Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ek het vroe?r vanmiddag hierdie bosbok platgetrek. Dit lyk my altwee sy ore se punte het "frostbite" opgedoen. Die een oor het nog 'n dro? punt gehad, maar het afgeval toe ek daaraan raak. Dit het tussen die radysse geval en verlore geraak.
Van bo af.
Van voor af
En so lyk die oor waarvan die punt afgeval het toe ek aan dit raak.
Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
Stem het al n paar bosbokke geskiet en dit nog nooit gesien nie wonder wat die oorsaak is hoop iemand het antwoord
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !
Dink julle manne dis makliker om so n dier te jag met "halwe ore"?
Fox, baie mooi bok! Ek neem niks van jou jag weg deur my (dom?) vraag nie, maar ek sit nou en wonder daaroor... Veral n koedoe, dis sy grootste verdedegingsmeganisme teen die jagter en as die helfte daarvan weg is moet dit hom mos meer kwesbaar maak?? Of hoe?
Hoop jy het hom gestop. Dit lekker om sulke unieke mounts teen n man se muur te he...