Niks met politiek te doen nie, net om 'n punt te illustreer. Voor 1994, was sekere strande uitgesit vir 'n sekere deel van die bevolkingsgroep wat nie ander strande mag gebruik het nie. Met enkele uitsonderings, was daardie strande van die mooiste in die land. Dis bevestig deur die feit dat party rykes na 1994, vir hulle baie duur huise langs die Transkei se kus gaan bou het. Tog was niemand tevrede daarmee nie, want dis menslike natuur om te wil in waar mense sê jy nie mag in nie...Ludwig wrote:Jacko, Matewis. Mooi opgesom. Ek stem heeltemal saam met julle. Ek dink nie dis nodig dat ons verder hieroor argumenteer nie. As jy 'n ernstige jakkals jagter is (En ek dink Cobus het dit ook mooi verduidelik hierbo), doen aansoek vir die geslote groep en as jy nie 'n ernstige jakkals jagter is nie, geniet die ander 99% van Jaracal wat daar is vir die nie-jakkals jagters.
Dit sal ook nie anders wees op Jaracal nie. Solank daar 'n gedeelte is wat "eksklusief vir ernstige jakkalsjagters" is, sal mense aanhou wonder wat daar bespreek word en hoekom hulle dit nie mag sien nie.
Net vir die rekord, ek gaan skiet jakke saam my pelle, NA ons gebraai het! En ek doen dit met die uitsluitlike rede sodat daar voordurend werk is vir Geno en Ge, want die dom jakke is maklik om te skiet en dan moet die boer 'n "Pro" kry vir die skelm jakke...