'n BUL van 'n Eland bul

Display your bragging rights here/ Plaas jou grotes hier.
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Re: 'n BUL van 'n Eland bul

Post by Capt. Yoda »

Eduard Venter wrote:
Capt. Oblivious wrote:1200kg lewendig is n MASE os, hang af hoe vet hulle is slag hy maklik 50% uit
Grootste een wat ek nog gesien het was 1280kg op Dwaalboom se veiling. Blykbaar was daar op nampo net sulke grotes

Sent from my LG-H735 using Tapatalk

Hulle word so groot as hy goed gevoer en lank gespaar word veral Brahamane. Ek ken n man met paar maar dit is gewoonlik 6-8jaar oue Osse meer maar n "speel" ding soos jy hulle ook nou daar op Nampo sal sien, gewoonlik is hy lank voor sy 6de verjaardag partytjie al in n worsie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Flip Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Flip Nel »

Capt. Oblivious wrote:
Eduard Venter wrote:
Capt. Oblivious wrote:1200kg lewendig is n MASE os, hang af hoe vet hulle is slag hy maklik 50% uit
Grootste een wat ek nog gesien het was 1280kg op Dwaalboom se veiling. Blykbaar was daar op nampo net sulke grotes

Hulle word so groot as hy goed gevoer en lank gespaar word veral Brahamane. Ek ken n man met paar maar dit is gewoonlik 6-8jaar oue Osse meer maar n "speel" ding soos jy hulle ook nou daar op Nampo sal sien, gewoonlik is hy lank voor sy 6de verjaardag partytjie al in n worsie

Op die Buurplaas het die Oom ons gevra om 'n paar weghol osse wat hy nie kan laai nie te skiet, hy het die geboorte jaar op hulle gebrand, ons het geskiet wat 10 jaar en ouer is.
van hulle het amper 600 kg uitgeslag
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Eduard Venter
Hero Member
Hero Member

Post by Eduard Venter »

Daai is groot vleis

Dolf014
Hero Member
Hero Member

Post by Dolf014 »

Dankie tog ek hoef nie al daai vleis te werk nie. :): :o
Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.
spekieries
Hero Member
Hero Member

Post by spekieries »

Dankie manne dit plaas die Eland in vergelyking met so 'n os in perspektief. Dit is werklik 'n MONSTER eland!!!!
Copper
Newbie
Newbie

Post by Copper »

Daardie bul is op my niggie se plaas gejag. So twee jaag gelede het n Kanadese klient 'n eland in die Kaokoland gejag wat 604kg karkasgewig gehad het. Ongelukkig moes die vleis aan die plaaslike bevolking gaan, aangesien Noord van Opuwa dit rooilyn gebied is, en geen vleis mag vandaar teruggebring word nie.
As gevolg van die droogte, het hul die jaar 173 blouwildebeeste afgehaal. En ek het uitgemis om te gaan help. Daar is nog 6 oor.....57 gemse het ook hul weg gevind na die slaghuise, en 27 elande ook. Al 43 harbeeste het gevrek van die droogte.... Die verre noorde lyk baie sleg.
Blykbaar is gemse, koedoes, elande en rooibokke mooi vet, maar die res sukkel en die veld is snuifgetrap. Ons bid maar vir reen, anders gaan ek volgende Junie nie skiet vir die pot nie, maar weer help oes....
.22 BRNO, 243 BRNO, 264MAG SAKO, 270 K98 Deluxe Musgrave, 375 H&H Mag BRNO, 12-Boor, 410 Haelgeweer, .38 Rossi
Marc
Hero Member
Hero Member

Post by Marc »

Magtag dis n besonderse dier, geluk aan die jagter
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
Vlakvark Soldaat
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark Soldaat »