Iets besonders!
-
ROBBIE1
- Hero Member

Iets besonders!
Ons het verlede week weer 42 Zebra gecull, en die ou "lover boy" was toe ongelukkig onder hulle.
Ek het dit nog nooit gesien nie, is dit iets wat algemeen voorkom, n sekere spesie, of is dit maar net sy geboorte merk wat die Skepper hom gegee het?
Ek het dit nog nooit gesien nie, is dit iets wat algemeen voorkom, n sekere spesie, of is dit maar net sy geboorte merk wat die Skepper hom gegee het?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Frederik
- Hero Member

Re: Iets besonders!
Robbie ek het al 'n sebra met 'n spirral op sy voorkop naby Groblersdal gesien maar nog nie so iets soos joune nie. Dit is maar die Skepper se uniekke afdruk.
-
Rasmus
- Hero Member

Seker n verdwaalde "Hartmans...." Dis nou nice Robbie.
- win270
- Hero Member

Dis baie besonders! Dit laat mens nederig as ons Skepper se werk ook op so 'n manier aan ons gewys word.
- alecjohnson
- Hero Member

WOW is Sy plan! Dis nou n cool deelstuk!
-
ROBBIE1
- Hero Member

Praat julle. Ek was skoon hartseer toe ek dit sien, en nog so n mooi hungs ook!
-
Finfan
- Hero Member

Die man was duidelik baie verlief
Inderdaad iets baie besonders!
Neil Scholtz
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
22 Brno Mod2, 223 Tikka T3 Lam/SS, 243 Sako 85 Varm Lam/SS, 6.5x47L Rem700/AICS, 30-06 Musgrave Lyt RSA, 308 Musgrave RSA Target, 338LM Sako TRG42, 375H&H Mauser Custm, 12Ga Beretta SP1, 9mmS Walther PP, 9mmP Glock 19 G4, 44Mag Ruger SBH
- Frikkiedbr
- Hero Member

Dit is uniek, soos elkeen van ons.
Dankie vir die deel Robbie
Dankie vir die deel Robbie
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a blessing".
Find us on Facebook
Let Us Join The Dots In Your Design
Find us on Facebook
Let Us Join The Dots In Your Design
- Plaashaas
- Hero Member

Lyk nog na n lekker mik punt vir n skoot van voor.
Ek hoop jy gaan n pedestal mount doen
Ek hoop jy gaan n pedestal mount doen
-
ROBBIE1
- Hero Member

Jis ek wens dit was my vel, maar die boer hou al die velle self, ons doen jet die culling en vat die vleis. Die taxidermy het hom presies in die middel deur gesny, flat skins, so elke kant het n halwe hartjie op.
- Lourens Potgieter
- Hero Member

Dis so verkeerd...amper so verkeerd soos om verby 'n sekere slaghuis te ry en die deure is toe......
- theedge
- Hero Member

Maat dit is regtig iets besonders, dankie vir die deel - ek moet ook se geluk jy se julle het gecul en steeds merk julle die besonderse stukkie op - dit wil gedoen word baie mooi
- MichielC
- Sr. Member

Dankie vir die deel oom Robbie
-
ROBBIE1
- Hero Member

Groot plisier manne.
Theedge ek doen culling anders as baie manne. Op met die tjopper, 3 bakkies op die grond vir recover. As ons genoeg geskiet het gaan sit die tjopper en ons recover, eks by en kyk dat als reg loop. Die slagters moet ook op datum bly, as dit te veel raak stop ek als tot die slagters by is, terwyl ons weer opgaan en skiet, vat hulle ook n blaaskans. So, ja eks seker te erg en wil te veel in beheer wees, maar dis ma hoe ek is en dit werk goed uit vir my. My kliente het nog nooit gekla oor vleis wat af is, pensmis op het en en en nie, want ek chek als self. Glo my as ons vannaand kla is, smaak daai eerste branna soos icecream hoor!!!!!
Theedge ek doen culling anders as baie manne. Op met die tjopper, 3 bakkies op die grond vir recover. As ons genoeg geskiet het gaan sit die tjopper en ons recover, eks by en kyk dat als reg loop. Die slagters moet ook op datum bly, as dit te veel raak stop ek als tot die slagters by is, terwyl ons weer opgaan en skiet, vat hulle ook n blaaskans. So, ja eks seker te erg en wil te veel in beheer wees, maar dis ma hoe ek is en dit werk goed uit vir my. My kliente het nog nooit gekla oor vleis wat af is, pensmis op het en en en nie, want ek chek als self. Glo my as ons vannaand kla is, smaak daai eerste branna soos icecream hoor!!!!!