Trek my naam asb
Jaracal Kersfonds Kompetisie 2013
- Hilux01
- Hero Member

Re: Jaracal Kersfonds Kompetisie 2013
Robbie
Trek my naam asb
Trek my naam asb
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
6.5 x 55 Swedish Mauser CZ550
.303 BSA
9.3 x 62 Sabatti Rover 870
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
.303 BSA
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
-
ROBBIE1
- Hero Member

Sal nog steeds laaik om daai ribbok jaggie by Cassie te kan wen, of die bergskaap, iets wat ek nog nooit geskiet het nie. Hou maar die duime vas manne, ek dink almal se senuwese is gadaaaaaaaaaaan en die opwinding is hoog!!
-
THOMAST
- Hero Member

Wanneer word die fondse aan die kinderhuis/Loerie trustees oorbetaal ?
-
ROBBIE1
- Hero Member

Jaco sal daar beter kan inligting gee, ek weet net daar is van hulle direkteure vandag teenwoordig.
- FHM
- Hero Member

Middagse manne,
ek het diekant van die draad al amper vergeet van die funksie !!!
Hel dis n beduidenswaardige bedraggie wat ons bymekaar kon maak vir die 'huis' - ek voel regtig geraak en trots om deel te wees hiervan!
Laat my asb toe om vir elkeen wat aktief deelgeneem het hierso n persoonlike "dankie" en "you are the man" toe te wens!
Want jy is ou vrind !
Mag elkeen van julle manne die beste Jaareinde / Kersfees ooit he met julle en julle s'n, en mag ons volg jaar met die Oubaas se genade bou, op n 'Jakkalswerf' wat net beter en beter sal word.
Dalk ook weer soortgelyke mede-deelsaamheid en onvoorwaardelik gee, vir die bloedjies wat weens omstandighede nie het nie.
Geseend is julle manne en maninne!
ek het diekant van die draad al amper vergeet van die funksie !!!
Hel dis n beduidenswaardige bedraggie wat ons bymekaar kon maak vir die 'huis' - ek voel regtig geraak en trots om deel te wees hiervan!
Laat my asb toe om vir elkeen wat aktief deelgeneem het hierso n persoonlike "dankie" en "you are the man" toe te wens!
Want jy is ou vrind !
Mag elkeen van julle manne die beste Jaareinde / Kersfees ooit he met julle en julle s'n, en mag ons volg jaar met die Oubaas se genade bou, op n 'Jakkalswerf' wat net beter en beter sal word.
Dalk ook weer soortgelyke mede-deelsaamheid en onvoorwaardelik gee, vir die bloedjies wat weens omstandighede nie het nie.
Geseend is julle manne en maninne!
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
-
Stefan764
- Hero Member

Die trekking is aan die gang, eerste kaartjie is getrek! Duim vashou manne!
-
Stefan764
- Hero Member

https://dl.dropboxusercontent.com/u/55333818/trekking.JPG
- cassie_calvinia
- Hero Member

-
Stefan764
- Hero Member

https://dl.dropboxusercontent.com/u/55333818/photo.JPG
- FHM
- Hero Member

Dankie Stefan, sjoe - lyk of die omies en anties oppi-plek-rus kan staan daarso!
Pragtige huis daar-binne-daai!
Se gou dat almal kan weet - waar en by wie word die trekking gedoen?
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- Piet Pille
- Hero Member

Aargh.... ek kry daai bokkoors gevoel hier in die pit van my maag!
- Jeagermeister
- Sr. Member

Dis binne S&O Pretoria Tak se winkel die trekking...FHM wrote:Dankie Stefan, sjoe - lyk of die omies en anties oppi-plek-rus kan staan daarso!![]()
Duime vas Manne!
En Baie dankie Jaco Jakkalsgat vir die voor vat!! "n Bells vir jou
JM
-
Stefan764
- Hero Member

Korrek, dankie Joe. Dis my kantoor se uitkyk daardie hehe.Jeagermeister wrote:
Dis binne S&O Pretoria Tak se winkel die trekking...
En Baie dankie Jaco Jakkalsgat vir die voor vat!! "n Bells vir jou
Joe, ek maak seker Jaco kry vanaand n dubbel Bells, vars agter die Cruiser se siet uit! Die manne het waaragtag mooi gemaak. So proffesionele gedoente het ek lanklaas aanskou.
Die trekking is afgehandel, sover ek verstaan word alle uitslae op die vroegste more bekend gemaak. Die manne keer eers more huiswaarts na vanaand se ribbetjie aaagh ek bedoel ietsie braai so gee maar net so bietjie "gap"...
As ek net een dingetjie kan byvoeg, dit was vir my n moerske voorreg om daai oom en tannie van Loerie Kinderhuis se gesigte te sien toe Jaco daai tamaai tjek daar uitpluk.... WELL DONE JARACAL FORUM MANNE!!!
- Piet Pille
- Hero Member

Knap gedaan aan julle manne wat betrokke was.. Julle verdien daai "rum-en-rib" vanaand!
Stefan - gelukkig kan daai Cruiser se "siet" darem 'n mooi draggie vooraad akkomodeer.... met 'n Land Rover sou julle met 'n "nippie" moes tevrede wees!
Vannand gaan 'n lang aand wees vir die Jaracallers wat moet wag vir more oggend en ek dink ook vir al die Loeries wat vir Kersvader 'n briefie gestuur het!
Stefan - gelukkig kan daai Cruiser se "siet" darem 'n mooi draggie vooraad akkomodeer.... met 'n Land Rover sou julle met 'n "nippie" moes tevrede wees!
Vannand gaan 'n lang aand wees vir die Jaracallers wat moet wag vir more oggend en ek dink ook vir al die Loeries wat vir Kersvader 'n briefie gestuur het!
-
Beretta
- Hero Member

Manne
Ek was gelukig om genooi te wees na die trekking. Dit is waar wat Stefan se dit was n mooi gesig om die oom en tannies se gesigte te sien. Aan almal wat gegee het sonder twyfel dankie. Ja julle moet maar wag vir jou naam om te hoor wie gaan lekker jag volgende jaar
Beretta
Ek was gelukig om genooi te wees na die trekking. Dit is waar wat Stefan se dit was n mooi gesig om die oom en tannies se gesigte te sien. Aan almal wat gegee het sonder twyfel dankie. Ja julle moet maar wag vir jou naam om te hoor wie gaan lekker jag volgende jaar
Beretta
- douw
- Hero Member

Hallo ouens
Ek was ook by met die trekking. Jaco, Jean en Eugene het alles baie vlot laat verloop. Dankie weereens aan julle 3 vir al die moeite en tyd. Dankie ook dat ek kon deel in die oorhandiging. Ek moet sê, ek het 'n knop in die keel gehad toe Jaco daai massiewe tjek aan hulle oorhandig. Die een tannie van die kinderhuis was sommer baie bly omdat daar paar rand gaan wees om die meisies se badkamers reg te maak. Glo baie gehawend en die geyser ook stukkend.
Baie dankie ook aan Stefan en kie. Dit bly maar 'n lekker winkel om in te kuier en rond te stap. Baie dankie ook vir die lekker koffie!
Om so bietjie die aap uit die mou te laat met die trekkings, dink ek kan ek noem, dat hier iemand is wat dalk heel verras gaan wees met 'n jag prys. Iemand wat redelik laat eers kaartjies gekoop het.
Weereens baie dankie aan almal wat bygedra het, en gereel het.
Groete en lekker aand
Douw
Ek was ook by met die trekking. Jaco, Jean en Eugene het alles baie vlot laat verloop. Dankie weereens aan julle 3 vir al die moeite en tyd. Dankie ook dat ek kon deel in die oorhandiging. Ek moet sê, ek het 'n knop in die keel gehad toe Jaco daai massiewe tjek aan hulle oorhandig. Die een tannie van die kinderhuis was sommer baie bly omdat daar paar rand gaan wees om die meisies se badkamers reg te maak. Glo baie gehawend en die geyser ook stukkend.
Baie dankie ook aan Stefan en kie. Dit bly maar 'n lekker winkel om in te kuier en rond te stap. Baie dankie ook vir die lekker koffie!
Om so bietjie die aap uit die mou te laat met die trekkings, dink ek kan ek noem, dat hier iemand is wat dalk heel verras gaan wees met 'n jag prys. Iemand wat redelik laat eers kaartjies gekoop het.
Weereens baie dankie aan almal wat bygedra het, en gereel het.
Groete en lekker aand
Douw
- Marc
- Hero Member

Douw
Snaaks hoe mens ook heeltyd met n prentjie in jou Kop rondloop van weesies wat by n kersboom staan met bokse en bokse vol geskenke om oop te maak, of dalk selfs n braai iewers by n oord waar hulle heel dag kan super tube, swem en lag. Min wetend dat die vooreg om net elke aand in n skoon warm bad of stort te mag klim die grootste geskenk ooit is.
My bydrae was maar klein, BAIE dankie aan die manne wat diep in hulle sakke gevat het om die kinders weer hoop en moed te gee vir die nuwe jaar wat voorle
Snaaks hoe mens ook heeltyd met n prentjie in jou Kop rondloop van weesies wat by n kersboom staan met bokse en bokse vol geskenke om oop te maak, of dalk selfs n braai iewers by n oord waar hulle heel dag kan super tube, swem en lag. Min wetend dat die vooreg om net elke aand in n skoon warm bad of stort te mag klim die grootste geskenk ooit is.
My bydrae was maar klein, BAIE dankie aan die manne wat diep in hulle sakke gevat het om die kinders weer hoop en moed te gee vir die nuwe jaar wat voorle
Last edited by Marc on Thu Dec 19, 2013 10:03 am, edited 1 time in total.
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
- Hilux01
- Hero Member

Mnre dis great om te sien
Dis lekker om deel te wees van n forum wat so n verskil maak
Ek hoop daar is nog fotos om te deel
Hopelike kom daai uitslae...dan kan almal se hol kol op die maag verby gaan
Dis lekker om deel te wees van n forum wat so n verskil maak
Ek hoop daar is nog fotos om te deel
Hopelike kom daai uitslae...dan kan almal se hol kol op die maag verby gaan
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
.303 BSA
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
.303 BSA
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
- Geno
- Administrator

Manne,
Van my kant af wil ek ook net sê:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49750262/Miscellaneous/20131218_155226.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49750262/Miscellaneous/20131218_155409.jpg
Die Loerie trustees se gesigte spreek boekdele.
Trotse Jaracal groete,
Eugene
Van my kant af wil ek ook net sê:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49750262/Miscellaneous/20131218_155226.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/49750262/Miscellaneous/20131218_155409.jpg
Die Loerie trustees se gesigte spreek boekdele.
Trotse Jaracal groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
- Smitstertjies
- Hero Member

Ek is vanoggend n trotse Jaracal lid. Wel gedaan Jaco en Span en elke man wat hierdie saak ondersteun het.

416 Rigby,338 Lapua Magnum,9.3x62; 30-06 Springfield,7.62 Soviet; 6.5x55 Sweed,6 Dasher,.22LR,40S&W;9mmParra,12Br
- Alwyn
- Hero Member

So baie het dit al gese... Maar ek gan maar weer!!
Dankie an Jaco en sy span so ook an almal wat by gedra het!!!!
Dankie an Jaco en sy span so ook an almal wat by gedra het!!!!
- Martin82
- Hero Member

That lady on the rights face says it all, I don't think she was expecting that. I wonder what the vegetarians donated to charity this year. Well Done Guys!!!!
- cassie_calvinia
- Hero Member

enige idee hoe laat die gelukkige manne gaan weet?
HOU HOM DAAI DIKTE
- Martin82
- Hero Member

Ya im itching to knowcassie_calvinia wrote:enige idee hoe laat die gelukkige manne gaan weet?
-
ROBBIE1
- Hero Member

Dit is die huismoeder, al 3 was totaal uit die veld geslaan, maar sy was sommer in trane!!Martin82 wrote:That lady on the rights face says it all, I don't think she was expecting that. I wonder what the vegetarians donated to charity this year. Well Done Guys!!!!
Dit was n voreg om dit by te woon, dankie Jaco, Eugene en Jean vir al julle moeite en dat julle van Klerksdorp en Bloem af gery het om dit te kom hanteer. Julle is ysters hoor!!