Kleinboet word gedoop

Display your bragging rights here/ Plaas jou grotes hier.
Post Reply
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Kleinboet word gedoop

Post by Ponkie »

Ons almal moes dit deurgaan en as jy dan nog twee ouer boeties ook het wat jou moet doop kan ek nie sien dat jy wegkomkans het nie! Hier staan my klein boetie Daniel nog in sy skoolbroekie op 'n Vrydagmiddag nadat hy sy eerste Springbok onder sy ouboet se waarneming geskiet het! HY IS SO ROOI HY KAN 'N TREIN STOP!  Image
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
Spanner
Hero Member
Hero Member

Re: Kleinboet word gedoop

Post by Spanner »

Baie geluk julle, altyd wondelik om jou eerste bok te kan skiet - amper soos jou eerste soen - iets wat jy nooit vergeet nie.  Ek moet s?, die "war-paint" is so effens meer as wat ek gehad het , maar dis 'n ander storie ...

Leer hulle van jongs af reg - respek vir die natuur en verantwoordelike benutting daarvan, en die "bunny-huggers" gaan al hoe miner hou-vas op die samelewing h
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

Mooi man, iets wat ek gemis het, maar my seuns was bevoorreg om self te kon kies om so te lyk en dit was iets besonders vir hulle pa ook gewees.

Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Post by Ponkie »

Manne

Hier is die selle man weer, hierdie keer paar jaar later met sy 1e geleentheid op 'n Blesbokram. Jammer vir die swak kwaliteit foto, maar het net die blackberry by my gehad, die mooi fotos is nog op die kamera.

Ram was 1e skoot op so 220m, 308 gelaai met Nosler 150gr Bat Tip @ 2720ft/s. Skoot was in die nek, bok val dadelik grond toe, maar staan na so 30sek weer op, kleinboet druk hom nog 'n skoot 1 duim weg van die eerste skoot in die nek.

[img width=560 height=420]http://i974.photobucket.com/albums/ae22 ... 1-0938.jpg[/img]

Groetnis
Ponkie
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Ponkie

Hoekom is daai bok se gesig so heeltemal wit, is daar witbokke in daai trop?

Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Post by Ponkie »

Jaco

Nee daar is glad nie wit bokke in die kamp nie, die bokke is al redelik ingeteel, kan dalk die rede daarvoor wees.

Groetnis
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
Post Reply