Nou ja, terwyl die draad so mooi loop het ek gevoel mens moet darem die "strir" en braaksels aan die gang hou!
Vlakvark: Ek probeer my beste om jou pyn met Jaco te verstaan en begrip, maar wat ek glad nie verstaan is dat jy noem dat hy in 'n gat in die grond bly? Jy verwys mos nou na Bloemfontein wat in SA gelee is? Jy het weggehol na Neeu Zeeland toe en jy noem SA 'n gat in die grond? Die beste ding in NZ is julle ingevoerde Mrs Balls Chutney en Nik Naks. Nee jammer ou maat, maar my bloed kook vir mense wat 11 111 11 praat van SA as hulle weg gehardloop het vir 'n "beter lewe en toekoms" ons bittereinders maak maar plan, ons is slimmer as BEE en maak plan om vir ons en ons kinders 'n "beter lewe" te skep hier op ons land waar ons ouma's en agter ouma's kaalvoet oor die drakensberge geloop het om 'n beter lewe te kon skep. Ek het nie 'n probleem met mense wat oorsee gaan bly of werk nie, maar moenie 11 111 11 praat van ons land nie. Ons het genoeg om ons geduld te toets, veral met Zuma as ons staadshoof!
Stefaans: Dankie vir jou 500meter ego storie as 'n man op 'n bok skiet, daai NF teleskoop het nou sommer alreeds ophou spook by my, ek kan nou maar daai geldtjie gebruik en my 6mm Dasher projek af te skop. Die rand/dollar raak net slegter by die dag (nog iets wat ons moet trotseer in SA en maar probeer plan maak om vrugte daarvan te pluk of uit te voer vir 'n goeie prys)
Jean Marais; Dankie mater, ek sukkel nou al twee weke om te slaap oor daai LM6 wat jy vir R6000 gesmous het! As jy nog een het teen daai prys, bel my asb, jy het my nommer en ek het die geld!
As ek op tone getrap het, (of sleg gespel het) jammer manne. Ek het net klein hoeveelheid eg Suid Afrikaanse Brandewyn gedrink, geplant, gemaak, gebottel, gesmous hier in SA en ook met die belasting gehelp bou aan Zuma se swenbad ( ag ek bedoel opgaartenk vir brande)
Mooi 2014,
At.