Jakkalsjagter = Veediefstal
-
222
- Sr. Member

Jakkalsjagter = Veediefstal
Nie 'n lekker onderwerp nie maar ek glo dat mens dit maar moet deurgee. So loop die storie:
Staan Saterdag by die rugby (skole) en gesels met paar manne. Soos dit maar gaan skaap, lammery, vrektes agv koue en ondier.
Jong s? een man ek sal jou kontak en dan moet jy asseblief kom help, wat vra jy? Gee hom al die besonderhede.
"Geen blerrie Jakkalsjagter kom weer op my plaas nie bulder een man."
Kom dit toe uit dat daar 'n man is wat van een of ander rigting kom en elke keer as hy by die boere geskiet het is daar binne die volgende week of 2 paar skaap wat weg is. Polisieman beaam dit, kon nou al 'n defenitiewe patroon plot met die man se jagtery en skaapwegraak. Een man s? toe dat die man niks vra nie en hoekom sal hy dan iets vra as hy paar skaap verniet kan kry? Probleem is dat daar GEEN bewys teen die persoon is nie.
Ek dink dat hier nou meer skade gemaak word as enige iets anders. Die manne wil nie name genoem het nie.
Groete
Staan Saterdag by die rugby (skole) en gesels met paar manne. Soos dit maar gaan skaap, lammery, vrektes agv koue en ondier.
Jong s? een man ek sal jou kontak en dan moet jy asseblief kom help, wat vra jy? Gee hom al die besonderhede.
"Geen blerrie Jakkalsjagter kom weer op my plaas nie bulder een man."
Kom dit toe uit dat daar 'n man is wat van een of ander rigting kom en elke keer as hy by die boere geskiet het is daar binne die volgende week of 2 paar skaap wat weg is. Polisieman beaam dit, kon nou al 'n defenitiewe patroon plot met die man se jagtery en skaapwegraak. Een man s? toe dat die man niks vra nie en hoekom sal hy dan iets vra as hy paar skaap verniet kan kry? Probleem is dat daar GEEN bewys teen die persoon is nie.
Ek dink dat hier nou meer skade gemaak word as enige iets anders. Die manne wil nie name genoem het nie.
Groete
Get the facts! Not the apparent facts, the assumed facts, or the hoped-for facts, but the real facts.
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
- BLOK
- Hero Member

Re: Jakkalsjagter = Veediefstal
Sssssss
Hier kom n leleke debat.
Hier kom n leleke debat.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
-
Beretta
- Hero Member

Blok

Mooiman
Mooiman
-
222
- Sr. Member

Het dit nie so bedoel nie, SORRYBLOK wrote: Sssssss
Hier kom n leleke debat.
Get the facts! Not the apparent facts, the assumed facts, or the hoped-for facts, but the real facts.
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
- BLOK
- Hero Member

Kripel twe!
Nee niks leliks nie, dis reg van jou om dit onder die manne se aandag te bring, die sonnebok moet verwyder word want baie manne doen jakjag vir n lewe en dis donners soos daai wat die hele bedryf n slegte naam gee. Voor ons ons oe uitvee begin dit op jagplase ook en dan is al wat n plaasboer is sommer moeilik.
Blok
Nee niks leliks nie, dis reg van jou om dit onder die manne se aandag te bring, die sonnebok moet verwyder word want baie manne doen jakjag vir n lewe en dis donners soos daai wat die hele bedryf n slegte naam gee. Voor ons ons oe uitvee begin dit op jagplase ook en dan is al wat n plaasboer is sommer moeilik.
Blok
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- Jagtersdok
- Global Moderator

Ek stem en ek doen nie eers die jak jag ding nie.
Maar dis soos enige deel van die lewe, daar is altyd vrot appel of twee, die appels moet maar net ontslae van geraak word
Maar dis soos enige deel van die lewe, daar is altyd vrot appel of twee, die appels moet maar net ontslae van geraak word
NEELS NIEMAND, CENTURION
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
-
Louis102
- Administrator

222
Die jagter, as dit waar is, se tjank moet mos vasgetrap word, hoe dan?
Die boer klink my ook egter maar aan die slapgat kant. Ek weet nie hoe 'n jagter sonder dat jy by is, op jou grond toegelaat word, terwyl sulke belangrike werk gedoen word nie.
"'n Huurling is geen herder nie" - Johannes 10 vers 12
Louis
Die boer klink my ook egter maar aan die slapgat kant. Ek weet nie hoe 'n jagter sonder dat jy by is, op jou grond toegelaat word, terwyl sulke belangrike werk gedoen word nie.
Louis
Goeie dade oortref goeie woorde.
- baboonstalker
- Hero Member

Die ou jakkals!
Die antwoord is vir my net so duidelik soos die man se patroon!
Die antwoord is vir my net so duidelik soos die man se patroon!
-
222
- Sr. Member

1) Stem saam - ek gaan verseker my bes probeer om uit te vind wie die man is.Louis102 wrote: 222
Louis
2) Het hom dit laat verstaan ook (dat hy slapgat is). Het hom ges? dat ek WEIER om op enige plek op 'n boer se plaas te skiet sonder dat hy by is behalwe by my buurman.
3) Het die boer ook ges? dat hy maar eerder bietjie verwysings moet kry alvorens hy dit weer doen, waarop hy my vra waar doen hy navraag en as hy pyne het by wie kla hy? Ek gee hom toe my nommer en s? hy kan my maar pla ek sal dit deurgee en die skuldige(s) sal verseker vasgevat word.
Mooi loop
Gerrie
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
- Boertjie
- Hero Member

Ek jag op verskillende boere se plase,en as hy nie iemand saamstuur of self saamgaan nie,gaan ek nie in sy veld in nie.Want kort voor lank hoor jy dat wild of iets geskiet het.As jy een keer so n naam het hou jy hom.
Jy vat nie iemand saam om die boer te beskerm nie,maar jouself.
Ek vra ook altyd vir iemand wat kan bestuur,want dan sit ek self agter op om te lig.n PLaaswerker of die boer weet nie hoe n jakkals oog in die aand lyk nie.
Boertjie
Jy vat nie iemand saam om die boer te beskerm nie,maar jouself.
Ek vra ook altyd vir iemand wat kan bestuur,want dan sit ek self agter op om te lig.n PLaaswerker of die boer weet nie hoe n jakkals oog in die aand lyk nie.
Boertjie
Last edited by Boertjie on Mon May 30, 2011 4:09 pm, edited 1 time in total.
- tafjak
- Global Moderator

Gerrie
Waar in die land(provinsie en distrik) het dit gebeur. Ek hoop nie dit is in die weskaap en naby Albertinia nie.
Mooiloop
Waar in die land(provinsie en distrik) het dit gebeur. Ek hoop nie dit is in die weskaap en naby Albertinia nie.
Mooiloop
Mooiloop en Geseende Kersfees!
-
222
- Sr. Member

Taffie
Nee is hier in my w?reld rond. EK sal jou PM
Nee is hier in my w?reld rond. EK sal jou PM
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
.22 Remington P/A
.243
.308
.303 Epps
12 Boor P/A
7.65 FN/Browning
Glock 19
Silent Hunter KD's
-
BOKRAM
- Jr. Member

Kan seker nie vir algemeen nie.................maar baie van daai ouens sit sondag in die voorste bankie 
-
Ambessa
Hallo almal
Eisjh...
...klink baie soos jakkalsstreke...
Ambessa
Eisjh...
...klink baie soos jakkalsstreke...
Ambessa