Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Manne, dit was 'n lang harde naweek van beeswerk,spuit en brand, maar die naweek het goed ge-eindig.
Gisteraand so teen 8uur eers klaar bees bewerk, en moet toe nog slaggoed gaan haal op die agterste plaas. Ek maak toe die Landy reg om so kort roepsessie in te werk oppad daar na toe.
Kry my roepsessie in en na so 50min se roep net na 23h00 gisteraand kom s? die katjie HALLO.
Ek kry sommer bok koors of kat koors in die geval en skiet los bo oor sy kop op so 120m. Haal toe diep asem toe hy weer stop en kyk....
Groete Raves
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Ek is bly ek het my eerste kat geskiet, maar nie so "excited" dat hy op ons plaas geskiet is nie :-\
Ek het vroeg laasweek 'n boerbok ooi verloor, en kon nie glo die jakkalse het haar gevang nie, die kat was +- 2km van die vang plek geskiet. Kat het ingekom op groothaas, stadig maar doelgerig op roeper.
Hoe wyd is 'n kat se loop area?? Die wyfie moet seker dan ook in die area wees. Gee ma raad waar julle kan asb.
Norton
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Dankie Mac, my moegheid was iets van die verlede gisteraand toe daai skoot klap.
N.S Ek was maar redelik moeg vanoggend toe my broer die foto neem, want die plaaswerkers wou net die kat afslag om "hoendervleis" te kry..
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020