Dolla wys vir pa Robbie hoe om dit te doen

Post Reply
Frikkiedbr
Hero Member
Hero Member

Dolla wys vir pa Robbie hoe om dit te doen

Post by Frikkiedbr »

Die foto’s is as volg:

die kuierplek met kamers links
http://i1195.photobucket.com/albums/aa398/Frikkie3/Robbie%20en%20dogter/download_zpsc7988186.jpg

Dolla, Robbie se dogter met haar varkie.
http://i1195.photobucket.com/albums/aa398/Frikkie3/Robbie%20en%20dogter/download1_zpsb6983406.jpg

Robbie met sy varkie.
http://i1195.photobucket.com/albums/aa398/Frikkie3/Robbie%20en%20dogter/download2_zpsabd50139.jpg

Barry met sy RHB koei.
http://i1195.photobucket.com/albums/aa398/Frikkie3/Robbie%20en%20dogter/download3_zpsf0d7cfd2.jpg
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Re: Dolla wys vir pa Robbie hoe om dit te doen

Post by ROBBIE1 »

Baie dankie Frikkie, ek waardeer man!!

Nico en sy dogter so rooibokke en vark sal volgende week kom.

Dit was n bevange lekker naweek, en die dogters het dit werklik baie geniet, netnou weer met Barry gesels, sy dogter wil weer gaan, syt mos nie n skoot op haar BWB ingekry nie, WIL hom gaan haal!!
Riaan Beeslaar
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Beeslaar »

Baie mooi gemaak julle manne, dink dit was 'n baie goeie gedagte en ek kan sien julle het dit terdee geniet
Beretta
Hero Member
Hero Member

Post by Beretta »

Robbie
Mooi gedoen daar jy het n kampion dogter sy is baie mooier as jy ;D ;D ;D leer hulle vroeg. Een van die dae vat sy jou vir n jag trip.
Beretta
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Praat jy Beretta, hulle se mos die lelike bulle maak mooi kalwers!! Gelukkig het ek my hoed op, anders het die son se weerkaatsing nog die foto laat blir ook.

Eks ook maar bly syt nie in n kudu vasgeloop nie, syt kla vir daddy oortuig gehad!
Johan22
Hero Member
Hero Member

Post by Johan22 »

Robbie jy sal lang haelgeweer moet koop dit is 'n baie mooi dogter hoor ai sy knoppe het seker uit geskiet
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Johan gelukkig is daar paar mooi stunjas in die kluis, skerp messe in die slaghuis, en my pelle almal growwe jagter oomies, so die mannetjies loop maar lig hier!!
Beretta
Hero Member
Hero Member

Post by Beretta »

Robbie
As jy back up nodig het bel maar vir my weet hoe om die manne te hanteer. Soos bv waar het jy ingekom gaan nou maar weer daar uit voor die oom kwaad word.
Beretta
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Dankie mater ek doen daai!!

Gelukkig is sy baie oopkop, wil met alle mag n advokaat word, en akedemie nou haar prioriteit. Verjaar juis vandag, sweet 16, maar have been kissed before ja, maar geen vaste "verhouding" nie, kuier lekker saam met almal, en as n meneertjie begin ernstig raak, skuif sy hom so mooi saggies met baie takt bietjie eenkant toe.

My enigste (wat ek van weet), en dad is baie trots op die klein strooi glo my!
Riaan Beeslaar
Hero Member
Hero Member

Post by Riaan Beeslaar »

Baie geluk met jou pragtige dogter se verjaarsdag
Frikkiedbr
Hero Member
Hero Member

Post by Frikkiedbr »

Baie geluk met Dolla se verjaarsdag Robbie
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Dankie Frikkie, sal vir haar se.
Johan22
Hero Member
Hero Member

Post by Johan22 »

Jy moet geluk se en nou gaan die budged vir jag vergroot of verdubbel en die laties wat vlerksleep 'n haelgeweer met 'n toe "choke' en lig vas hou
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Dankie Johan se vir haar.
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Netjiese fotos julle manne en maninne, lyk of die kinders dit geniet het (pa's ook natuurlik)

Ek wag net dat Femur (Pieter Vorster) en Cor se dogters.... groter raak, dan gaan ons ook so pa-dogter jag reel diekant van die draad - dis nou maar wors! ;)
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Francois dit was baie lekker, heel iets anders om vir n slag werklik tyd aan n man se dogter te spandeer, bietjie in die veld rond te loop, spore te kyk ens. Ek net my lag nie kon hou toe myne die vark uit die hide uit blaas nie. Syt my die dood voor die oe gesweer, maar ek moet dit vertel!!!

Die sog met 2 jongges kom in, mooi aan die oorkant van die gat, en stap so 3 tree in die water in. Ek gee die 7x64 saggies aan, en help haar om dit in die skietgat te sit sonder n geluit. Sys kalm, geen bewe of niks nie, en ek druk saggies met my wysvinger op haar nek, waar dit by die skouer kom, se vluister: "net daar vlooi".

"Is jy reg?" vra ek. Sy knik haar kop, en ek maak die slot toe. "Right, kap haar!"

Die skoot loop en die sog slaan net daar neer. Die 2 jonges spander vir al wat hulle werd is, en toe kom die gil!! "Eina, eina, eina!!!" Die eerste ding wat deur my kop gaan is dat sy nou deel is van die halfmaan bende!!! Maar daars nie bloed of n merk nie, ek vat die wapen en maak dit veilig terwyl sy kerm hier langs my. "Wats fout Dolla?" . . . . . . " My skouer, my wang, dis hel seer!!!!" Ek kon nie help nie en bars van die lag uit, want toe weet ek die oomblik was te groot, en sus net nie die geweer mooi in die skouer gedruk nie!!! Nou ja, ons is af en dam toe, en syt my help sleep aan haar vark, opgestel en foto's geneem.
Toe dit als klaar is, kyk en vir die eerste keer na die skouer, en yip, daars so lekker dowwe blou hou waar my babatjie haar bietjie herhinder het om volgende keer stywe te houvas!! Later die middag is ons skietbaan toe, en het sy weer 3 skote gevat, net om die bang uit te haal. Dit was stunning!!
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

ROBBIE1 wrote:Francois dit was baie lekker, heel iets anders om vir n slag werklik tyd aan n man se dogter te spandeer, bietjie in die veld rond te loop, spore te kyk ens. Ek net my lag nie kon hou toe myne die vark uit die hide uit blaas nie. Syt my die dood voor die oe gesweer, maar ek moet dit vertel!!!

Die sog met 2 jongges kom in, mooi aan die oorkant van die gat, en stap so 3 tree in die water in. Ek gee die 7x64 saggies aan, en help haar om dit in die skietgat te sit sonder n geluit. Sys kalm, geen bewe of niks nie, en ek druk saggies met my wysvinger op haar nek, waar dit by die skouer kom, se vluister: "net daar vlooi".

"Is jy reg?" vra ek. Sy knik haar kop, en ek maak die slot toe. "Right, kap haar!"

Die skoot loop en die sog slaan net daar neer. Die 2 jonges spander vir al wat hulle werd is, en toe kom die gil!! "Eina, eina, eina!!!" Die eerste ding wat deur my kop gaan is dat sy nou deel is van die halfmaan bende!!! Maar daars nie bloed of n merk nie, ek vat die wapen en maak dit veilig terwyl sy kerm hier langs my. "Wats fout Dolla?" . . . . . . " My skouer, my wang, dis hel seer!!!!" Ek kon nie help nie en bars van die lag uit, want toe weet ek die oomblik was te groot, en sus net nie die geweer mooi in die skouer gedruk nie!!! Nou ja, ons is af en dam toe, en syt my help sleep aan haar vark, opgestel en foto's geneem.
Toe dit als klaar is, kyk en vir die eerste keer na die skouer, en yip, daars so lekker dowwe blou hou waar my babatjie haar bietjie herhinder het om volgende keer stywe te houvas!! Later die middag is ons skietbaan toe, en het sy weer 3 skote gevat, net om die bang uit te haal. Dit was stunning!!

Ek het my nou amper natgemaak...kan dit in geestesoog al sien en hoor !!!! :laugh: :laugh: :laugh: Ek s DOODSEKER een van daai selfde 'aksies en gille' sal binnekort mykant van die draad gehoor word. My pel waar en gehelp het op die plaas het gese ek moet vir sussie bring vir n varkskiet sodra ek kan.....sy weet nogie daarvan nie! Maar pa sal haar maar die 300ses spaar (ai fooi tog man!!!) en die plaas se 22.250 gebruik vir daai sessie!

Lekker man! ;)
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
Post Reply