Hallo Robbie
Baie geluk met daai Bul van bulle. n 31 5/8's" blou wildebees staan nie een oomblik terug vir n 60 duim plus koedoe nie. Dit is voorwaar nie n tipe horinglengte wat elke dag geskiet word nie en jy kan jouself baie gelukkig ag.
Groetnis
Wouter
Mooi Blouwildebees bul!!
-
Wouter Roets
- Administrator

-
ROBBIE1
- Hero Member

Re: Mooi Blouwildebees bul!!
Dankie julle manne. Waar wat jy se Wouter, dis hoekom ek hy maar gedoen moet word. Die een venoot by Big Buck het my toe sommer ook oortuig om hom 3D te laat doen, so ons sal sien as hy klaar is hoe lyk die ou man!
Wie stel belang?
Ek begin volgende week vir die eienaar hides opsit, en het hom vanoggend oortuig om manne saam te vat om te help om die bulle uit te haal. As iemand belang stel, jy kan vir jou n bwb gaan skiet teen R20/kg karkas gewig, verblyf net R150.00 per dag/nag.
As iemand belang stel laat weet my, ons sal so die eerste week in Febr klaar wees met die hides, en dan moet die bulle uit voor einide Febr, NET BULLE mag geskiet word.
Wie stel belang?
Ek begin volgende week vir die eienaar hides opsit, en het hom vanoggend oortuig om manne saam te vat om te help om die bulle uit te haal. As iemand belang stel, jy kan vir jou n bwb gaan skiet teen R20/kg karkas gewig, verblyf net R150.00 per dag/nag.
As iemand belang stel laat weet my, ons sal so die eerste week in Febr klaar wees met die hides, en dan moet die bulle uit voor einide Febr, NET BULLE mag geskiet word.
- 375fanatic
- Hero Member

Waar is dit Robbie
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
- Frederik
- Hero Member

Blik-sem Robbie ek het hom geskat hier net dalk oor 30" wyd jou net daardie groot lyf laat die horings kleiner lyk.
Baie geluk
Baie geluk
-
2vierniks
- Sr. Member

Baie mooi!