Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Daai otte eet mooi. Goed laat uit bloei en hang hom maar 'n rukkie inn die koelkamer.
Rook daai skenkels, gooi in 'n pot saam hoender, klomp groente. uie sop en sampioene. vreet soos 'n vark en loop le en slaap. Lus raak ek nou vir oor (ot) eet.
Of jy kan die vleis af sny, meng met bietjie wildsvleis, vetterigheid, lekker spice, stop in 'n skag, kook hom en rook hom. Laat hy wind droog raak en los hom bietjie in die yskas om te verouder. Sny hom lekker dik skywe en maak 'n paar germaanse bruisdrankies oop en geniet in matigheid. oormaat kan spuitpoep veroorsaak.
Daai vark is mos die goed waaroor Obelix en Astrix die romeine so opgewen het. Ek stam mos af van daai kant van die wereld, so ek sal nie vleis mors nie.
Ek maak hom toe met n parachute....Werk mooi. En ek moet se dit was vrek koud en die wind het gepomp. So , ek het gedink ons het redelik goed gedoen om een in te kry...
Marius Goosen
Port Elizabeth , South Africa bp@cybersmart.co.za
+27828205387
Robert
Ek glo jou. Ek sal ook nog eendag wil proe hoe hy smaak.
Daar is net twee goed wat ek nie eet nie, heel stamp mielies en daai swart matabelepap, skat ek was te lank in die koshuis.
Hier het eendag n man op die forum ges? hy eet niks wat nie herkou nie. Wou graag hoor wat hy s??
Skolla