Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Roep al van 1995, al n kat of twee geskiet, maar hierdie is nou wragtig my eerste Rooikat wat ek ROEP EN SKIET. Nie n groot kat nie, het na so 10 minute van klein hasie combo met n spoed ingestorm en kom kyk. Ek het al geglo dat ek nooit n kat sal kan roep en skiet nie, so hoop die wiel het nu vir goed gedraai.
Francois!
Maggies maar jy het omtrent gemoor onder die goed! Goed gedoen.
Ek kon nog nie n roeper kry wat jakklase van onder die wind in roep nie,maar ek gaan 1 probeer bou,hy sal ook rooikatte kan inroep.... Sal jou die 1ste 1 stuur!!!!!!
Hey manne, dit is harde werk om so 'n klomp jakkalse op een aand te skiet... vra my ek probeer nog daai score haal. Dan is daar nog die rooikat, glad nie 'n maklike prooi nie. Ek kan verstaan as Franswa moeg lyk
Ja-nee, gedink die gesiggie sal die nodige kommetaar ontlok, was maar bietjie gatlam reken ek, belowe om oppi volgende een mooi te smile.
Aan die bakkie hang nege, twee, twee, drie agter die kat, en dan een en een, ek kon een nie kry nie, was n 220m skoot met die 204, en ek dink n bietjie laag, reken die jakkie het opgestaan, wind was BAIE onplesierig en ek is nie heel seker van die skootplasing nie, ek het ook een in n gat begrawe, dit het sleg brandsiek gehad en die stert was al n kaal stok, wou nie die ding baie hanteer nie.
Baie dankie aan al julle manne se gelukwensinge, moet in die toekoms weer op die plaas n draai gaan maak, en sal dan mooi meet en weeg, hierdie jakkies is op drie stands geskiet, so jakkalse is genoeg op hierdie plaas.
Piet, die cruiser is spierwit, waterverf doen nogal die ding.
Ice, daai issi n Ford rim nie, maar n original 7JX16 pro-white, nogal met n BF Goodridge oorgetrek.
Skolla, Waldeck, so 40 km uit die dorp uit, by Arris oos, van 1994 af net wild oppi plek, die jakkalse dink dis Wallmart.
Robert, was sommer n jong katjie, seker ma so 8kg, geskat.