Lategan1 wrote:Netjies Rudi.
Dink tog jy moet die vraag oor die 250gr of 260gr vir die .375’e ondersoek. Hier was geen reaksie op die vraag nie, waaruit mens nie enige afleidings kan maak nie.
Ek weet wel dat die 260gr Accubond ‘n koekhou uit my H&H skiet. Pryse hiervan maak dit nou onkoopbaar, veral teen die agtergrond dat‘n ligter koste kaliber dieselfde werk kan doen as ‘n .375 232-260gr pil.
Dit is ook so dat daar ‘n sterk mening is dat die swaarder kalibers beter presteer met swaarder pille, wat ek vermoed ook in jou kop dwaal.
‘n Eienskap van die .375 met ‘n 260gr is dat sy spoed en trajek dan basies dieselfde as die .308/30.06 gewere is, wat vir my baie voordele vir die jagter inhou, in die band 2600-2700fps.
Dink die skuts hier met baie meer ervaring van die swaarder kalibers as ek, kan goeie insig gee. Veral ook oor die werklike behoefte, in die hand en nie in die kluis nie!
Voorspoed met jou mooi projek.
Beste.
Dagse Lategan
Hoe ek dit sien, en komentaar as ek dalk verkeert daar na kyk.
Om n 250gr te maak is nie moeilik nie, al wat ek doen is haal een band die bande uit en dan is hy 250gr. Maar om te verseker dat hy werk soos die 300gr gaan ek niks aan die neus verander nie. Nou dis waar die vraag in kom ….
Is daar n nut aan n ronde neus .375 in 250gr.
Die ligter .375 koeels is gewoonlik spitsers wat hom dan meer vaart belyn maak vir die langer skote.
Ek wou ook nie sommer van dag een af n klomp verkillende gewigte maak en dan met voorraad sit wat my kontant vloei vas maak nie.
Maar soos die besigheid groei is daar definitief sprake van meer kalibers en gewigte op die horison.
Die 6mm manne kan maar die draad begin dop hou