DWB wrote:Die company naam is Safari Bullet Company, nie Sniper Bullet Company![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ek moes net

DWB wrote:Die company naam is Safari Bullet Company, nie Sniper Bullet Company![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ek moes net

More LouisLouisdewet wrote:Rudi, ek glo baie manne sal my sekondeer hier dat jou volgende produk ‘n 143gr 6.5 projektiel met ‘n boat tail en hoë BC moet wees. Lekker plastiek punt voor om seker te maak dié in die magasyn vervorm nie onder die verskriklike recoil nie. Moet hom asseblief net nie te hard maak nie sodat mens seker kan wees hy maak genoegsaam oop op 500m.
Byvoorbaat dank
Sent from my iPhone using Tapatalk

![]()
![]()
![]()
Sorry ek moes net

Dagse Monster.Monster wrote:Is daar moontlik 303 koels beskikbaar?

Was net n plesier gewees Wouter.Wouter Roets wrote:More Manne.
Rudi het gister persoonlik my bestelling vir my kom aflaai tesame met n pragtige pet. Ons twee praat al vir bitter lank met mekaar op die foon maar ons het nog nooit die voorreg gehad om mekaar onder oe te kry nie. Rudi dit was great om jou uiteindelik te kon ontmoet en ek moet jou net weereens bedank vir jou groot moeite, puik diens en dan natuurlik bakgat produk. Kan nie wag om die soldaatjies in te span in die 9,3 nie. Nogmaals dankie vir alles.
Groetnis
Wout

Jis daai punte werk mooi !ThinusS wrote: Wed Jan 04, 2023 6:11 pm Ek het vanmore twee blouwildebees bulle en 'n rooijakkals teef met Safari Bullet Company 300gr .375 koeëls gejag. Die koeëls is gelaai teen 2400fps.
Linkerkantste koeël: Bul het skuins weg gestaan, koeël is net voor regterboud in en het linker blad gebreek waar dit gestop het. Bul het ±20m gestrompel voor dit geval het. Herwinde gewig van koeël 97.2%
Regterkantse koeël: Bul het skuins na my toe gestaan. Koeël het linkerblad gebreek en het uit die buikholte uit geval toe die bul ontwei is. Wildebees het ±100m gehardloop voor hy geval het. Herwinde gewig van koeël 98%.
Ek het vroeër nog twee blouwildebees bulle met die koeëls gejag.
Die eerste bul was plankdwars op 200m, die koeël is deur altwee blaaie, hy het ±50m gehardloop voor hy geval het.
Die tweede bul was ±100m weg en het skuins na my toe gestaan. Die koeël is tussen die nek en blad in en vêr agter in die ribbekas uit. Hy het in sy spore geval.
Die jakkals het oor 'n ou damwal vir my geloer op 120m, die skoot het haar net onder die ken in die nek getref. Ek kon ongelukkig nie dié koeël herwin nie.
Die is my nuwe go-to koeël vir my .375 H&H.

[/quote]Jis daai punte werk mooi !
Watter kruit gebruik jy vir die 375 H&H laai ?

Dankie Frederik, ja hulle werk mooi in my .375 en 9.3x62 ook.Frederik wrote: Sat Jan 07, 2023 10:26 am Thinus ek het nog nie gesukkel om die 375 300gr of die 458 500gr koele mooi te laat skiet nie.
Mooi geskiet.

Ek Kontak jou, dan gee ek vir jou n laadingLapua wrote:Middag,
Is daar enige iemand wat dalkn reseppie sal deel vir S365 en die 400gr .404 SBC pitte?