Koedoe die Prins van die veld, 'n huldeblyk
- Swede
- Hero Member

Koedoe die Prins van die veld, 'n huldeblyk
Ek het nog altyd iets vir die koedoe, 'n belewenes om hulle raak te loop en hulle kenmerkende blaf te hoor vroeg oggend tussen die rooibos, of hulle te kry hier agter die graniet koppies van die widtuin. Ek het onlangs nog nie weer die kans gehad om hulle te jag nie, maar my eerste koedoe bul sal ek nie vergeet nie. Ek plaas hier 'n foto van my eerste, 'n huldeblyk aan die staatsman van die veld........
Voel vry ook om julle mooi bulle te deel
Voel vry ook om julle mooi bulle te deel
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
And as thy days, so shall thy strength be
- Springkudu
- Hero Member

Re: Koedoe die Prins van die veld, 'n huldeblyk
Swede - Ek stem saam met jou , ek het ook 'n sagte plekkie in my hart vir 'n Koedoe, hoop ek kan weer Augustus suksesvol wees om een plat te trek.
Koedoe bly mooi, en jy lyk ook nie te sleg nie Swede

Koedoe bly mooi, en jy lyk ook nie te sleg nie Swede
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
- Kubus
- Full Member

Het darem al self n paar mooies laat val.
Omtrent al diersoort wat ek geskiet het tot ek so 40 jr oud was. Baie van hulle.
Omtrent al diersoort wat ek geskiet het tot ek so 40 jr oud was. Baie van hulle.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
30-06 Winchester Model 70 AI
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Born to Hunt - Were forced to work - Now a pensioner
Reino Gerber
30-06 Musgrave
223 CZ
.22 Bruno
Born to Hunt - Were forced to work - Now a pensioner
Reino Gerber
- Jake1
- Hero Member

Ek voel ook so oor n kudu bul, dis vir my iets heiligs. Ek is tevrede met 2 bulle vêr oor Rowland grote, wat ek al geskiet het ek sal nou eerder iets anders wil skiet, ek raak seker maar oud of n pissie.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- sako 30-06
- Hero Member

Ek jag al vir 15 jaar en het nog nooit n koedoebul geskiet nie.
Wag nog vir daai spesiale een
Wag nog vir daai spesiale een
-
koos 2
- Hero Member

Daar is definitief iets aan n koedoe bul.
Definitief op my bucket list
Definitief op my bucket list
- Bigfoot
- Sr. Member

Jake,
I feel the same as you, I have been privileged to have had the pleasure and enjoyment of hunting a few Majestic Kudu bulls.
Two years ago I shot the last bull I will ever hunt, when I sat next to him, I cried and said that he was the last.
However, I still walk & stalk them, only to appreciate the 'Grey Ghosts' magnificence.
I feel the same as you, I have been privileged to have had the pleasure and enjoyment of hunting a few Majestic Kudu bulls.
Two years ago I shot the last bull I will ever hunt, when I sat next to him, I cried and said that he was the last.
However, I still walk & stalk them, only to appreciate the 'Grey Ghosts' magnificence.
- tripodmvr
- Administrator

[quote="Kubus"]Het darem al self n paar mooies laat val.
Jy mag maar se dat dit die Ooskaap se rooibok is - getallegewys lyk dit so !!!!!!
Jy mag maar se dat dit die Ooskaap se rooibok is - getallegewys lyk dit so !!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- Jurgen Visser
- Hero Member

Manne , ek begin ook al voel , ek nou al genoeg gejag ( Weird gevoel ) Ek wil nie eintlik meer die diere skiet nie , ek begin dit al hoe meer geniet om die jonger span te vat en aan te jaag , sodat hulle kan jag en skiet , ek sal nooit ophou nie , moet vleis he vir die pot , maar sal nie meer onnodig bokke skiet en verkoop en sulke dinge nie , meskien is daar van julle wat dit sal verstaan hoe ek voel , ek kan dit self nie mooi beskryf nie
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE
Die lewe is te kort om nors te wees
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Ek het met my eerste regte Kudu poging, sukses behaal.
Was uit 'n hide uit, met 'n pyl en seker naby een van my beste ondervindings in my 7jaar jag loopbaan.
Tog voel ek dat Kudu se kind, 'n goeie walk en stalk regverdig en dit is my beplanning vir volgende jaar.
As ek enetjie oppie voet kan kry, sal ek 'n gelukkige man wees.
Oomblike voor die skoot loop.
Was uit 'n hide uit, met 'n pyl en seker naby een van my beste ondervindings in my 7jaar jag loopbaan.
Tog voel ek dat Kudu se kind, 'n goeie walk en stalk regverdig en dit is my beplanning vir volgende jaar.
As ek enetjie oppie voet kan kry, sal ek 'n gelukkige man wees.
Oomblike voor die skoot loop.
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
- Meteor
- Full Member

Ek het nog nooit iets groter as n ystervark geskiet maar ek wil nes julle ook eendag se "ek het die yskas vol gemaak".
Aan die een kant dink ek mense wat baie jag gaan 'n Springbokkie voorstel maar aan die ander dink ek baie daaraan dat jag dalk nie vir my sal wees en my eerste jag kan my laaste ook wees.
Glo julle dis regverdig vir iemand wat nog nooit gejag het om so n bok op sy eerste jag te skiet?
Aan die een kant dink ek mense wat baie jag gaan 'n Springbokkie voorstel maar aan die ander dink ek baie daaraan dat jag dalk nie vir my sal wees en my eerste jag kan my laaste ook wees.
Glo julle dis regverdig vir iemand wat nog nooit gejag het om so n bok op sy eerste jag te skiet?
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
- spekieries
- Hero Member

Jy vat wat die veld jou gee.Ek jag ook al n rukkie.Ek het by Kendrew naby Graaf Reinet my eerste koedoe geskiet.Mooi Oos-Kaap bul 48 duim.Laas jaar Bosveld bul 58 en n kwart.Ek weet nie of ek weer groot bul wil skiet nie.Eerder koeie en vleisbulletjies.Miskien word ek ook n pissie.
- Jurgen Visser
- Hero Member

Stem , daai groot bulle is so graseus , ek skiet ook liewer deesdae 'n penkop , voel net nie meer reg vir my om daai ou grote te skiet niespekieries wrote:Jy vat wat die veld jou gee.Ek jag ook al n rukkie.Ek het by Kendrew naby Graaf Reinet my eerste koedoe geskiet.Mooi Oos-Kaap bul 48 duim.Laas jaar Bosveld bul 58 en n kwart.Ek weet nie of ek weer groot bul wil skiet nie.Eerder koeie en vleisbulletjies.Miskien word ek ook n pissie.
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE
-
Krobb
- Full Member

Ek voel presies die selfde. Het ook al n paar groot bulle geskiet.
Verkies deesdae een tot een en n half draai bulletjies.
Die skrywer Pieter Pieterse het ook n baie mooi huldeblyk aan koedoes geskryf in een van sy boeke wat my en ons almal hier se gevoel opsom.
Kan net nie onthou watter boek nie.
Verkies deesdae een tot een en n half draai bulletjies.
Die skrywer Pieter Pieterse het ook n baie mooi huldeblyk aan koedoes geskryf in een van sy boeke wat my en ons almal hier se gevoel opsom.
Kan net nie onthou watter boek nie.
-
Willie007
- Jr. Member

Ek het vir 6 jaar elke jag seisoen geloop en koedoe soek. Manne, ek het myle geloop! Op verskillende plase, en als. Verby blouwildebeeste, rooibokke, enige ding, want ek wou 'n koedoe walk en stalk. En die dag toe ek dit reg kry, skrik ek my g@t af! But I did it! Ek het 'n mooi 50 duim bul in 'n reservaat geskiet vir die trofee, maar dit was sommer goor. Dit was skiet, nie jag nie. Ek wil nog één mooi bul skiet, dan sal ek ook liewer die jonger bulle kap vir die beter vleis.
Ek ken 'n oom wat iets soort gelyks oorgekom het nadat hy 'n groot eland bul geskiet het. Hy het langs daai bok gesit en huil tot hy nie meer kon nie. Hy sê hy het gewens hy kon daai bok se lewe terug gee, die dier was te mooi om so te sterf. Dit was die laaste ding wat hy ooit gejag het.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
Ek ken 'n oom wat iets soort gelyks oorgekom het nadat hy 'n groot eland bul geskiet het. Hy het langs daai bok gesit en huil tot hy nie meer kon nie. Hy sê hy het gewens hy kon daai bok se lewe terug gee, die dier was te mooi om so te sterf. Dit was die laaste ding wat hy ooit gejag het.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
Savage Axis 30-06
1943 Long Beach 303
Taurus 357, 3 1/2"
Vlooimark pêllet
Kettie
At the end, every thing is OK. if it's not OK, it's just not the end..
1943 Long Beach 303
Taurus 357, 3 1/2"
Vlooimark pêllet
Kettie
At the end, every thing is OK. if it's not OK, it's just not the end..