Blouwildebees - Tawwe meneer!
- GreyGhostGear
- Hero Member

Blouwildebees - Tawwe meneer!
Ek het die Wildebees geskiet in Junie daar in die mooi Marico bosveld. Na 'n goeie stalk en ek papnat van deur 'n sloot kruip, kon ek hom klop op so 120m met die .375 Weatherby Magnum. 300gr PMP.
Die meneertjie het 70/80 meter gevorder voor hy geval het. Wat vir my merkwaardig is, is dat hy met die 300gr .375 rondte daardie afstand kon maak vs. Gemsbok met .30-06 wat so 30meter kon gaan met dieselfde skoot. (sien "Gemsbok jag-Okahandja).
Natuurlik paar faktore wat 'n rol speel, maar het daardie dag weer 'n goeie dosis respek gekry vir die "poor man's buffalo"..
Die meneertjie het 70/80 meter gevorder voor hy geval het. Wat vir my merkwaardig is, is dat hy met die 300gr .375 rondte daardie afstand kon maak vs. Gemsbok met .30-06 wat so 30meter kon gaan met dieselfde skoot. (sien "Gemsbok jag-Okahandja).
Natuurlik paar faktore wat 'n rol speel, maar het daardie dag weer 'n goeie dosis respek gekry vir die "poor man's buffalo"..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Gerhard
- Hero Member

Re: Blouwildebees - Tawwe meneer!
Mooi bul...
Goeie skoot.
Blou Willie dood beeste kan man lekke kop seer gee...
Goeie skoot.
Blou Willie dood beeste kan man lekke kop seer gee...
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- GreyGhostGear
- Hero Member

Nogaal 'n taamlike verskil wat die .375 teenoor die 30-06 op die Gemsies maak 
Ek sit maar die photies op, want dit is vir my altyd interessant om die resultate "binne" in te bestudeer en te probeer leer van wat daar gebeur..
Ek sit maar die photies op, want dit is vir my altyd interessant om die resultate "binne" in te bestudeer en te probeer leer van wat daar gebeur..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- douw
- Hero Member

baie mooi bul, en goed geskiet.
Waar het jy gejag?
Groetnis
Douw
Waar het jy gejag?
Groetnis
Douw
LIFE IS TRUELY GENEROUS TO THOSE WHO PURSUE THEIR DESTINY
- GreyGhostGear
- Hero Member

Dankie Douw,
Ek het 'n vriend van my gehelp jag, hy het paar Amerikaners by hom gehad, tussen Marico en Swartruggens. Kon toe Bwb skiet vir my moeite en hulp...('n week in die bosveld is mos vreeslike moeite)..cheers
Ek het 'n vriend van my gehelp jag, hy het paar Amerikaners by hom gehad, tussen Marico en Swartruggens. Kon toe Bwb skiet vir my moeite en hulp...('n week in die bosveld is mos vreeslike moeite)..cheers
- erx
- Sr. Member

Jagmaar
Naandse mater, dit lyk vir my jou profile naam moet eerder skietmaar wees
Baie netjies op die gems en bloue!
Lyk my ek sal daai takbokke vooraf 'n bospos moet stuur en waarsku! Ek hoop regtig ons kan nog daai ding laat werk!
Groete
erx
Naandse mater, dit lyk vir my jou profile naam moet eerder skietmaar wees
Baie netjies op die gems en bloue!
Lyk my ek sal daai takbokke vooraf 'n bospos moet stuur en waarsku! Ek hoop regtig ons kan nog daai ding laat werk!
Groete
erx
- Superdup
- Full Member

Magtig, jik my g@t nou
Gaan volgende naweek 'n bloue skiet, kan nou glad nie meer wag nie
Mooi gegooi jagmaar
Groete
Gaan volgende naweek 'n bloue skiet, kan nou glad nie meer wag nie
Mooi gegooi jagmaar
Groete
Howa 243 AI , Howa 7mm RM , Sako.338 WM , Brno .22LR , Remington 12br Semi-auto , Beretta 9mm Short
".............. I'm a hunt saboteur. I go out the night before and shoot the fox." - Tim Vine
".............. I'm a hunt saboteur. I go out the night before and shoot the fox." - Tim Vine
- GreyGhostGear
- Hero Member

More Emile,
Ja man, ons moet kyk of ons daai plan kan maak! sal lekker wees...
Superdup,
Geniet jou BWB jag!! Dis nou 'n lekker ding om na uit te sien...
Lekker dag,
Petrie
Ja man, ons moet kyk of ons daai plan kan maak! sal lekker wees...
Superdup,
Geniet jou BWB jag!! Dis nou 'n lekker ding om na uit te sien...
Lekker dag,
Petrie
- tau
- Hero Member

Baie mooi geskiet en daai dier is mooi kondisie.
Ek het dieselfde gehad in die Oos-Kaap einde Julie. Skiet die BWB mooi daai ding draaii hol 50 me en gaan staan ek besluit net daar ek het seker maar sleg geskiet en gee nog 'n loodpilletjie.
Daai willebliksem begin weer hol oor die hoogte......ek dog net daar is dit so 3 dae te voet sal ek hom seker kry.
Oor die bult le hy morsvrek dood. Eerste skoot deur long/hart en skouers en tweede deur skouers. Die goed is taai en ek dink as die dier in so goeie kondisie is het hy net daai extra bietjie wat hulle nog tawwer maak.
Ek het dieselfde gehad in die Oos-Kaap einde Julie. Skiet die BWB mooi daai ding draaii hol 50 me en gaan staan ek besluit net daar ek het seker maar sleg geskiet en gee nog 'n loodpilletjie.
Daai willebliksem begin weer hol oor die hoogte......ek dog net daar is dit so 3 dae te voet sal ek hom seker kry.
Oor die bult le hy morsvrek dood. Eerste skoot deur long/hart en skouers en tweede deur skouers. Die goed is taai en ek dink as die dier in so goeie kondisie is het hy net daai extra bietjie wat hulle nog tawwer maak.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- PITSMIT
- Hero Member

petrie
mooi geskiet mater
ek dink daai bokke is te onnosel om te weet hulle is vrek geskiet. hulle lyk altyd so dof as hulle na jou kyk hehe
mooi geskiet mater
ek dink daai bokke is te onnosel om te weet hulle is vrek geskiet. hulle lyk altyd so dof as hulle na jou kyk hehe
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
" Shooters do it in any position "
.270Win Brno de Lux Mod ZKK600
.308Win Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag 6" barrel
- theedge
- Hero Member

Netjies en stem hy is taai dier om te skiet
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !