.

Hel, ek het ‘n paar pelle wat Ford’s ry! Ons gun hulle mos maar hulle keuses.

En hy het ‘n platform vir homself geskep waar ‘n paar mense luister wat hy te sê het. Ons kan mos nie nou aanspraak maak op wat hy vir hulle mag of nie mag sê nie.

As ons vryheid vir onsself wil aanvra, moet ons bereid wees om vryheid vir ander ook toe te staan.

Lekker dag manne. Lyk of daar paar verslappings kom met die inperking en ons dalk weer by die skietbaan gaan kan uitkom.
Dis presies waaroor dit gaan.

Piet het langafstand jag afgeskiet(pun intended)

Moenie jou platvorm gebruik om jou ander vorme van jag af te verniel nie.

As ‘publieke’ figuur het jy ‘n sekere verantwoordlikheid vir jou woorde.

Soos Geno al ‘n paar keer gesê het.

Doen jou ding(jag) en leef en laat leef.

[mention]Pietskiet6.5 [/mention] kyk gerus bietjie Matt Dubber en Nico Harris se Vapour trails en Oxwagon diaries videos op Youtube.

https://youtu.be/RkaoVkDagZQ

Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Vissie- jy het duidelik nie al die informasie nie.
Hy mag sê wat hy wil- maar as en my opinie gee word dit delete en ek geblock- en ek het nie persoonlik geraak nie.

En dan die vraag wat niemand vra nie- as langafstand jag stupid is- hkm bobbejane skiet op 600m? N bobbejaan is mos ook n lewende ding of moet hy anders hanteer word?
Mens kan nie een ding se as dit jou pas en more n ander ding doen nie.
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Nico Harris wrote: Thu Jun 18, 2020 6:26 am Vissie- jy het duidelik nie al die informasie nie.
Hy mag sê wat hy wil- maar as en my opinie gee word dit delete en ek geblock- en ek het nie persoonlik geraak nie.

En dan die vraag wat niemand vra nie- as langafstand jag stupid is- hkm bobbejane skiet op 600m? N bobbejaan is mos ook n lewende ding of moet hy anders hanteer word?
Mens kan nie een ding se as dit jou pas en more n ander ding doen nie.
Môre Nico.

Ek dink alles wat nodig is, is hier gemeld, hier is selfs ‘n regstelling verkry en dit is welgedaan, ongeag. Min lede hier het wel al die inligting, dalk geeneen nie. Ongeag of Vissie dit het of nie, hy het gebalanseerde insette probeer gee, ongeag of ek en jy heeltemal saamstem of nie.

Niemand misken jou of enige ander een se groot liefde nie, inteendeel ek lees oorwegend waardering.

Laat begaan, al wat nou kan volg as iemand nou moet aanstoot neem oor sy vlak van ingeligtheid of kennis oor die onderwerp, is verdeeldheid. Dit is deur ander deelnemers duidelik hier uitgestippel.

Waar ek heelhartig by jou wil aansluit en voorstel, veral oor jou liefde. Neem kennis, wees voorbereid vir die volgende ronde, hou jou pyle gereed in jou koker vir wanneer dit gaan saakmaak.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Post Reply