wat de deksel gaan hier aan met die lisensies?
- Jake1
- Hero Member

wat de deksel gaan hier aan met die lisensies?
Sy 308 is op self defence, geldig vir 5jr
Op sy pistool en .22 staan target shooting net geldig vir 2 jaar.
Hy moet dringend sy lisensies hernu voor hy oorsee gaan.
Op sy pistool en .22 staan target shooting net geldig vir 2 jaar.
Hy moet dringend sy lisensies hernu voor hy oorsee gaan.
Last edited by Jake1 on Wed Nov 25, 2015 12:56 pm, edited 3 times in total.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- Jake1
- Hero Member

Re: wat gaan hier aan met die lisensies?
Fotos verwyder
Last edited by Jake1 on Wed Nov 25, 2015 12:57 pm, edited 2 times in total.
"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading."
- Jake1
- Hero Member

Dis baie vreemd hoe hernu mens so iets
Last edited by Jake1 on Wed Nov 25, 2015 12:52 pm, edited 1 time in total.
- Jake1
- Hero Member

Restricted firearm vir self defence weet ek is net geldig vir 2 jaar....... ?
- Jake1
- Hero Member

Hy het ook nie toegewyde status nie
- NJ_v_N
- Full Member

Weet nie of as jy n SAPS 521 (notification of incorrect information) invul of hulle die datum sal regstel nie, maar dit is nie n slegte idee om te probeer nie.
30-06AI Lyttelton RSA
308Win Lyttelton RSA
270Win CZ 550 (9.3x62 in wording)
222Rem Brno Fox
22LR Brno mod2
9mm Sig P250 FS
308Win Lyttelton RSA
222Rem Brno Fox
22LR Brno mod2
9mm Sig P250 FS
-
Jean Marais
- Hero Member

Re: wat de deksel gaan hier aan met die lisensies?
Jake, met die hoeveelheid ID diefstal wat daagliks plaasvind, dink ek die foto met die ID besonderhede is bietjie "onverantwoordelik" Ek sou daardie deel van die foto uithaal as ek jy was.
Dis maar net my opinie. Maak daarmee wat jy goeddink.
Dis maar net my opinie. Maak daarmee wat jy goeddink.
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
- Jake1
- Hero Member

Jean ek stem saam ek wou eers net vinnig vir die manne wys, nog nie kans gehad om dit te edit nie, die probleem is dat hy dringend moet hernu voor hy Ooste toe gaan
Last edited by Jake1 on Wed Nov 25, 2015 11:48 am, edited 1 time in total.
- Jake1
- Hero Member

Het enige iemand n idee wat hier aangaan met die datums en seksies wat so vreemd is?
- Boogjagter
- Full Member

Ek het my pistool en haelgeweer se aansoeke dieselfde dag ingehanding; all die besondehede is reg itv reeksnommers, maar is nou volgens my lesensie kaartjie die eienaar van 'n Glock haelgeweer....
- Hein M.
- Hero Member

Ek wil ook een hê!!!Boogjagter wrote:Ek het my pistool en haelgeweer se aansoeke dieselfde dag ingehanding; all die besondehede is reg itv reeksnommers, maar is nou volgens my lesensie kaartjie die eienaar van 'n Glock haelgeweer....
- Deon R
- Full Member

Wat van 'n brief aan die SAPS dat hy oorsee gaan?
Dan soos NJ_v_N voorstel, die regstellings vorms invul. Dit gaan maar wees soos 'n hernuwing (voor 90 dae!). Dis die selfde moeite. Al verskil tussen 'n nuwe aansoek en 'n hernuwing is dat jy twee minder bladsye in vul. As die nuwe lisensies een dag kom en hulle is nog nie reg nie, begin weer by ...
Die ander lang afstand liefdes briefies is hier:
http://www.saps.gov.za/services/flash/f ... rmseng.php
Kyk hoe min verskil 'n nuwe ansoek van 'n hernuwing, maar min.
As hy gou voor hy oorsee gaan die veranderings aanvra dan kom die nuwe kaartjies mos met nuwe verval datum ver in die toekoms, of hoe?
Dit raak nou baie werk, vir ons en vir hulle.
Dan soos NJ_v_N voorstel, die regstellings vorms invul. Dit gaan maar wees soos 'n hernuwing (voor 90 dae!). Dis die selfde moeite. Al verskil tussen 'n nuwe aansoek en 'n hernuwing is dat jy twee minder bladsye in vul. As die nuwe lisensies een dag kom en hulle is nog nie reg nie, begin weer by ...
Die ander lang afstand liefdes briefies is hier:
http://www.saps.gov.za/services/flash/f ... rmseng.php
Kyk hoe min verskil 'n nuwe ansoek van 'n hernuwing, maar min.
As hy gou voor hy oorsee gaan die veranderings aanvra dan kom die nuwe kaartjies mos met nuwe verval datum ver in die toekoms, of hoe?
Dit raak nou baie werk, vir ons en vir hulle.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- JPS
- Hero Member

My .303 was gelisensieer op my lisensie kaart as " conduct business in hunting" geldig vir 2 jaar. Ek is toe met die kaartjie DFO toe. Sy het 'n Kolonel by CFR gekontak en nuwe kaart is gedruk vir my. Nou se hy nog ateeds to conduct business in hunting maar geldig vir 10jaar...
-
Apie
- Hero Member

My 303 was n handwapen!
- NJ_v_N
- Full Member

[quote="Apie"]My 303 was n handwapen![/quote]
[attachment=0]156467_10200735013242948_1158005459_n_zps76d8c742.jpg[/attachment]
Verskoon dit is van topic af, "but I couldn't resist"
[attachment=0]156467_10200735013242948_1158005459_n_zps76d8c742.jpg[/attachment]
Verskoon dit is van topic af, "but I couldn't resist"
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
30-06AI Lyttelton RSA
308Win Lyttelton RSA
222Rem Brno Fox
22LR Brno mod2
9mm Sig P250 FS
308Win Lyttelton RSA
222Rem Brno Fox
22LR Brno mod2
9mm Sig P250 FS
- Hein M.
- Hero Member

- Deon R
- Full Member

Ek kry nou die van SAGA af:
"In the event of there being valid reasons for a late application for renewal (such as extended hospitalization, extended overseas traveling or work abroad, etc.) it was agreed that, even after the expiry date of a license, the affected person may still apply for renewal provided he submits proof of why he had or could not apply in time. Even an affidavit, so it seems, will have to be substantiated with medical, work or travel records."
"In the event of there being valid reasons for a late application for renewal (such as extended hospitalization, extended overseas traveling or work abroad, etc.) it was agreed that, even after the expiry date of a license, the affected person may still apply for renewal provided he submits proof of why he had or could not apply in time. Even an affidavit, so it seems, will have to be substantiated with medical, work or travel records."
- NJ_v_N
- Full Member

[quote="Deon R"]Ek kry nou die van SAGA af:
"In the event of there being valid reasons for a late application for renewal (such as extended hospitalization, extended overseas traveling or work abroad, etc.) it was agreed that, even after the expiry date of a license, the affected person may still apply for renewal provided he submits proof of why he had or could not apply in time. Even an affidavit, so it seems, will have to be substantiated with medical, work or travel records."[/quote]
Ek glo nie daai gaan rêrig n loophole oopmaak nie, aangesien dit nou al verval het voor hy oorsee gaan, i.a.w. sy oorsee gaan het nie gekeer dat hy betyds aansoek doen nie, hy het geleentheid gehad om aansoek terwyl hy nog hier is/was nie.
Hopelik (onwaarskynlik) het hy n redelike DFO om hom te assisteeer.
"In the event of there being valid reasons for a late application for renewal (such as extended hospitalization, extended overseas traveling or work abroad, etc.) it was agreed that, even after the expiry date of a license, the affected person may still apply for renewal provided he submits proof of why he had or could not apply in time. Even an affidavit, so it seems, will have to be substantiated with medical, work or travel records."[/quote]
Ek glo nie daai gaan rêrig n loophole oopmaak nie, aangesien dit nou al verval het voor hy oorsee gaan, i.a.w. sy oorsee gaan het nie gekeer dat hy betyds aansoek doen nie, hy het geleentheid gehad om aansoek terwyl hy nog hier is/was nie.
Hopelik (onwaarskynlik) het hy n redelike DFO om hom te assisteeer.
30-06AI Lyttelton RSA
308Win Lyttelton RSA
222Rem Brno Fox
22LR Brno mod2
9mm Sig P250 FS
308Win Lyttelton RSA
222Rem Brno Fox
22LR Brno mod2
9mm Sig P250 FS