Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hein.
n opmerking van n slim man oor 'projektiele' 'punte' 'koele' , as jy hulle wil toets skiet hom in n vark in...
n vark kan nogal die punch vat...Nou nie dat ek al 100de geskiet het nie, maar darem al gesien hoe hy weghol en stukkies ivoor moes optel..en gesien val het..
Maa hulle is nogal taai vir hulle size ' groote' of hoe..
Groete
jb
KSV
Nou verwar jy my met die TAALKWESSIE. Is die vark deur die hol tot in die hart geskiet, of het jy hom in die hardloop in die hart geskiet.
Dit moes seker erge pyn so in die hol veroorsaak het.'lol'
rooies
243 Howa]
308 Howa] Die tweeling
12 Br Robert Huges
38sp Rossi
"Forgive your enemies, but never forget their names."
Ja die varke kan nogal 'n hou of ses vat. Ek het hom met 'n bonded (Capstan) 150gr op die ribbes voor die pens ingeskiet en die ko?l voor in die regter blad gekry.
Sal bietjie fotos opsit van die Capstan's wat ek al herwin het. Hulle doen nogal nie sleg nie, net jammer die man het of wil die besigheid verkoop. Pryse was ook heel aanvaarbaar.
Moet se ek is nogal vrede met die GS HV ook, sal ook foto plaas.
Hein
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
Ek sien jy het hom met 'n capstan geskiet! Die man het sy besigheid verkoop en gelukkig ken ek die man wat dit gekoop het. Ek weet hy is besig om sy dinge agtermekaar te kry om weer in produksie te kom. Hy het laas week vir my 'n paar(50) gemaak vir my 243 wat ek nog moet toets.