Hi Manne en Dames
Ons het hierdie nuwe "fresh look" T-Shirts laat maak! Dit is beskikbaar in die winkels. Die 08, is die jaar wanneer ons begin het.
Groete
Safari & Outdoor T-Shirts
-
immelmanw
Safari & Outdoor T-Shirts
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Re: Safari & Outdoor T-Shirts
Mooi hemppies Willem. Wat gaan jy ons betaal om hul te dra en vir jou te adverteer?
Groetnis
Groetnis
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
immelmanw
Selfde as wat Nissan jou betaal om met hulle bakkie te ry en Musgrave om met hulle geweer te skiet en Nike om met hulle klere golf te speel!Gawie(7mm) wrote:Mooi hemppies Willem. Wat gaan jy ons betaal om hul te dra en vir jou te adverteer?![]()
Groetnis
-
Stefan764
- Hero Member

Lyk baie smart Willem. 5years and still going strong!!
-
ROBBIE1
- Hero Member

Baie mooi, net jammer hulle het nie sakke vir die sigarette en n kraag vir die son nie! Jy weet Willem ons almal is nou nie meer so gebou soos daai 2 modelle nie, my pens in n T-shirt laat myself skrik, wat van n golfhemp, is daar so iets in die pyplyn, hy sit darm beter aan ons gesonde manne se lywe!

- Gawie(13mm)
- Hero Member

Presies! Nou hoekom wil jy nie vir ons sê wat dit kos nie?immelmanw wrote:Selfde as wat Nissan jou betaal om met hulle bakkie te ry en Musgrave om met hulle geweer te skiet en Nike om met hulle klere golf te speel!Gawie(7mm) wrote:Mooi hemppies Willem. Wat gaan jy ons betaal om hul te dra en vir jou te adverteer?![]()
Groetnis
Ns: Ek ry 'n Nissan omdat my Pa met hul gesmous het. Ek skiet met 'n Howa en 'n Brno, want ek kan hul bekostig en ek dra " Johnson" werksklere, want ek kan hulle nie deur my g@t getrek kry nie.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- Pvdw
- Hero Member

Verseker ou Robbie. Daarvoor eet ek gans te veel van jou wildsworsons almal is nou nie meer so gebou soos daai 2 modelle nie
Peet
-
immelmanw
R150Gawie(7mm) wrote:Presies! Nou hoekom wil jy nie vir ons sê wat dit kos nie?immelmanw wrote:Selfde as wat Nissan jou betaal om met hulle bakkie te ry en Musgrave om met hulle geweer te skiet en Nike om met hulle klere golf te speel!Gawie(7mm) wrote:Mooi hemppies Willem. Wat gaan jy ons betaal om hul te dra en vir jou te adverteer?![]()
Groetnis
Ns: Ek ry 'n Nissan omdat my Pa met hul gesmous het. Ek skiet met 'n Howa en 'n Brno, want ek kan hul bekostig en ek dra " Johnson" werksklere, want ek kan hulle nie deur my g@t getrek kry nie.
-
vossie1
- Hero Member

Baie nice,ek gaan beslis vir my een aanskaf,motivering om my dik gat in orde te kry.