Kruisboog teiken materiaal?

Post Reply
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Kruisboog teiken materiaal?

Post by alecjohnson »

Goeie dag mense, my een vriend het 'n kruisboog (170Lb) en ons wil 'n teiken raam bou. Nou Guns and bows het gese dat die high density foam raam is te swak en die pyle gaan deur skiet.

Nou waarmee kan ons so 'n raam bou wat gaan hou?
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: Kruisboog teiken materiaal?

Post by tripodmvr »

Kan julle nie die gewone raam opsit met ander materiaal wat verder agter is wat die finale stop gaan wees nie. Enige items wat hang vertraag 'n bewegende voorwerp baie - vervoerband of dan verskeie om die briek op te trek.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

oom Ons wil iets bou wat die pyle sal stop sonder om die fere agter te beskadig. Ek het 'n video gesien waar hulle mat gebruik, maar vra steeds raad vir ingeval iemand dalk iets het wat weet dit werk.
Ritchie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ritchie »

Ek het vroeer n ou streepsak vol lemoen sakkies gestop maar baie styf. Sit dit agter jou normale teiken. Klink nie baie sterk nie maar dit is hoe hulle vroeer teikens gemaak het.
Lei Aan Ernstige B.O.K
Biskruit Ontbrandings Koors!
junglejulian
Hero Member
Hero Member

Post by junglejulian »

Vra vir n matwinkel vir die ou grys komberstipe onderlaag.hul het gewoonlik hope vol wat hul kry as hul beskadigde matte vervang.trek hul dan tussen 2 planke met treaded rods vas.omtrent so 1mx1mx0.3m is gewoonlik voldoende.anders kan jy n streep/meelsak ook lekker dig stop met dieselfde materiaal
Post Reply