Met jag het ek nou al telkemale gesien dis daai vreemde ou vir wie jy moet bang wees, ek vat regtig 'n rukkie voor ek in 'n nuwe ou se geselskap veilig voel as hy 'n geweer in die hand het.
Ek kom so rukkie terug by 'n vreemde ou aan wat ek van geen kant ken nie wat sy vuurwapens wil verkoop. Hy bring 2 gewere in hul geweersakke daar aan. Eerste haal ek 'n 3006 uit die sak en hy is sowaar gelaai toe ek die slot oopmaak om veiligheid te bevestig....... Toe ek sy .222 uit die sak haal is die ding ook gelaai. Toe ek hom konfronteer sê hy vir my hy hou hulle maar altyd so gelaai in sy kluis

Ek besef toe dat toe hy die gewere vir my gebring het het altwee lope op 'n stadium in hulle sakke na my gewys. Dis sulke dinge wat my skuins die bl$ksem in maak. Ek kry steeds so snaakse rilling in my rug as ek aan sulke goed terugdink.
Oppas vir daai pel se pel wat jy nie ken op die jag nie, hy irriteer jou miskien die hele naweek(waarvoor jy duur betaal het) met flou grappies, suip miskien te veel of hy skiet jou miskien nog sommer raak ook..........
Ken maar eerder jou jagmaats