Pieter Malan aka PietSkiet

Everything regarding Long Range Shooting and Hunting here / Alles rakende Langafstand skiet en jag hier
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Re: Pieter Malan aka PietSkiet

Post by joe rocket »

Ratel wrote: Thu Sep 03, 2020 8:51 am Ek het die clip gekyk en en kan nie help om te wonder wat probeer die man bereik met sy video nie. Ek glo aan leef en laat leef en elke ou soen sy vrou seker maar op sy eie manier. My mening is dat sekere goed in die clip jagters in 'n slegte lig kan stel. Ek kon nie help om te dink hoeveel kwes diere sien ons NIE in die clip nie en word hulle ooit gesoek en gekry. Hierdie laat my baie dink aan hollywood of is dit nou bollywood film styl. Ek sal nie nie man oordeel nie maar die clip laat so 'n wrang smaak asof dit net oor die image van die jagters gaan sonder die nodige respek vir die diere wat gejag word.

So is Matt se videos net in n ander liga. Nederig, mooi en met n ou storie.
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
Hennie van der Merwe
Full Member
Full Member

Post by Hennie van der Merwe »

Ek is bitter spyt ek het hierdie draad gelees. Dis 'n klassieke voorbeeld van waarna oom Anton Rupert verwys toe hy gepraat het van Afrikaners, wat soos krappe in 'n kokende pot, mekaar terugtrek in die pot in.
Smith223
Sr. Member
Sr. Member

Post by Smith223 »

Hennie van der Merwe wrote: Thu Sep 03, 2020 10:06 am Ek is bitter spyt ek het hierdie draad gelees. Dis 'n klassieke voorbeeld van waarna oom Anton Rupert verwys toe hy gepraat het van Afrikaners, wat soos krappe in 'n kokende pot, mekaar terugtrek in die pot in.
Ek stem tot 'n mate saam met jou, maar as die manne nie hier kom opstaan vir wat hulle voor lief is nie sal die liberale anti jagters die oorhand kry en ons almal gaan verloor waarvoor ons lief is. Manne soos Nico en Jan sit baie tyd in om suksesvol LA te jag. Kyk gerus na hulle groepeerings op gongs , hulle tref die gongs met 'n vuis groote gropeering op amper enige afstand en die beste van alles is daardie groepeering sit altyd senter. Die hele debakel het begin toe Piet op 'n openbare platvorm uitvaar teen LA jag, 'n onderwerp waarvan hy nie baie kennis dra nie, dit gee die anti jagters vashou plek en voor jy weer sien het ons almal moeilikheid.
In hierdie Video jag hy egter self in LA jag styl met bipod en sandasak met kestrel, waarmee ek geen probleem het nie want ek verkies dit ook om eerder my tyd te vat met 'n skoot al is dit bietjie verder. Volgens my is hy in hierdie video 'n voorbeeld van 'n 'hypocrite' nadat hy twee maande terug gesê het hy doen nie LA jag nie neem hy hier skote oor 400m en jaag nog aan ook ( ek weet vir almal is dit nie LA nie maar ek glo vir sy average kyker is dit wel vêr buite hulle effektiewe afstand). Hy verf dus die portret soos hy die dag voel. As hy nie genoeg van LA jag weet nie moet hy eerder stil bly daaroor want jy kan die groter groep jagters baie skade berokken.

Elkeen jag op sy manier en op die einde van die dag moet die dier effektiwelik en vinnig gedood word.
Anschutz 22LR
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Hennie van der Merwe wrote: Thu Sep 03, 2020 10:06 am Ek is bitter spyt ek het hierdie draad gelees. Dis 'n klassieke voorbeeld van waarna oom Anton Rupert verwys toe hy gepraat het van Afrikaners, wat soos krappe in 'n kokende pot, mekaar terugtrek in die pot in.
Hennie, jy praat die waarheid, maar dan wil ek ook graag soos my laerskool kinders klink en sê: "Hy het begin!"... ;)

Dit wil my voorkom of ons deesdae in 'n wereld leef, waar as ek nie van iets hou nie (of nie iets kan doen nie), dan mag niemand dit doen nie en is dit my plig om dit af te kraak as nonsens of oneties of watter woord ook al die gewildste is op daardie tydstip. As ek 'n buffet ete eet, loop ek bloot verby die disse waarvan ek nie hou nie. Ek skop nie 'n bohaai op by die chef daaroor en bederf dit vir almal nie, want daar is sekerlik mense wat van daai disse hou en dalk nie hou van my gunsteling disse nie.
Aim small, miss small
Swede
Hero Member
Hero Member

Post by Swede »

Miskien is dit nou tyd om die draad te begrawe.
And as thy days, so shall thy strength be
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Smith223 wrote: Thu Sep 03, 2020 10:29 am
Ek stem tot 'n mate saam met jou, maar as die manne nie hier kom opstaan vir wat hulle voor lief is nie sal die liberale anti jagters die oorhand kry en ons almal gaan verloor waarvoor ons lief is. Manne soos Nico en Jan sit baie tyd in om suksesvol LA te jag. Kyk gerus na hulle groepeerings op gongs , hulle tref die gongs met 'n vuis groote gropeering op amper enige afstand en die beste van alles is daardie groepeering sit altyd senter. Die hele debakel het begin toe Piet op 'n openbare platvorm uitvaar teen LA jag, 'n onderwerp waarvan hy nie baie kennis dra nie, dit gee die anti jagters vashou plek en voor jy weer sien het ons almal moeilikheid.
In hierdie Video jag hy egter self in LA jag styl met bipod en sandasak met kestrel, waarmee ek geen probleem het nie want ek verkies dit ook om eerder my tyd te vat met 'n skoot al is dit bietjie verder. Volgens my is hy in hierdie video 'n voorbeeld van 'n 'hypocrite' nadat hy twee maande terug gesê het hy doen nie LA jag nie neem hy hier skote oor 400m en jaag nog aan ook ( ek weet vir almal is dit nie LA nie maar ek glo vir sy average kyker is dit wel vêr buite hulle effektiewe afstand). Hy verf dus die portret soos hy die dag voel. As hy nie genoeg van LA jag weet nie moet hy eerder stil bly daaroor want jy kan die groter groep jagters baie skade berokken.

Elkeen jag op sy manier en op die einde van die dag moet die dier effektiwelik en vinnig gedood word.

Baie goed opgesom.
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Rem , Howa mini action
6.5 Creedmoor , Howa sporter
6.5 Creedmoor , Howa varmint
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga , Mossberg boltaction
12ga , Mossberg pumpaction
9mm , Glock 43
Dimitri
Hero Member
Hero Member

Post by Dimitri »

From what I can see, Pieter went from being vocally against shooting game at long range to doing it himself? Give him a bit more time. If he continues enjoying it he might officially become pro-long range and generate lots of publicity for you..
Hennie van der Merwe
Full Member
Full Member

Ek wil net die opmerking maak dat ek 'n subscriber op Youtube is van beide Nico en Piet - ek geniet altwee se videos. Miskien kan hulle hul verskille privaat oplos en eerder saamstaan teen al die elemente daarbuite.
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket »

Hennie van der Merwe wrote: Thu Sep 03, 2020 11:30 am Ek wil net die opmerking maak dat ek 'n subscriber op Youtube is van beide Nico en Piet - ek geniet altwee se videos. Miskien kan hulle hul verskille privaat oplos en eerder saamstaan teen al die elemente daarbuite.
Baie van ons hier is ook. Wat alles hier genoem is is nie n persoonlike aanval op Pieter nie. Dit gaan oor die beginsel, soos die ingelsman sê:" practice what you preach."
Poef netso, maklik. Leef en laat leef, maar wees konsekwent.
GROETE

Smith223
Sr. Member
Sr. Member

Post by Smith223 »

Dimitri wrote: Thu Sep 03, 2020 11:25 am From what I can see, Pieter went from being vocally against shooting game at long range to doing it himself? Give him a bit more time. If he continues enjoying it he might officially become pro-long range and generate lots of publicity for you..
Interesting perspective, it might be the case. Only time will tell.
Anschutz 22LR
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Manne kom ek antwoord niemand spesifiek nie maar gee tog n antwoord.

Ek is iemand wat tot onlangs toe altyd vir pieter opgestaan het en gevoel het wat hy doen voeg baie waarde aan die skiet gemeenskap. Ongelukkig is daar die laaste tyd (laaste jaar) n tendens dat pieter alles wat nie vir hom is nie “bash” op sy kanaal. Dit is alles van mede kompeterende skuts, kompetisie in besigheid en ook ander skiet disiplines.

En na hy dit doen maak hy dit net eenvoudig ontmoontlik vir die ander party om te antwoord. Hy block mens, en as jy hom erens anders aanvat dreig hy jou met regsstappe.
Ook by skiet geleenthede gedra hy hom soos n barbaar- hy het by n skiet komp in natal sy geslagsdele uit sy broek gehaal en soos hy sê “eggs out” geskiet. Dit in n groep waar vrouens ook betrokke was. Na die tyd maak hy enige iemand wat iets daarooor se uit as leuenaars- maar ek ken meer as een persoon persoonlik wat dit gesien het.

Pieter is ongelukkig n huigelaar van die hoogste graad en solank hy met sy kanaal skade aan die skiet sport en mede skuts en skiet verwante besighede doen sal hy ek nie stil bly nie. Ek kan ongelukkig nie in stilte kyk hoe iemand wat net onlangs begin skiet en jag het uitlatings maak oor goed wat hy niks weet nie. En die reels en perke stel waar hy wil omdat hy n groot volging het nie. Dis juis omdat hy n groot volging het dat hy moet deurdink wat hy sê.

As iemand wat al lank op jaracal is en voel dis my tipe mense hier is dit maar die plek waar ek oor sulke goed kom gesels - so jammer as dit julle pla.
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Al wat die man soek is mense om sy videos met sy vretraagde aksent te kyk sodat hy meer likes of wat okal die klomp op FB en youtube dit noem kan kry want dit gaan mos maar op die einde oor geld. Niemand gaan my vertel n persoon wat uitlatings maak oor n ander skiet "sport" wat hy verseker niks oor weet nie doen dit vir die liefde van skiet of jag nie, soos Nico ook se die manier hoe hy te werk gaan as hy nie sy sin kry nie se ook baie van n man se karakter. Sensaie in vandag se tyd op sosiale media is mos maar waar die geld le

Nico my ou mater ek dink jy het dit baie mooi gestel.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Interessant. Nico ek het vir lank aan sy kanaal "subscribe" en veral sy videos aan die begin van sy loopbaan terdeë geniet. Daarna het sy kanaal bietjie rigting verander en ek het soortvan net eenvoudig belangstelling verloor in presies wat hy doen. Ek het amper al sy jagvideos gemis. Ek het nie veel van 'n opinie oor die man nie, maar was nog altyd trots op hom (ons local man wat goed doen op YT met skiet).

Ek onthou egter hierdie draad waar hy long range hunting afgebreek het, en dit as oneties afgemaak het. Toe ek die video kyk hierbo genoem waar hy bokke op afstand klits, het dit my ook bietjie dwars in die krop gesteek. Nie omdat ek persoonlik fout vind met langafstandjag nie ('n paar goeie debatte hierop Jaracal het my ook "convert"), maar omdat hy laasjaar dit nog in die publiek as oneties afgemaak het.

En ja, ek sien 437m as langafstandjag, veral as jy 'n kopskoot aandurf.

Laastens, sy gedrag soos hierbo genoem is in my opinie totaal en al onvanpas. Dis die tipe gedrag wat ek met alle mag probeer vermy, want ek haat dit. Ons skietmense kry genoeg teenkanting van GFSA en die staat en alles daarmee saam dat ons nie so iets ook nog nodig het nie. Ek skeer dit onder dieselfde kam as 'n man wat stormdronk van laasnag se suip die veld infoeter met sy geweer want hy wil nou "gaan jag". Dis onvanpas, en klaar.

PS: Hierbo is nie gemik teen iemand nie, dis net my opinie. Ek is bly ek het sy kanaal verlaat na die skrywe hierbo.
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket »

Mammon is n euwel en dit is hartseer want op die einde van die dag gaan dit oor ons sport waarvoor ons so lief is. Nie oor geld en egos nie. Sela.
GROETE

Springkudu
Hero Member
Hero Member

Post by Springkudu »

Ek was ook tot onlangs ‘n volger van Piet maar soos hier bo genoem het sy ego die beter van hom gekry. Duidelik is sy mark nou oorsee en nie meer local nie. Ek was aanvanklik die een wat gesê het hy moet hier kom aansluit, dit was destyds toe hy geld ingesamel het vir ‘n seuntjie met kanker hier in Kaapstad.

Die feit dat hy so “brag” oor sy skiet is nie my styl nie, as jy ‘n dier mooi gedood het well done, maar moet nie op kamera dit 20 keer uitdruk dat jy so great is en die kameraman moet 40 keer sy skoot plasing afneem.

Hy het duidelik ook ‘n groot probleem met PRS en in elke 2-3 videos maak hy een of ander kommentaar teen iemand.

Ek het al van meer as 10 mense gehoor dat hy nie baie gewild is onder die skiet gemeenskap, en dit was voordat hy nou “famous” geraak het.

Nee wat, gee my Matt Dubber en Air Hunters (Gerhard) heel dag lank bo die knaap.

Groetnis

Sent from my iPhone using Tapatalk
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
Hennie van der Merwe
Full Member
Full Member

Nico, jammer man. Ek het duidelik nie al die feite gehad nie.
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

Hennie van der Merwe wrote: Thu Sep 03, 2020 3:48 pm Nico, jammer man. Ek het duidelik nie al die feite gehad nie.
Geen verskoning nodig nie Hennie😉
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
kudu375
Full Member
Full Member

Post by kudu375 »

Middag Jaracalers,

Ek lees hierdie draad , leer nogal baie en wil graag net n vraag vra aan die lang afstand manne as ek mag, die manne wat nou so 800m plus oefen en so aan:
As mens dan nou "eggs out" skiet, le jy bo op, of langsaan?

Groete
Court Schilbach
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

kudu375 wrote: Thu Sep 03, 2020 4:03 pm Middag Jaracalers,

Ek lees hierdie draad , leer nogal baie en wil graag net n vraag vra aan die lang afstand manne as ek mag, die manne wat nou so 800m plus oefen en so aan:

Groete
🤣🤣🤣
.22LR , Mauser Obendorf
30-06, Sauer mod 90
300 PRC , Howa varmint
9mm , Glock 43
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

kudu375 wrote: Thu Sep 03, 2020 4:03 pm Middag Jaracalers,

Groete
Tot hier op 800m kan jy maar nog bo op hulle le maar na n 1000m raak hulle te groot dan moet jy hulle ma kant toe skuif
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Francoisv
Hero Member
Hero Member

Post by Francoisv »

Ek is besig om my Berger herlaai handleiding deur te werk, lees op oor kaliber, hul ontstaan, die kommersiele sukses aldan nie. Wat my opgeval het dat die sukses van verskeie kalibers te danke is aan die invloed van skrywers van die tyd. Vername en bekwame manne met kennis wat wat diep strek het in boeke en tydskrifte van die tyd hulle ding gedoen en kommentaar is dan die volgende paar maande ontvang in briewe van lesers.

Vandag is elke keyboard warrior 'n ekspert. Wat myns insiens die vlak van kennis se gemiddeld afbring. Aan die ander kant waar dinge in 'realtime' op die internet gebeur gaan jy met BS houe vat as jy jy oopmaak daarvoor. Mens slaap maar in die bed wat jy opmaak.

2 daughters. Plenty guns.

Francois Vogel
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

.
Last edited by jdpretorius on Fri Sep 04, 2020 6:21 am, edited 2 times in total.
338 WM, 30-06 Sprg, 270 Win, 9mm, 12br
Groete, Johan
Albertdwk
Full Member
Full Member

Post by Albertdwk »

Moet bieg, het ook al in my lewe "eggs out" geskiet, die natuur het my geroep, rustig teen 'n afgebreukte tak van 'n boom gesit toe varkie sy verskyning maak en verby draf. Was nie tyd vir broek optrek nie. Hom so met my bas teen die bas geskiet...

Sent from my SM-A307FN using Tapatalk

kudu375
Full Member
Full Member

Post by kudu375 »

Capt. Oblivious wrote: Thu Sep 03, 2020 4:12 pm

Tot hier op 800m kan jy maar nog bo op hulle le maar na n 1000m raak hulle te groot dan moet jy hulle ma kant toe skuif
So gedink ja,

nou verstaan ek ook beter hoekom party manne so wydsbeen loop op die skietbaan...hulle was al by suncity gewees.
Court Schilbach
jankraay
Hero Member
Hero Member

Post by jankraay »

kudu375 wrote:
Capt. Oblivious wrote: Thu Sep 03, 2020 4:12 pm

So gedink ja,

nou verstaan ek ook beter hoekom party manne so wydsbeen loop op die skietbaan...hulle was al by suncity gewees.
ImageImage was AL by Sun CityImageImageImage

Lekker lag ek nou

Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply