Interlocks getoets

Display your bragging rights here/ Plaas jou grotes hier.
Post Reply
gillie
Hero Member
Hero Member

Interlocks getoets

Post by gillie »

Goeie more menere

Ek het laasweek vir een dag bietjie weggeglip en vir 'n "klient" gaan vleis jag. Dit was dan ook die ideale geleentheid om my self-gelaaide ammunissie in die veld te toets. Soos die onderwerp van die topic se, het ek die ammunissie vir my 30.06 afgerond met Interlock punte. Minimum ladings (S361) is gebruik. Ek het 2 punte gelaai, 180gr en die 220gr "roundnose".

Nie lank nadat ons begin jag het nie, het ek my eerste kans op 'n rooibokooi gekry (ek mag net ooie geskiet het). Op so 120m het die 180gr skoot geklap en die ooi het eenkant toe gedraf, weg van die res van die trop wat op redelike spoed op pad was na my posisie agter  'n bos. Ek het geweet die skoot was goed en oorgehaal vir nog 'n skoot indien die ander bokke naby my tot stilstand sou kom. Hulle het egter g@t skoongemaak en nie dadelik weer kans gegee nie.

Ek het oorgestap na die plek waar die ooi gestaan het tydens die skoot, die bloedsppor was moeilik om te mis. Sy het seker nie eers 10m verder dood gele. My eerste gedagte was dit uitgangswond redelik groot was, of te minste groter wat ek aan gewoond was. Ek het in die verlede rooibokke met Interbond en A-frame geskiet, en nie naastenby dieselfde grote uitgangswond is gemaak nie. Ek het die groter uitgangswond dadelik toegeskryf aan die "sagter" Interlock punt. Na afslag kon 'n mens duidelik sien dat die Interlock nogsteeds sy werk baie goed gedoen het, die bokant van die hart was af ... sien foto
[img width=560 height=420]https://lh6.googleusercontent.com/-RdFf ... GP0120.JPG[/img]

Toe is dit die 220gr se beurt... Wel, dit het toe nou heeltemal uitgewerk soos wat ek wou gehad het nie. Ek het te naby gekom  en daar was net 'n nek of kopskoot moontlik. Op 20m het die arme ooi geen kans gehad nie, ten minste was haar dood onmiddelik en het sy geensins gelei nie. Kan nou nie natuurlik die 220gr met die 180gr vergelyk in hierdie geval nie. Ek laai maar die foto vir die bloeddorstiges onder julle ! Die punt is skuins by agterkop in.
[img width=560 height=420]https://lh6.googleusercontent.com/-_ZYL ... -00293.jpg[/img]

Hierdie "toets" het nie veel data opgelewer nie, behalwe dat die Interlock 180gr dalk bietjie sagter is in vergelyking met die punte wat ek vroeer al mee gejag het. Nog toetsing word benodig !  ;D ;D ;D

En ja, dit is seker ook bietjie om mee te "brag" dat ek reeds my eerste jag vir die jaar agter die blad het.  :P

Groetnis !

Johan
.22 LR
.222 Rem
7mm-08
8x57 jrs
300 WinMag
375 H&H Mag CZ 550
Hilux01
Hero Member
Hero Member

Re: Interlocks getoets

Post by Hilux01 »

Gillie

Never mind die toets nie, net die feit dat jy al in die veld was maak dat jy een voor my is
Henk van der Walt

.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
6.5 x 55 Swedish Mauser CZ550
.303 BSA
9.3 x 62 Sabatti Rover 870
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

dom vraag: wie maak Interlock of is dit meer n verwysing na n sekere soort patroon?
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Witpietskiet
Hero Member
Hero Member

Post by Witpietskiet »

James, Hornady maak hulle, hiers n link vir jou.

http://www.hornady.com/store/InterLock-bullets/

Mooi loop
Jag bly baas.
Groete uit Windhoek
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Tx
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Watter spoed hardloop jy die patrone ? Ek moet se hulle werk mooi in my 303 en mors nie vleis maar dan hardloop hulle so 2400 fps.
.22lr, 25-06, 7x57, 375 H&H, 458 Lott
gillie
Hero Member
Hero Member

Post by gillie »

Hi Frederik

Ek weet nie teen watter spoed hulle hardloop nie, ek moet hulle nog oor 'n chrony skiet. Volgens PMP se boekie, moet hulle so teen 2,500 v/s loop, maar ja, daai is net 'n aanduiging en nie die ware syfer nie. Ek moet nog by die skietbaan uitkom met iemand se chrony. Dalk is dit tyd om in 'n chrony te "invest"
.22 LR
.222 Rem
7mm-08
8x57 jrs
300 WinMag
375 H&H Mag CZ 550
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Manne

Loer hier vir Hornady se data op hulle onderskye koe?le  ;)

http://www.hornady.com/ballistics-resou ... stic-chart

Groetnis
Marc
Last edited by Marc on Mon Mar 19, 2012 2:08 pm, edited 1 time in total.
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Post Reply