My lekker uitstappie met die 7x57 en die 160gr SBC koeels gelaai teen 2600fps uit my CZ550

Koedoe koei no.1 amper plank dwars gestaan skoot in op die voorkant van blad en uit net agter die blad anderkant. Hart skoot
Skoot was so 120 meter sy het so 40 meter gemaak voor sy gaan le het.

Koedoe koei no.2 nie heeltemal dwars gestaan nie net agter blad in en op blad ander kant uit sy het sy 30 meter gemaak Hart Skoot
Skoot was so 100 meter vroeg oggend.

Eland koei sy het 196kg uitgeslag was 'n moeilike skoot want voorlyf het meer frontaal gestaan en die agterlyf meer dwars.
Het skoot in voor die regter been in my regter kant koeel is deur die swaar borsbeen en het opgeeindig net onder vel oorkanste skouer.
Skoot was geneem op 80 meter sy het dadelik mooi reaksie gewys en gespring en net 30 meter gemaak natuurlik eers so 5 minute gewag voor ons nader gegaan het.

Jammer oor die swak foto maar moeilik om die 400kg dier te skuif vir fotos
Ingangs wond voor regter been.

Koeel net onder vel op oorkanste skouer.

Koeel onder vel

Eland deur helfte gesny sien die min skade deur die dik borsbeen
Herwinde koeel 151gr uitgeweeg van die oorspronlike 160gr
Laastens rooibok ram so op 70 meter mooi dwars gestaan op knoppe geskiet dat hy daar val vir spesiale foto.
Koeel in en uit natuurlik.

Links 7x57 rooibok meet 24 1/4" en regs jonger ram met die 6.5x55 2 minute uitmekaar geskiet uit selfde trop.
Ek is baie gelukkig hoe die koeels presteer het hulle skiet raak op papier en werk mooi in die veld vleis skade was minimal jammer ek het nie heeltyd in die koelkamer rondgehang en meer fotos daar geneem nie maar meer tyd in die veld spandeer.