Hijacking, "Gatvol vir" en ander geskerts!

Enige iets pas hier/ discuss anything here
Post Reply
PWV
Hero Member
Hero Member

Re: Hijacking en ander geskerts!

Post by PWV »

Pieter Vorster wrote:My goeie vriend en mede forum lid, Dewald het 'n baie waar sê- ding nl. "No good deed will go unpunished.."

Nou, ek bly nie naby Pretoria, Jhb, of Stellenbosch nie, en doen uiteraard nie gereelde besigheid met S&O nie, so reken ek is in 'n posisie om 'n redelike objektiewe opinie te mag gee. En ek het self ook my eie besigheid, so het darem klompie jaar ondervinding oor hoe dinge werk..... Hoe meer jy doen, hoe meer 11.1.11 kry jy. Default. Willem (S&O) het bv. op hierdie forum klomp kritiek gekry aangaande die feit dat hy in die eerste plek 'n special vir vadersdag geloop het... hys nie verplig om specials te doen nie..... dis 'n voordeel aan die klient wat hy ekstra lewer. Nou word hy kritiseer??? Amper elke liewe stukkie kritiek wat S&O (Willem) moet verduur spruit voort uit iets anders waaruit hulle iets meer probeer lewer/gee as wat hy hoef. Dit bring mens ongelukkig by die gevolgtrekking dat dit beter is om NIKS ekstra te doen nie, want dan is daar niks extra om oor te kla nie.

Doen S&O ALLES reg?..... Seker nie.
Dra S&O enigsins by om die skiet/jag/buitelewe te bevorder in SA? ......Baie beslis ja.

Dit bring my tot die gevolgtrekking dat ons beter af is MET S&O (en MET Willem op hierdie forum) as daarsonder, so waarom al die lang gesigte/gesanik?

Groete en trek maar 'n baadjie aan... hys koud daarbuite!

Pieter
Stem 100% saam met wat jy hier skryf!!
Maar, dit is omdat hier 'n klomp klakouse is wat niks het om te doen nie, dan doen hulle dit hier!
Groetnis
Chris Swart
Hero Member
Hero Member

Post by Chris Swart »

Pieter Vorster wrote:My goeie vriend en mede forum lid, Dewald het 'n baie waar sê- ding nl. "No good deed will go unpunished.."

Nou, ek bly nie naby Pretoria, Jhb, of Stellenbosch nie, en doen uiteraard nie gereelde besigheid met S&O nie, so reken ek is in 'n posisie om 'n redelike objektiewe opinie te mag gee. En ek het self ook my eie besigheid, so het darem klompie jaar ondervinding oor hoe dinge werk..... Hoe meer jy doen, hoe meer 11.1.11 kry jy. Default. Willem (S&O) het bv. op hierdie forum klomp kritiek gekry aangaande die feit dat hy in die eerste plek 'n special vir vadersdag geloop het... hys nie verplig om specials te doen nie..... dis 'n voordeel aan die klient wat hy ekstra lewer. Nou word hy kritiseer??? Amper elke liewe stukkie kritiek wat S&O (Willem) moet verduur spruit voort uit iets anders waaruit hulle iets meer probeer lewer/gee as wat hy hoef. Dit bring mens ongelukkig by die gevolgtrekking dat dit beter is om NIKS ekstra te doen nie, want dan is daar niks extra om oor te kla nie.

Doen S&O ALLES reg?..... Seker nie.
Dra S&O enigsins by om die skiet/jag/buitelewe te bevorder in SA? ......Baie beslis ja.

Dit bring my tot die gevolgtrekking dat ons beter af is MET S&O (en MET Willem op hierdie forum) as daarsonder, so waarom al die lang gesigte/gesanik?

Groete en trek maar 'n baadjie aan... hys koud daarbuite!

Pieter
BAIE goed gestel.

Iemand het eendag gesê: "Pleasing everybody, is impossible, but P##sing everybody off, is easy"

Ek hoop Willem sal sy besluit om te onttrek heroorweeg.
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Carl wrote:
BRNO (Pierre) wrote:Na onlangse aanhoudende neerhalende opmerkings teenoor Safari and Outdoor, en die manier hoe Willem Immelman sy besigheid bestuur, ten spyte van dit wat hy vir die forum, sowel as die skietwereld in RSA doen, het hy homself onttrek en delete van die forum. Dus reken ek nie jy moet jou asem ophou nie.
Soms is ons (boere Afrikaner volkie), ons eie grootste vyand. Die ergste van alles is meeste van die ouens wat galbraak is/was basies useless vir die forum. Hulle kom soek en vat net QL ladings, soek iets, soek jag plek - dis nie goed genoeg nie, verkoop goed en die res van die tyd het hulle niemand gehelp op die forum nie.

:) Ek was Saterdag vinnig in Rivonia. Hel die manne en meisies is almal vriendelik, Francois baie mooi gehelp al het hy nie 6mm Accubonds nie. Alles is netjies op sy plek en daar is vooraad en die manne ondersteun plaaslike manne se produkte, sponsor skietdae en en en..... ;)

As jy met moerige en beespoef houding deur die lewe gaan, gaan alles so wees heeldag en aldag maak nie saak wat ander mense doen nie. VERANDER of vat jou goed en loop. Gaan bly in Brazil dat jy heeldag saam met die sokker malles swartgalig kan wees.

Dankie ek het dit nou van my hart af. Lank lewe die forum!
Ek het nou die hele gedeelte gekwoteer, maar wil eindlik net na die gedeelte verwys waar die aangehaalde skrywer se dit is manne wat kom info kry en dan weer waai, maw hit and run. Daar is twee lede in spesifiek watse aanhoudende opmerkings my eindlik vandag nog so kwaad maak dat my bloed regtig kook. Hierdie is beide lede wat meer as 1000 inskrywings op hulle teller het. In dieselfde asem kan ek nou dadelik weer vyf qoutes van beide die lede aanhaal, waar hulle absoluut niks in se nie. Absoluut niks nie. Hierdie is manne waarsonder die forum gemaklik kan regkom, en al vergeet het dat Willem Immelman ooit hier op die forum deelgeneem het.
Veiligheid eerste manne!
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

BRNO (Pierre) wrote:
Carl wrote:
. Absoluut niks nie. Hierdie is manne waarsonder die forum gemaklik kan regkom, en al vergeet het dat Willem Immelman ooit hier op die forum deelgeneem het.
Swaar, deurdenkte woorde wat diep sny.......eish!!
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Ek dink as n mens nie die perspektief oor n saak het nie, moet jy eerder swyg. Daar is verseker niemand in die lewe wat volmaak is nie. Veral as n man jou eie besigheid het of aan die stuur soos Willem, is dit jy wat in die spervuur is.

My motto in die lewe is maar as jy die eerste klip kan optel en gooi, maak so, ek kan nie. Eks ook maar net n mens nes Willem en die res, en maak foute en se soms iets wat ander afstoot. Ons moet ook groot genoeg wees om n fout te erken, en ook klein genoeg om nie net weg te loop as iets nie jou rigting gaan nie. Dis jammer hys weg, maar ek dink onnodig.
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Probleem is dat die manne wat 'n verskil kan maak ernstig is oor sy besigheid en hulle gewoonlik sensitief is oor ander mense se aan en opmerkings. Die manne wat hiedie opmerkings maak is ook dieselfde manne wat kla en kerm oor swakdiens en wat dan ook nie hulle probleme met verskaffers op 'n "gentleman way" kan oplos nie of omdat hulle nie mans genoeg is om vir hulself op te staan nie en daarom die "mob" opsweep amper soos 'n ge toi-toi of onvanpaste aanmerkings maak op advertensies wat vir die meerderheid Jaracal lede van waarde is.
Die probleem is dat hierdie adverteerders nie beskerm word deur die opmerkings van die "mob" nie en daarom verloor ons mense soos Willem.

Mens kan net soveel verdra en glo my S&O gaan nie skade ly deur hulle "specials" van ons te weerhou nie maar ons kan dalk 'n spesiale aanbieding mis. Die mense met hul afbrekende en neerhalende opmerkings is dan ook die manne wat Pierre hierna verwys wat post omdat hulle dink dat hulle kan deelneem net omdat hy voor 'n rekenaar sit en nie omgee wat hy tik of se nie. Hierdie lede is dan ook te dikvellig om te besef dat hulle skade maak en vir hulle gaan dit net oor die eie ek en van die gepeupel sal ons nooit ontslae raak nie.
Last edited by Jakkalsgat on Thu Jul 10, 2014 9:12 am, edited 1 time in total.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Image
Goed, beter, 6millimeter!
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

++>: ++>: ++>:

Geno, beter kon jy dit nie gestel het nie!

Ek dink die naamloosheid van 'n "skuilnaam" en die afstand, gee mense baie guts agter hulle sleutelborde en rekenaarskerms.

'n Mens moet dalk net passop dat jy nie so groot "internet warrior" raak, dat jy jouself en jou mede-forum gebruikers, op die uiteinde onnodige skade aandoen nie....
Aim small, miss small
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Eugene wrote:++>: ++>: ++>:

Geno, beter kon jy dit nie gestel het nie!

Ek dink die naamloosheid van 'n "skuilnaam" en die afstand, gee mense baie guts agter hulle sleutelborde en rekenaarskerms.

'n Mens moet dalk net passop dat jy nie so groot "internet warrior" raak, dat jy jouself en jou mede-forum gebruikers, op die uiteinde onnodige skade aandoen nie....
Eugene, jy is 100% reg, en as myself hieraan skuldig gemaak het, vra ek die forum omverskoning. Partykeer trek ek myself die goed maar net te veel aan.
Veiligheid eerste manne!
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Pierre, jy maak my partykeer bang!
Image
Goed, beter, 6millimeter!
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Geno wrote:Pierre, jy maak my partykeer bang!
Nou laat jy my meer skuldig voel :-[ :-[
Veiligheid eerste manne!
Pappabeer
Hero Member
Hero Member

Post by Pappabeer »

Ek het dit n maand of wat terug gesê en nou bedank ek almal plegtig wat my reg bewys het... Het julle al julle rooi berrets gekry of gegaan vir die swart en groen T-shirt?

Lourens wrote:
Aan al die moangatte wat dink dat ons in die hol gegee word deur die winkels en handelaars...

Dis ongelooflik maklik om die blaam te plaas op die groot handelaars en invoerders, hulle kry mos die skuld vir alles. Net ironies dat hulle ook al jou toerusting gewoonlik verskaf. Dis baie maklik, die probleem is ongelukkig deel van die tyd waarin ons onsself bevind. As jy nie 'n plan kan maak daar rondom nie, dan is jy nie ernstig genoeg oor die sport / stokperdjie wat jy beoefen nie en moet jy dalk oorweeg om jou gewere op te hang....

Net my 2c...

Groete,
Lou

Mooi gestel Lou.

Dis 'n eue oue verskynsel: mobile vulgus - "the fickle crowd" Brutus het vir Caeser ook in die hol gegee, om jou beskrywing te gebruik, oor die mob geskree het.

Amper soos die mob wat vir Julius toejuig saam met die Jeugliga... En toe saam met die "Vriende van die Jeugliga"... En toe saam met die EFF.

...en toe staan hulle almal en kry weer n mooi T-shirt by JayZee, terwyl hulle hom toejuig...
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Net iets oor die goedkoper produk soos ek dit sien: Wat baie van die mense nie altyd besef nie, is dat n plek soos S@O hoe overheads het, om vir my en jou en lekker koop ervaring te skep, vriendelike personeel wat nie vir peanuts werk nie moet aanstel in elke departement, en tot vir jou die lekkerste koffie gratis en verniet gee!! Ja as jy wil wag kan jy seker n item vir goedkoper oor die internet bestel, maar vir my is dit nie net prys wat tel nie, wat as daar n probleem met daai produk kom? Nou moet jy jou gaai af sukkel om die verskaffer in die UK in die hande te kry, op jou koste die ding terug stuur, en wag tot dit dalk vervang word, waar as jy dit by Stef gekoop het, jy inry, en jou probleem word dadelik uitsorteer!

Ekt verlede week ook n klient gehad wat soos n plot boy in die straat op my staan skree het en sommer wou bolle rol omdat ek "so duur" is. Ja daar is manne wat goedkoper is, maar hoekom? Hy werk uit sy garage, neuk n spul niervet en water in, steel 30% van jou vleis, en die leek is happy. Die man wat kwaliteit soek, gaan meer betaal wat hyt die verstand om die som uit te redineer en die voordele van n kwaliteit produk te besef. Die kermgat soek die goedkoopste, maar verwag ook kwaliteit. Jy kan nie die 2 bymekaar bring nie. As jy nie die geld het om n nuwe Merc te koop nie, gaan koop dan n kode 2 met 10,000km op die klok wat in n lekker bokkerop was, moet net nie die selfde diens en naverkope diens verwag as wat jy by Mercedes sou kry nie........

my 1c, >:+
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Verstaan ek nou reg? Willem is nie meer met ons nie?
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

James Wilson wrote:Verstaan ek nou reg? Willem is nie meer met ons nie?
Hy is weg.
Veiligheid eerste manne!
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Hallo Manne

Hierdie is nou werklik slegte en skokkende nuus wat n mens nou kry! Kan iemand my asb na die draad toe verwys waar hierdie laaste strooi op die kameel se rug gegooi is? Hierdie is klad op Jaracal se naam en hoort nie by ons nie! Ek kry skaam!

Groetnis
Wouter
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Wouter, jy kan gaan kyk by die huidige draad wat gaan oor Handelaars en pryse. Die draad oor die opening van die nuwe winkel in JHB. Die CCI primer sage waar Willem vertel is hoe hy moet besigheid doen. ek reken egter die draad is verwyder. Die fadersdag special waar Willem weereens uitgekruit is oordat dit slegs vir instap kliente was, en nie ook vir die manne wat posbestellings maak nie. Ek reken egter ook dat die draad verwyder is. Nie 100% seker nie.
Veiligheid eerste manne!
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Post by Pvdw »

Wouter die draad waar Willen die vadersdag spesiale aanbod gemaak het weet ek het hiermee te doen. Weet nie of daar ander ook is nie.

;D ;D Pierre was weer vinniger uit die blokke as ek ;)
375fanatic
Hero Member
Hero Member

Post by 375fanatic »

ROBBIE1 wrote: Ekt verlede week ook n klient gehad wat soos n plot boy in die straat op my staan skree het en sommer wou bolle rol omdat ek "so duur" is. Ja daar is manne wat goedkoper is, maar hoekom? Hy werk uit sy garage, neuk n spul niervet en water in, steel 30% van jou vleis, en die leek is happy. Die man wat kwaliteit soek, gaan meer betaal wat hyt die verstand om die som uit te redineer en die voordele van n kwaliteit produk te besef. Die kermgat soek die goedkoopste, maar verwag ook kwaliteit. Jy kan nie die 2 bymekaar bring nie. As jy nie die geld het om n nuwe Merc te koop nie, gaan koop dan n kode 2 met 10,000km op die klok wat in n lekker bokkerop was, moet net nie die selfde diens en naverkope diens verwag as wat jy by Mercedes sou kry nie........

my 1c, >:+
ek is self laas week oop oe raak gery deur sulke mense wat hulle ons mense noem

ek dink nou aan daai spreek woord jy kan die bobbejaan uit die bos uithaal maar die bos kan jy nie uit die bobbejaan uithaal nie .

mense vergeet dat die wiel draai en dinge kom dubbel terug na jou toe
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Wouter Roets wrote:Hallo Manne

Hierdie is nou werklik slegte en skokkende nuus wat n mens nou kry! Kan iemand my asb na die draad toe verwys waar hierdie laaste strooi op die kameel se rug gegooi is? Hierdie is klad op Jaracal se naam en hoort nie by ons nie! Ek kry skaam!

Groetnis
Wouter
Baas Wout ekself was bietjie uitstedig en met 'n skok kom sien ek die slegte nuus. Ek vertrou daar sal 'n hofsitting wees en die nodige disiplinere stappe sal volg. Ons verloor heeltemal te veel positiewe/bydraende asems om die niks segende/afbrekende te behou.

Ek dink dis tyd 'n nuwe besem bietjie hier begin vee, die kuierplek van ons lyk soos die sypaatjies buite my huis vandag die munusipale werkers drie weke terug begin staak het. Ek skaam my eintlik en sal maar self loop skoon maak in my straat.

Mooi loop
Marc
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
ROBBIE1
Hero Member
Hero Member

Post by ROBBIE1 »

Maggies Marc, maak hulle nog skoon by julle? Hier in petoors is jy maar op jouself aangewese, staak of te nie!

hoe lekker hijack ek hom nou!

Ek glo die regte man is nou op die spoor, kom ons wag en hoor wat Wout kan regkry om Willem trug te kry, sterkte, hoop jy kry die man oortuig om trug te kom.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Manne

Ek het nou vining gaan kyk na die drade. Wat soos n paal bo water uistaan is dat baie mense hier op die forum vergeet wat se verreikende effek hulle skrywes kan he. Selfs die eenvoudigste en onskuldigste opmerking kan n invloed op iemand se persoon of selfs sy besigheid he.

Die feit is ieder en elk moet bietjie hier n tree terug vat en sy optrede en bydraes hier op Jaracal heroorweeg. Deur bietjie jouself af te vra of jy so sou reageer of opgetree het as jy voor iemand sou gestaan het of dit net hier doen want jy skryf onder n skuilnaam en sit agter n rekenaar? Ons bly se ons wil graag he dat ons hier op Jaracal moet optree presies dieselfde as wat ons sou indien ons in die jagveld om n vuurtjie sou sit en dit is met respek en agting teenoor jou medemens. Baie van ons doen dit nie en sou seker met n stuk ys teen sy oog in sy kamer gesit het of op sy hande rondkruip op soek na sy twee voortande as hy so in persoon sou optree soos hy hier optree. Of net beter hy sou net nooit genooi gewees het om die vuur te deel nie.

Gaan sit almal nou vir n slag en bekyk jou bydraes hier. Is dit net n klomp snert oordat jy toegang het tot die net of is jy trots op wat jy se en bydrae? Voeg jy meer by of is jy iemand wat net iets weg vat? Lees jy iets wat jy gese het n maand of jaar terug en voel jy nog dieselfde as destyds. Kom manne hierdie is vir die meeste van ons n ontvlugting na ons passie weg van die harde en ongenaakte wereld daarbuite so kom ons maak nou nie Jaracal dieselfde plek nie. Kom ons verwelkom veral mense van ons indusrie met ope arms sodat hulle met waardering en ywer hulle diens kan lewer en nie met n wrong nasmaak hulle werkstake aanpak nie.

Groetnis
Wouter

PS Rob ek het nie geweet dat Willem hier onttrek het nie en sal probeer kontak maak. Dit was n voorreg om hier toegang te gehad het met iemand soos hy. Die realiteit is dat bitter min mense in die situasie soos Willem s'n lank bly op n forum bly vanwee die klyn brommertjies en vliegies wat die hele tyd in elke gaatjie wil inkruip. Een op sy eie is hanteerbaar maar helaas hulle raak net te veel. Hierdie veroorsaak dat jy nie die ervaring wat veronderstel was om great te wees meer kan wardeer nie. Werklik n jammerte!
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Wouter Roets wrote: Baie van ons doen dit nie en sou seker met n stuk ys teen sy oog in sy kamer gesit het of op sy hande rondkruip op soek na sy twee voortande as hy so in persoon sou optree soos hy hier optree.
APPELS!!!!!
Aim small, miss small
James Wilson
Hero Member
Hero Member

Post by James Wilson »

Dagsê Wouter, ek het self vannogend met n skok die storie besef. Het self bietjie meer fyn gaan kyk na n paar skrywes asook opmerkings wat net bloot belaglik is. Ek was op n staduim verbaas dat Willem nie al lankal geloop het nie. Nou wat sê dit van ons? Alles wat jy gesè kan ek maar net beaam en bevestig. Tyd vir hand in eie boessem slaan broers.

Ek het egter nog n tendens opgemerk: ek sien n hele aantal nuwe lede het aangesluit, en dan kort voor lank met n direkte of indirekte aanval begin het op die sogenaamde "groot winkels". Nou dit kan sekerlik ontevrede lede weees wat onder n nuwe naam(bangat natuurlik) n appel te skil het met S&O. Of dit kan van die S&O se konkurente wees. Nou dit is alles ewe ontstellend, want dit beteken Jaracal word gekies as slagveld, so n lid kies dus ons gemeenskap hier, om houe in te kry. Gaan kyk gerus hoeveel nuwe lede het sterk opinies oor die topics gehad of dit selfs begin. Ek vermoed vuilspel.

Ek sal gaag betrokke wil raak by n aksie om weer vir willem terug te kry.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
375fanatic
Hero Member
Hero Member

Post by 375fanatic »

James Wilson wrote:Dagsê Wouter, ek het self vannogend met n skok die storie besef. Het self bietjie meer fyn gaan kyk na n paar skrywes asook opmerkings wat net bloot belaglik is. Ek was op n staduim verbaas dat Willem nie al lankal geloop het nie. Nou wat sê dit van ons? Alles wat jy gesè kan ek maar net beaam en bevestig. Tyd vir hand in eie boessem slaan broers.

Ek het egter nog n tendens opgemerk: ek sien n hele aantal nuwe lede het aangesluit, en dan kort voor lank met n direkte of indirekte aanval begin het op die sogenaamde "groot winkels". Nou dit kan sekerlik ontevrede lede weees wat onder n nuwe naam(bangat natuurlik) n appel te skil het met S&O. Of dit kan van die S&O se konkurente wees. Nou dit is alles ewe ontstellend, want dit beteken Jaracal word gekies as slagveld, so n lid kies dus ons gemeenskap hier, om houe in te kry. Gaan kyk gerus hoeveel nuwe lede het sterk opinies oor die topics gehad of dit selfs begin. Ek vermoed vuilspel.

Ek sal gaag betrokke wil raak by n aksie om weer vir willem terug te kry.
+ 1 en dit was nie net safari waarmee dit gebeur het nie
CZ 550 375 H&H
P14 Musgrave 308
Howa 6.5 x 55
Sabi Ranger 7 x57
Browning 9mm
Post Reply