6.5 Creedmoor Inligting
-
AB7
- Newbie

6.5 Creedmoor Inligting
Naand manne,
Ek het 'n paar vrae rakend 'n nuwe speelding wat ek wil koop vir bietjie verder skiet. Dit is vir jag 35%, papier en gonge 65%.
Ek kyk na 'n Howa.
- Maak 'n 26" loop so 'n groot verskil vs 'n 24" loop om by 'n 800-1000m uit te kom? Is ek reg as ek aanneem dat mens so 50vps gaan verloor tussen 24" en 'n 26". Ek kry net 24" lope;
- Weet iemand dalk waar kan ek 'n 26" kry?
- Wat dink julle van die GRS Beserk kolf? Ek hoor hy flex bietjie, maar as mens hom laat bed sal dit seker werk?;
- Is jagplase moeilik om die 6.5 creedmoor toe te laat om te jag? Ek wil in Namibie, Karoo en Kalahari met hom gaan skiet, waar die skote bietjie verder is.;
- Sal hy genoeg slaan krag he vir 'n Koedoe en Gemsbok tot so om en by 500m met 140 greiners?
Sal raad wardeer.
Groete
Ek het 'n paar vrae rakend 'n nuwe speelding wat ek wil koop vir bietjie verder skiet. Dit is vir jag 35%, papier en gonge 65%.
Ek kyk na 'n Howa.
- Maak 'n 26" loop so 'n groot verskil vs 'n 24" loop om by 'n 800-1000m uit te kom? Is ek reg as ek aanneem dat mens so 50vps gaan verloor tussen 24" en 'n 26". Ek kry net 24" lope;
- Wat dink julle van die GRS Beserk kolf? Ek hoor hy flex bietjie, maar as mens hom laat bed sal dit seker werk?;
- Is jagplase moeilik om die 6.5 creedmoor toe te laat om te jag? Ek wil in Namibie, Karoo en Kalahari met hom gaan skiet, waar die skote bietjie verder is.;
- Sal hy genoeg slaan krag he vir 'n Koedoe en Gemsbok tot so om en by 500m met 140 greiners?
Sal raad wardeer.
Groete
- jankraay
- Hero Member

Re: 6.5 Creedmoor Inligting
Naand AB7AB7 wrote:Naand manne,
Ek kyk na 'n Howa.
Sal raad wardeer.
Groete
Kom ek kyk hoe ver ek jou kan help.
1. Jy gaan met n 24/26” loop gemaklik tot op 1000m kan skiet. Enige een van die twee sal werk.
2. Nee ek weet nie waar om n 26” te kry nie maar lees weer die antwoord op vraag 1.
3. Ek hou nie baie van n Beserk nie en sal eerder vir min of meer dieselfde geld n Oryx Chassis gemaak deur MDT opsit.
4. Ek twyfel dat n jagplaas n probleem gaan he met n 6.5mm. Hang af wat jy gaan skiet.
5. Nee moet dit nie waag nie. Jy gaan vir jouself geld kos en dalk n moerige plaas eineaar he. n Gemsbok is n ander dier en daai in die Kalahari is taaier as die van ons in Vrystaat.
Groete
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
AB7
- Newbie

Baie dankie vir die raad ek sal dan nog die naweek op huntex kyk of ek n 26 duim daar kry, anders vat ek die 24 duim.
Wie verkoop die oryx chassis, wil net voel hoe voel hulle in die skouer. Dink jy daar sal op huntex van hulle wees?
Sal dit dan nie probeer nie.
Groete
Wie verkoop die oryx chassis, wil net voel hoe voel hulle in die skouer. Dink jy daar sal op huntex van hulle wees?
Sal dit dan nie probeer nie.
Groete
-
Gbyleveldt
- Sr. Member

Ek het al heelwat verder as 1km geskiet met my 24” Howa bull barrel. So nee, ‘n 26” loop is nie krities vir jou doeleindes nie. Punt keuse, lading ontwikkeling en windlees ervaring speel ‘n aansienlik groter rol op sulke afstande.
Ek stem met jankraai, die Oryx chassis is ‘n bekostigbare platform om op te werk. Ek wil my verstout deur te se Jy is beter af daarmee as n GRS tipe kolf.
Ek stem met jankraai, die Oryx chassis is ‘n bekostigbare platform om op te werk. Ek wil my verstout deur te se Jy is beter af daarmee as n GRS tipe kolf.
-
AB7
- Newbie

Baie dankie vir die terugvoer. Het jy dan n Silencer of Muzzle Brake op?
Waar kry mens die Oryx Chassis? Ek al bietjie op internet gekyk. Maar sien nie rerig n plek wat dit het nie.
Groete
Waar kry mens die Oryx Chassis? Ek al bietjie op internet gekyk. Maar sien nie rerig n plek wat dit het nie.
Groete
-
Gbyleveldt
- Sr. Member

Ek skiet met muzzle brake, pure net om te kan sien waar skoot slaan nadat hy afgegaan het.
Multech, Camdix en Savuti het die Oryx chassis, eks seker n paar ander manne het ook. Maar jy moet spring, ek glo nie daar is meer baie voorraad nie.
Multech, Camdix en Savuti het die Oryx chassis, eks seker n paar ander manne het ook. Maar jy moet spring, ek glo nie daar is meer baie voorraad nie.
- jankraay
- Hero Member

Kan vir Geno ook op die lys sit. Dink mens gan verseker een by Huntex kry.Gbyleveldt wrote:Ek skiet met muzzle brake, pure net om te kan sien waar skoot slaan nadat hy afgegaan het.
-
Gbyleveldt
- Sr. Member

Heh, skuus Geno. Ek het van hom vergeet 
-
AB7
- Newbie

Baie dankie vir die terugvoer. Wat kos so chassis min of meer?
Groete
Groete
-
ChristoK
- Full Member

AB7 wrote:Baie dankie vir die terugvoer. Wat kos so chassis min of meer?
Groete
Ek dink hulle is hier om en by die R7000.
BRNO ZKK 600 30-06
BRNO 8x57
Howa 6.5 Creedmoor
Troy SPC A3
H&K P30
Beretta SP1 Field
BRNO 8x57
Howa 6.5 Creedmoor
Troy SPC A3
H&K P30
Beretta SP1 Field
- jankraay
- Hero Member

Hulle is hier van 6300-7000 hang af waar jy koop.AB7 wrote:Baie dankie vir die terugvoer. Wat kos so chassis min of meer?
Groete
Groete
-
AB7
- Newbie

Baie dankie vir die terugvoer.
-
AB7
- Newbie

Middag manne,
Hoe is die APC chassis? Is hy baie swaarder as die Oryx.
Hoe vergelyk die 26 duim 308 teen die 24 duim 6.5 creedmoor, met akuraatheid op 600-1000m? Wil net bietjie gevoel toets.
Ek wik en weeg tussen die 2.
Groete
Hoe vergelyk die 26 duim 308 teen die 24 duim 6.5 creedmoor, met akuraatheid op 600-1000m? Wil net bietjie gevoel toets.
Groete
-
Diesel Dog
- Hero Member

Hy vergelyk eintlik beter met die 7.6 creedmoor http://bulletin.accurateshooter.com/201 ... idge-ever/AB7 wrote:Middag manne,
Groete
DD