kalahari jag 2014 die naweek gewees
- william007
- Hero Member

kalahari jag 2014 die naweek gewees
Goeie dag
Het so op nommer 99 gou n kalahari jag gereel saam familie en vrou.donderdag gereel en vrydag die langpad aan gevat
Was maar lekker koud gewees op die pad maar die weer het al hoe better geraak soos wat ons nader aan die plaas gekom het.
Het die aand af gepak en n lekker koffie gedrink iets klein geeet en in die bed gaan spring want ons tyd was maar biekie min.
Saterdag oggend vroeg uit die bed skiet baan toe en toe veld toe ,my skoonpa was agter gemsbok aan en my vrou n trofee blouwildebees haar eerste een ,ek het gekyk vir trofee Rooihartbees.
8:45 toe kry ons die blouwildebeeste waar ons n mooi bul uit gesoek het ,so op 210 meter het hy my dwars gaan staan en die 308 met die SST 150gr punt het sy plek gekry op sy skouer perfekte hart skoot 5 tree verder toe le hy koud dood.
het hom gelaai en slegs n half uur later die rooihartbees ek het die 300 win mag met 165gr game king hom mooi plat gemaak
op gelaai en ry ons op die gemsbokke vas en die 270 klap en daar le die bok 10:38 toe is ons weer trug in die kamp
Later die middag het ek gou n draai gaan ry kyk vir n vark en hom gekry en die 308 het hom op sy kop die stof laat draai
wonderlike naweek en daar is net nie n ander plek soos die kalahari nie
Het so op nommer 99 gou n kalahari jag gereel saam familie en vrou.donderdag gereel en vrydag die langpad aan gevat
Was maar lekker koud gewees op die pad maar die weer het al hoe better geraak soos wat ons nader aan die plaas gekom het.
Het die aand af gepak en n lekker koffie gedrink iets klein geeet en in die bed gaan spring want ons tyd was maar biekie min.
Saterdag oggend vroeg uit die bed skiet baan toe en toe veld toe ,my skoonpa was agter gemsbok aan en my vrou n trofee blouwildebees haar eerste een ,ek het gekyk vir trofee Rooihartbees.
8:45 toe kry ons die blouwildebeeste waar ons n mooi bul uit gesoek het ,so op 210 meter het hy my dwars gaan staan en die 308 met die SST 150gr punt het sy plek gekry op sy skouer perfekte hart skoot 5 tree verder toe le hy koud dood.
het hom gelaai en slegs n half uur later die rooihartbees ek het die 300 win mag met 165gr game king hom mooi plat gemaak
op gelaai en ry ons op die gemsbokke vas en die 270 klap en daar le die bok 10:38 toe is ons weer trug in die kamp
Later die middag het ek gou n draai gaan ry kyk vir n vark en hom gekry en die 308 het hom op sy kop die stof laat draai
wonderlike naweek en daar is net nie n ander plek soos die kalahari nie
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- henried
- Hero Member

Re: kalahari jag 2014 die naweek gewees
Geluk, baie mooi diere geskiet.
- william007
- Hero Member

So son onder op die duine
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Hilux01
- Hero Member

Goeie werk William
Daai is nie sleg vir n een dag jag nie
Daai is nie sleg vir n een dag jag nie
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
6.5 x 55 Swedish Mauser CZ550
.303 BSA
9.3 x 62 Sabatti Rover 870
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
6.5 x 55 Swedish Mauser CZ550
.303 BSA
9.3 x 62 Sabatti Rover 870
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
-
PWV
- Hero Member

Geluk, mooi geskiet!
Sal graag wil weet wat die SST op die BWB gemaak het? My ondervinding is dat dit 'n kop-skiet-koeël is.
Sal graag wil weet wat die SST op die BWB gemaak het? My ondervinding is dat dit 'n kop-skiet-koeël is.
- Chevvy SS
- Hero Member

Waar was dit William?
- Piet Pille
- Hero Member

Baie geluk William.
Voorwaar 'n prestasie om soveel wild suksesvo in een dag te jag.
Die Kalahari bly een van die mooiste plekke in die wereld!
Voorwaar 'n prestasie om soveel wild suksesvo in een dag te jag.
Die Kalahari bly een van die mooiste plekke in die wereld!
- Flip Nel
- Hero Member

Baie geluk, mooi bokke mooi Foto's
- william007
- Hero Member

Baie dankie manne
ja nee dit was n vinnige jag vir n naweek
Chevvy dis so 150 km anderkant oliefantshoek van zylsrust se kant toe.
pieter w Voster daai SST punt het super gewerk hulle het so biekie vleis gemors maar ook nie meer as ander punte nie die punt het sy volle gewig behou met n 148gr dit was 150gr punt
Ek het die punt gekry sal biekie foto neem ,die blouwildebees se blad en hart was vlenters.
ja nee dit was n vinnige jag vir n naweek
Chevvy dis so 150 km anderkant oliefantshoek van zylsrust se kant toe.
pieter w Voster daai SST punt het super gewerk hulle het so biekie vleis gemors maar ook nie meer as ander punte nie die punt het sy volle gewig behou met n 148gr dit was 150gr punt
Ek het die punt gekry sal biekie foto neem ,die blouwildebees se blad en hart was vlenters.
- william007
- Hero Member

Hier kan jy sien hoe sy hart lyk en die skoot op sy blad net biekie af gewas met water
-
Rappie
- Full Member

Pragtige hartskoot. Lekker as n jagtog so suksesvol afloop en elkeen so mooi bok kry - insluitende die ou varkie.
-
Broadbandboer
Well done. Die veld is nie altyd so vrygewig nie!
- william007
- Hero Member

Ja nee kyk dis min wat n man die kaans kry om alles in eendag te skiet ,dit gaan glad nie altyd so maklik nie
Maar ek was dankbaar vir die kaans en alles het so mooi in plek geval vir die min tyd wat ek gehad het.
En ek is baie dankbaar dat die natuur my so geleendheid gegee het om daar te wees ,dis wonderlik die natuur
Maar ek was dankbaar vir die kaans en alles het so mooi in plek geval vir die min tyd wat ek gehad het.
En ek is baie dankbaar dat die natuur my so geleendheid gegee het om daar te wees ,dis wonderlik die natuur
- Boesman10
- Hero Member

Baie geluk en dit is darem maar 'n ongelooflike mooi deel van die land daardie.
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble