Wat is verskil tussen jaracal en ou jaracal lede?

Eugene
Hero Member
Hero Member

Re: Wat is verskil tussen jaracal en ou jaracal lede?

Post by Eugene »

Ludwig wrote:Jacko, Matewis. Mooi opgesom. Ek stem heeltemal saam met julle. Ek dink nie dis nodig dat ons verder hieroor argumenteer nie. As jy 'n ernstige jakkals jagter is (En ek dink Cobus het dit ook mooi verduidelik hierbo), doen aansoek vir die geslote groep en as jy nie 'n ernstige jakkals jagter is nie, geniet die ander 99% van Jaracal wat daar is vir die nie-jakkals jagters.
Niks met politiek te doen nie, net om 'n punt te illustreer. Voor 1994, was sekere strande uitgesit vir 'n sekere deel van die bevolkingsgroep wat nie ander strande mag gebruik het nie. Met enkele uitsonderings, was daardie strande van die mooiste in die land. Dis bevestig deur die feit dat party rykes na 1994, vir hulle baie duur huise langs die Transkei se kus gaan bou het. Tog was niemand tevrede daarmee nie, want dis menslike natuur om te wil in waar mense sê jy nie mag in nie...

Dit sal ook nie anders wees op Jaracal nie. Solank daar 'n gedeelte is wat "eksklusief vir ernstige jakkalsjagters" is, sal mense aanhou wonder wat daar bespreek word en hoekom hulle dit nie mag sien nie.

Net vir die rekord, ek gaan skiet jakke saam my pelle, NA ons gebraai het! En ek doen dit met die uitsluitlike rede sodat daar voordurend werk is vir Geno en Ge, want die dom jakke is maklik om te skiet en dan moet die boer 'n "Pro" kry vir die skelm jakke... >:D
Aim small, miss small
spekieries
Hero Member
Hero Member

Post by spekieries »

Eugene baie ouens doen dit, want hulle het nie soos ek vroeër die geleentheid gehad om te lees dat ek baie droog sou maak as ek dit doen nie want die jakkalse word slim. Doen dit reg of glad nie. Ek het slim geword oor jakkalse want ek kon die moets en moenies raak lees. ::)

Wil darem net noem ek het nog nooit jakkalse gejag nie, maar as die geleentheid hom sou voordoen sou ek nie twee maal dink nie. Nou dat ek weet sal ek 10 x dink.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

spekieries wrote:Eugene baie ouens doen dit, want hulle het nie soos ek vroeër die geleentheid gehad om te lees dat ek baie droog sou maak as ek dit doen nie want die jakkalse word slim. Doen dit reg of glad nie. Ek het slim geword oor jakkalse want ek kon die moets en moenies raak lees. ::)

Wil darem net noem ek het nog nooit jakkalse gejag nie, maar as die geleentheid hom sou voordoen sou ek nie twee maal dink nie. Nou dat ek weet sal ek 10 x dink.
Ek het eintlik sommer tong in die kies gesê! ;)

Ek jag nie jakkalse nie, ek skiet sommer nou en dan een as ek hulle raakloop in die veld. Ek gaan skiet soms op 'n boer se plaas jakkalse, maar dis meer 'n sosiale ding en sodat daar beweging op die plaas is, as iets anders. Ek het van meet af vir die boer gesê om eerder iemand te betaal wat weet wat hy doen, maar hy wou nie, so ek was my hande in onskuld.

Ek is een van daai manne waarvan Cobb gepraat het. Ek ry 11 uur op die laatse, skiet saam met my pelle, sit voor en slaap as dit koud is en het behalwe 'n fluitjie en 'n Midas lig, geen ander spesiale toerusting nie. Ek het ook nie enige spesiale kennis nie en DAAROM gaan ek my nie uitgee as jakkalsjagter nie, veral nie 'n ernstige een nie! ++>:

Ek gun die manne hulle eie vuurtjie waar hulle kan praat oor hulle passie en hulle brood en botter. Ekself het dalk al uit onkunde of "ignorance", hulle topic's ge-hijack. Ek kan glo dat dit frusterend is, want dis vir hulle 'n ernstige saak en vir meeste van ons is dit bietjie naweekse afleiding of nuuskierigheid.

Kom ons guns die manne een afdeling op die forum, daar is nog 99 afdelings en dit gaan glad nie afbreek maak aan die res van die forum nie, inteendeel, as die manne hulle eie vuurtjie het, gaan hulle dalk minder gepla wees oor die dom vrae en simpel topics wat ons by die groot vuur bespreek...
Aim small, miss small
Jake1
Hero Member
Hero Member

Post by Jake1 »

Hoekom noem julle nie daai geslote draad HJF nie. Herstigte Jaracal Forum......... ;D ;)
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Gunsite forum het n hele afedeling wat paid members only is.Jy kannie eers n avatar op sit as jy n non-paying member is nie.
Airrifle forum het n privaat forum vir "pest control" presies soos Jaracal se nuwe "Jakkalsjagters" afdeling,dis nou al jare so en die forum gaan baie sterk aan.
Bowhunting forum het n privaat deel "Around the campfire".Ek weet nie wat daar binne aangaan nie want ek het nie toegang nie.
Baie forums werk so,dis hoe dit is.In die algemeen is Jaracal lede bederf en reels is baie relaxed hier.
Klein klein jakkalsies krap
En daai klein klein jakkalsies maak
Dat ek in my stoel rondkrioel
Is dit hoe n broek vol miere voel?
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

G-force wrote: Bowhunting forum het n privaat deel "Around the campfire".Ek weet nie wat daar binne aangaan nie want ek het nie toegang nie.
Jy mis niks...!
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

VdWalt wrote:
G-force wrote: Bowhunting forum het n privaat deel "Around the campfire".Ek weet nie wat daar binne aangaan nie want ek het nie toegang nie.
Jy mis niks...!
:): :-X
johans
Hero Member
Hero Member

Post by johans »

Jacko wrote:Ouens, nerens in die lewe kan enigiemand te alle tye toegang tot alles he nie. Selfs die Prez van hierdie land sal 'n hofbevel moet kry as hy sekere goed omtrent elkeen van ons wil uitvind. Kan jy by jou werkgewer se HR-afdeling instap en begin na mense se leggers kyk?

Sommige van julle besef nie hoe gevaarlik die propaganda van mense soos Bool is nie. Dit sal uiters dom van Jaracal wees om ernstige jakkalsjagbesprekings op 'n oop forum toe te laat en Bool-hulle ongehinderde toegang tot daai "intel" tee gee.

En diegene wat wil beweer dat ons "hulle met wetenskaplike argumente kan aanvat": julle het nie 'n benul van hoe die media en propaganda werk nie. Vra my, ek werk in die media.

Al wat jy nodig het, is vir Bool en Kie om 'n paar pelle by 'n koerant/tv-kanaal te he (glo my, meeste media-tipes is greenies) en hulle gereeld met snert te voer. Daarna is daar eensydige, emosionele beeldmateriaal wat jakkalsjagters na moordenaars laat lyk. En as daar genoeg "openbare" druk is (m.a.w. mense wat niks van jakkalse en hulle vernietigende werk verstaan nie), is daar kort voor lank 'n verbod op die jag van hierdie ongediertes.

Glo my, julle almal saam het nie die geld wat dit sal kos om daai propaganda te counter as dit eers spoed opgetel het nie.

In die weermag was daar 'n gesegde: "Los praatjies kos lewens". Dit gaan hier oor vertroulikheid en sekerheid. So as jy nie 'n bona fide jakkalsjagter is nie, maak vrede daarmee en geniet die ander 99% waardevolle inligting op Jaracal.

Sommige kwessies is groter en belangriker as ons eie voorkeure.
+1000
Armand9
Sr. Member
Sr. Member

Post by Armand9 »

By wie sit ek my aansoek in?
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

'n Mens kan uit die geskiedenis baie leer
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

Manne geniet julle jakkals praatjies, ek voel glad nie uitgesluit nie. Die forum se naam is immers Jaracal. Ek mis wel die fotos van dooie jakkalse, want n dooie jakkals is mos mooi.
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Arnold wrote:Dit gaan oor wie jy ken en nie wat jy weet nie ;)

Ek stry met jou

Ek is n redelike senior lid hier en {as mens dit so kan stel} en het daagliks met al die groot asems in die beheer berpoep kontak. Maar ek self klas in die "weekend worrier" klas soos Cobb dit uiteen gesit het.

Ek het die volste respek en begrip vir hoekom ek in alle waarskynlik nie daar toegelaat sal word nie, al ken ek almal en hulle vir my
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Baasvark
Hero Member
Hero Member

Post by Baasvark »

Hier is dan 'n vraag:
Gaan daar dan 'n probleem wees as ons weekend warriors voorentoe op die ope forum ons foto's plaas? Daar gaan mos nie nastenby dieselfde hoeveelhede wees nie en dit verskil maar nie veel (in my oe) van die plasing van 'n bok wat gejag is nie.

Of wil ons sulke fotos totaal en al uit die algemene oog hou?
375 CZ H&H
7X64 CZ
243 MUSGRAVE
223 Mini Ruger 14 Semi Auto
22-250 SAVAGE VLP
22 Remington
12 Ga Harrington & Richardson (ou Sanna) :laugh:
9mm CZ 75B
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Marc wrote:

Ek stry met jou

Ek is n redelike senior lid hier en {as mens dit so kan stel} en het daagliks met al die groot asems in die beheer berpoep kontak. Maar ek self klas in die "weekend worrier" klas soos Cobb dit uiteen gesit het.

Ek het die volste respek en begrip vir hoekom ek in alle waarskynlik nie daar toegelaat sal word nie, al ken ek almal en hulle vir my
Het jy regtig my kommentaar ernstig opgevat?
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Arnold wrote:
Marc wrote:

Ek stry met jou

Het jy regtig my kommentaar ernstig opgevat?

Ek het sommer jou comment as n voorbeeld gebruik want ek is oortuig daarvan baie manne dink wel so :P
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Baie mense dink baie goed en jy gaan nooit almal tevrede kan hou nie ...

Die forum kos my niks so die eienaars wat hiervoor betaal kan doen soos hulle goed dink. Dit is hoe ek oor die saak voel.
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Baasvark wrote:Hier is dan 'n vraag:
Gaan daar dan 'n probleem wees as ons weekend warriors voorentoe op die ope forum ons foto's plaas? Daar gaan mos nie nastenby dieselfde hoeveelhede wees nie en dit verskil maar nie veel (in my oe) van die plasing van 'n bok wat gejag is nie.

Of wil ons sulke fotos totaal en al uit die algemene oog hou?

Gaan groot!!
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Nee wat laat hulle begaan, ek dink werklik daar is paar manne wat glad nie belangstel in die beheer van ongediertes nie en daar word somtyds sensitiewe inligting gedeel wat die bree publiek nie noodwendig hoef te sien nie.

Wonder net of ons manne wat jagte reel nie ook so afdeling kan kry waar ons kan konkel oor pryse en reels vir die ander jagters nie, goed soos betaal vir misskote en wat maak jy met jakkalsjagter as hy net jou jakkalse slim maak of misskiet ;)
NicoSmit
Hero Member
Hero Member

Post by NicoSmit »

"Die forum kos my niks"
Sal die dag wees ek het nog 'n geweer gekoop herlaai stel roeper ligte stoel eish die plek kos my geld maar wie moan ......net Mamma!
Mag jou skape begin jakkals jag.....Adam Tas
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

Hahaha! Nico jy maak my dag! So waar! Ek is nog nie eers by die roeper nie!
theedge
Hero Member
Hero Member

Post by theedge »

NicoSmit wrote:"Die forum kos my niks"
Sal die dag wees ek het nog 'n geweer gekoop herlaai stel roeper ligte stoel eish die plek kos my geld maar wie moan ......net Mamma!
Ek dit nou geniet ++>: Al daai hiden cost
Henrie_270
Full Member
Full Member

Post by Henrie_270 »

Waar of by wie kan ek aansoek doen vir die groep?
243 win, Howa Varmint, Swarovski z3 4-12x50 BRH
'n Jakkals verloor nie slaap oor die opinie van n skaap nie...
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Henrie_270 wrote:Waar of by wie kan ek aansoek doen vir die groep?
Rig PM aan Geno.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

G-force wrote:Gunsite forum het n hele afedeling wat paid members only is.Jy kannie eers n avatar op sit as jy n non-paying member is nie.
Airrifle forum het n privaat forum vir "pest control" presies soos Jaracal se nuwe "Jakkalsjagters" afdeling,dis nou al jare so en die forum gaan baie sterk aan.
Bowhunting forum het n privaat deel "Around the campfire".Ek weet nie wat daar binne aangaan nie want ek het nie toegang nie.
Baie forums werk so,dis hoe dit is.In die algemeen is Jaracal lede bederf en reels is baie relaxed hier.
First rule of fightclub, is don't talk about fight club!!!!!

Geniet dit Jakkals manne. Ons het dieselfde probleem op 'n ander forum waar iemand gepraat het oor die privaat gedeelte voor al die ander manne. Ooooo hel het die manne nou hulle broeke vernat. Nou kan al die senior lede die deel sien, toe maak hulle 'n tweede seksie weer vir geheime oumanne om inligting te deel, nou wonder ek is daar nie dalk 'n derde geheime afdeling wat ek nie van weet nie....
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
G-force
Hero Member
Hero Member

Post by G-force »

Tau...dalk sommer n hele geheime forum?
Post Reply