Musgrave mini aksies

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere
Post Reply
shanenel
Sr. Member
Sr. Member

Musgrave mini aksies

Post by shanenel »

Vir die kenners.Ek verneem musgrave het mini aksies ook ontwikkel vir 223, 222 kal. Hoe goed was die die aksies.en hoe volop is hulle.Wat was die model nommers van die aksies.
Hein M.
Hero Member
Hero Member

Re: Musgrave mini aksies

Post by Hein M. »

Ek is nie 'n kenner nie, maar ek het 'n 223 met die Musgrave Mini 90 aksie.

Hy werk regtig baie mooi en voel soos 'n veel duurder aksie. Ek hou nie van die push-feed aksies van die Mini 90 nie, maar daar het nog nooit 'n dop vasgesit nie.

Die ander swakheid is die spring-tipe magasynveer waarmeer hierdie aksies uitgekom het. Die patrone voer skuins en dus onbetroubaar. Ek het dit laat vervang met 'n staalveer (W VORM).

Moet byvoeg dat hierdie aksies deur Musgrave self vervaardig is en nie ingevoer is, soos die militere Mauser en Spaanse Santa Barbera aksies nie.

Die geweertjie wat ek het is ontsettend akkuraat en sal hom vir niks verruil nie!
RV
Sr. Member
Sr. Member

Post by RV »

Dit is die mini 90.Ek het n 7.62x39 op so n aksie wat deur musgrave gebou is(sover ek weet die eerste en eenigste een).Dit is n uitstekende aksie en myne voer baie goed en werp ook sy doppies baie goed uit.Daar is nie baie van die aksies gebou nie.Hulle het ook n paar 22-250 s daarop gebou.

Groete
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

RV
Wou lang jare terug vi die laaitie so n geweer koop. Ek kon tot vandag nie by die vervaardigers uitvind of hulle n .308 loop of .311 loop gebruik het nie. Weet jy dalk?

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Frikkie Coetzee
Hero Member
Hero Member

Post by Frikkie Coetzee »

Francios

Ek het destyds n Bushranger in 7.62 x39 geskiet toe ek by SAHARA was in Pta.

Ons kon nooit die ding kry om te skiet met Amerikaanse ammo nie. Die ammo was 308. Die loop was 311
RV
Sr. Member
Sr. Member

Post by RV »

Francois

My Musgrave is n 308 kalber.Ek skiet tans Sierra 125 gr Prohunters in hom.Hy groepeer ook goed met 150gr Prohunters.

Grommit

Ek het so n Bushranger gehad.Jy is reg die Amerikaanse ammo sowel as verskeie millitere tipe ammo wou nie daarin werk nie want dit was n 311 loop.Die meeste millitere ammo was tussen 309 en 310.Die Bushranger het egter baie goed geskiet met PMC ammo 125gr.Dit was in Korea gemaak.Ek het hulle nooit gemeet nie maar vermoed dit was 311.Daar was ook n plaaslike vervaardiger wat hul gemaak het.Ek het die naam vergeet ,maar hulle was in so rooi plastiek pakkie waarin die patrone los in gele het.Hulle het ook glad nie gegroep nie.

Groete Riaan
Francois Marais
Administrator
Administrator

Tx Riaan/Gromit

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
RV
Sr. Member
Sr. Member

Post by RV »

Francois

Ek sien jy is van Namibia.Ek het toevallig my Bushranger vir n vriend,Thys Swart, in Koes gegee.Hy staan nog hier Suid-Afrika tot hy sy lisensie kry.

Groete Riaan
Francois Marais
Administrator
Administrator

Riaan
Daai gaan n tammeletjie wees. Ek het dit eenkeer probeer. As hulle weet di gun is in SA moet jy waardasie kry oppi gun. Invoer vooruit betaal en als saam jou aansoek ingee. Dit het my omtrent frustreer want niemand weet hoe dit eintlik werk nie. Customs weet nie hoe wil jy nou invoer betaal op n item wat noggie ingevoer is nie. En al sulke goete. Maar voorspoed aan jou vriend

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Handgunhunter
Newbie
Newbie

Post by Handgunhunter »

Ek kan moontlik my hande lê op 'n Musgrave Mini 90 met 'n "308 X 1-1/2 Barnes" kaliber loop. (Barreled action).Die geweer was nooit klaar gebou nie. Dit wat blykbaar die eerste van die reeks en was Martin van Tonder gebou.

Die kaliber is baie naby aan die .30 BR en dit behoort ballisties goed te presteer.
Hoe akkuraat is die gewere in algemeen en wat sou 'n billike prys daarvoor wees inaggenome dat daar nie 'n kolf is nie.
Danie

Warning: You will become addicted soon after taking up the Handgun Hunting Challenge and by doing the walk and stalk.
That's a fair chase........

www.handgunhuntersa.com
Post Reply