2015 MP Gong skietdag

Enige kompetisie wat die forum mag aanbied/An competitions running at the moment
JPS
Hero Member
Hero Member

Re: 2015 MP Gong skietdag

Post by JPS »

Nickvn wrote:Ek sien julle het ook genoeg wind gereel vir Saterdag........ outch.
Nick gooi bietjie vir ons jou weer / wind voorspelling vir Saterdag wat jy gekry het asb.

Groete
Jan
Nickvn
Hero Member
Hero Member

Post by Nickvn »

Doornkop is nie Piet Joubert nie!
Hier waai die wind nooit nie..... >:D[/quote]

Jy lieg soos n ANC politikus....

Ten minste gaan die son lekker skyn, wind gaan dit net interessant hou.
12 br Harrington and Richardson
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
.30-06 AI BSA Royal (1957) ,
9.3x62 Mauser Oberndorf Type A (1937)
swc-tr
Hero Member
Hero Member

Post by swc-tr »

Dankie aan almal wat die dag ondersteun het.
Dankie ook aan al ons borge, wat so 'n dag se pryse moontlik maak.
'n Paar spanne wat ingeskryf het, kon dit ongelukkig nie gemaak het nie.

Geluk aan die wenners, ons glo almal het dit egter geniet.
Sien julle volgende jaar weer.

Hiermee die telkaart.
2015 MP Gong uitslae.pdf
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dis 6" agter die kolf wat tel!
"A fool with a tool, is still a fool."
JPS
Hero Member
Hero Member

Post by JPS »

Schalk,

Baie dankie vir goed georganiseerde en baie lekker skietdag, as ek na Saterdag se wind kyk en jou voorspelling is ek geneig om me Nick saam te stem ;D

Weereens dankie, sien julle weer Volgende jaar.

Groete
Jan
Rasmus
Hero Member
Hero Member

Post by Rasmus »

Dankie Schalk. Dit was n baie lekker dag.

Daai disprin is klein op 700m :o :o :laugh:

Volgende jaar probeer ons weer.

Groete

Rasmus
Ben
Hero Member
Hero Member

Post by Ben »

More Oom Schalk,
Ja nee kyk, daai 20cm gong in daai wind was rof, maar 1 uit 5 vat ek enige dag.
Baie lekker gewees!
Groete
"Failure is NOT an Option"
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Baie dankie vir n bitter lekker dag soos altyd !

Die wind het ons 'n paar lesse geleer, maar volgende jaar is ons daai bietjie slimmer. As ons kon sou ons sommer nou reeds ingeskryf het
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Marc wrote:Baie dankie vir n bitter lekker dag soos altyd !

Die wind het ons 'n paar lesse geleer, maar volgende jaar is ons daai bietjie slimmer. As ons kon sou ons sommer nou reeds ingeskryf het
Saterdag weer gesien, jou vermoë om die wind reg te lees en die korrekte verstellings te maak, is baie meer belangrik as 'n duur geweer en teleskoop kombinasie! En dan natuurlik help dit as jy en jou spanmaat mekaar kan aanvul en die regte inligting deurgee. Om dit te kan doen, moet jy en jou spanmaat maar gereeld saamskiet en mekaar se roere en ladings leer ken.
Aim small, miss small
Nickvn
Hero Member
Hero Member

Post by Nickvn »

Eugene wrote:

Saterdag weer gesien, jou vermoë om die wind reg te lees en die korrekte verstellings te maak, is baie meer belangrik as 'n duur geweer en teleskoop kombinasie! En dan natuurlik help dit as jy en jou spanmaat mekaar kan aanvul en die regte inligting deurgee. Om dit te kan doen, moet jy en jou spanmaat maar gereeld saamskiet en mekaar se roere en ladings leer ken.
Ja dis baie waar Eugene. Dit gaan darem oor meer as net toerusting, alhoewel dit baie help om die regte toerusting te he. Dis is baie makliker om die gong te sien met behoorlike glas as die mirage so hardloop.

Daar was darem n paar baie mooi roere daar. Ons het so vinnig net die sommetjies gedoen en van daai roere sal vandag oor die R100 k kos.

Dankie Schalk, dit was lekker gewees.
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Nick, dis waar wat jy sê. Ek kom egter agter dat baie mense wat nuut is tot LA skiet, onder die indruk is dat jy een of ander custom geweer met 'n laser trajek nodig het en 'n R60k teleskoop. Dit is bloot nie waar nie. Natuurlik help goeie kwaliteit glas baie, maar daar is baie "budget" opsies beskikbaar. En daar is geen rede waarom iemand nie met 'n gewone rakgeweer, baie goed kan vaar nie.

Spandeer eerder die geld wat jy op die rakgeweer spaar, om genoeg koele en kruit te koop en skiet gereeld. Ek het onlangs 'n artikel gelees van 'n skut in VSA, wat sê hy haal nie eers sy geweer uit die kluis uit, as die wind nie minstens 12mph waai nie, want hy bereik niks deur op 'n perfekte dag skietbaan toe te gaan nie. Ons is almal geneig om net op perfekte dae te gaan skiet en word dan wreed ontnugter as die wind effens waai of as die mirage erg is.... Deur meer in daai tipe toestande te oefen, gaan jy meer leer en dit beter hanteer. Soos Gary Player gesê het: The more I practice, the luckier I get!
Last edited by Eugene on Mon Nov 02, 2015 11:00 am, edited 1 time in total.
Aim small, miss small
douw
Hero Member
Hero Member

Post by douw »

:-\ :-\ Ja nee Eugene. Ek stem saam, Ek en Gerrit het net so #$@ geskiet met my een duur geweer en een goedkoop geweer.
Nickvn
Hero Member
Hero Member

Post by Nickvn »

Stem saam met jou Eugene. Ek is ook een wat so deur die venster kyk om te sien hoeveel die wind waai voor ek gaan skiet. Dan kom jy op n dag soos Saterdag op die baan en sukkel jou as af. Maar ons leer....
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
Nickvn
Hero Member
Hero Member

Post by Nickvn »

My seun het gese party van daai manne se voorste rus het meer gekos as sy geweer en scope. :laugh:
.22 LR Marlln
.223 Steyr Mannlicher
.270 CZ 550
.308 Tikka T3 Sporter
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Eugene wrote:

Spot on ;)
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Peet Blom
Newbie
Newbie

Post by Peet Blom »

Eugene wrote:Nick, dis waar wat jy sê. Ek kom egter agter dat baie mense wat nuut is tot LA skiet, onder die indruk is dat jy een of ander custom geweer met 'n laser trajek nodig het en 'n R60k teleskoop. Dit is bloot nie waar nie. Natuurlik help goeie kwaliteit glas baie, maar daar is baie "budget" opsies beskikbaar. En daar is geen rede waarom iemand nie met 'n gewone rakgeweer, baie goed kan vaar nie.

Spandeer eerder die geld wat jy op die rakgeweer spaar, om genoeg koele en kruit te koop en skiet gereeld. Ek het onlangs 'n artikel gelees van 'n skut in VSA, wat sê hy haal nie eers sy geweer uit die kluis uit, as die wind nie minstens 12mph waai nie, want hy bereik niks deur op 'n perfekte dag skietbaan toe te gaan nie. Ons is almal geneig om net op perfekte dae te gaan skiet en word dan wreed ontnugter as die wind effens waai of as die mirage erg is.... Deur meer in daai tipe toestande te oefen, gaan jy meer leer en dit beter hanteer. Soos Gary Player gesê het: The more I practice, the luckier I get!

Yes Eugene

Ek sekondeer jou met bogenoemde aanhalings, veral met die laaste een. Dis 'great' om netjiese groepe te skiet in zero kondisies. Om 'n kwart elevasie band te skiet op 900m (of watter afstand ook al) met 9moa defleksie kleur egter die prentjie aansienlik anders in. Gaan skiet in lekker uitdagende kondisies. Die engelse praat van "being bold"! Maak nie saak gaan skiet net, "its a perschable skill". Moet ook nie jou tyd mors en skiet sonder om te weet waar elkeen dadelik getref het nie; gebruik gonge, hulle praat net die waarheid ;) .

Peet
If you can range it, you can shoot it ...
swc-tr
Hero Member
Hero Member

Post by swc-tr »

Manne, neem kennis asb.

Weens die nie-beskikbaarheid van Doornkop skietbaan, agv militêre opleidingsbehoeftes, is vanjaar 2016 se MP Gong skietdag gekanselleer. :-[ :-[
Wanneer daar meer sekerheid is ivm die beskikbaarheid van die baan, sal die skiet weer in 2017 aangebied word.
Datums sal met ruim kennisgewing bekend gemaak word.
Dis 6" agter die kolf wat tel!
"A fool with a tool, is still a fool."
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

swc-tr wrote:Manne, neem kennis asb.

Weens die nie-beskikbaarheid van Doornkop skietbaan, agv militêre opleidingsbehoeftes, is vanjaar 2016 se MP Gong skietdag gekanselleer. :-[ :-[
Wanneer daar meer sekerheid is ivm die beskikbaarheid van die baan, sal die skiet weer in 2017 aangebied word.
Datums sal met ruim kennisgewing bekend gemaak word.
Ai dis nou bitter jammer! Is nogal een van my gunsteling skietdae.....
Aim small, miss small
Post Reply